Семінар – практикум «Навчаючись - вчуся». Академічна доброчесність в освітньо – виховному процесі

Про матеріал
Школа прогресивного педагога Семінар – практикум «Навчаючись - вчуся». Академічна доброчесність в освітньо – виховному процесі. Цей семінар - практикум розроблений з метоюформування в колег уявлення про доброчесність, ознайомлення пед. працівників з основними принципами доброчесності; із видами та суттю порушення академічної доброчесності.
Перегляд файлу

Школа прогресивного педагога

Семінар – практикум «Навчаючись - вчуся». Академічна доброчесність в освітньо – виховному процесі

Мета: сформувати в колег уявлення про доброчесність, ознайомити пед. працівників з основними принципами доброчесності; ознайомити із видами та суттю порушення академічної доброчесності та навчити її розрізняти.

Обладнання: ПК, файли (презентація, посилання на інтернет-ресурси), мультимедійний комплекс.

Хід семінару

Вступ.

Впровадження правил.

  • Перш, ніж ми приступимо до роботи, пропоную розробити правила роботи під час роботи.
  • Дякую вам!

Повідомлення теми

  • Про що ми сьогодні будемо говорити, ви дізнаєтесь, розгадавши ребус

(Академічна доброчесність)

Слайд «Академічна доброчесність в освітньо-виховному процесі»

Очікування

  • Запишіть, будь ласка, свої очікування, стосовно озвученої теми, та покладіть їх у наш «Кошик очікувань» . Дякую за ваші відповіді.
  • Отже, сьогодні ми дізнаємось, що таке Академічна доброчесність, ознайомимось з її основними принципами; навчимося розрізняти види та суть академічної доброчесності.

Вправа «Обери позицію»

  • А зараз я пропоную вам взяти стікер, та обрати позицію на шкалі «Чи знаю я що таке «академічна доброчесність ?»»

 

 

Не знаю, це                           Чув\ла                                    Так, знаю.

Для мене                         «краєм вуха»                          Використовую

нове поняття                                                                  у своїй діяльності

  • Дякую, за вашу відвертість.

Аналіз відповідей. – Сподіваюся що це заняття для вас буде цікавим та корисним.

Основна частина

  • Скажіть, будь ласка, чим чесність відрізняється від доброчесності?
  • Чудово! Отже, бути чесним означає (слайд з визначенням)
  •                                        Доброчесним (слайд з визначенням)
  • Шановні колеги, дайте відповіді на такі питання:
  1. Чи трапляються ситуації, коли вам складно бути чесним?
  2. Хто, на вашу думку, несе відповідальність за те, аби ви поводились чесно.
  • Так іноді трапляються ситуації, коли ми вчиняємо всупереч своїм цінностям. Наприклад, коли це загрожує нашому життю, або коли можуть постраждати інші. Але ми повинні пам’ятати, що будь-які результати, здобуті нечесним шляхом – це не шлях до успіху, а саме бути чесним є запорукою успіху.
  • Добре, ми з вами визначили, що таке чесність та доброчесність. А тепер давайте спробуємо сформувати визначення академічної доброчесності. (Слайд)
  • Академічна доброчесність – (відповідно до ст. 42 Закону України «Про освіту») це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та\або наукових (творчих) досягнень.
  • Слайд. Академічна доброчесність – це моральна якість, що базується на таких принципах:
  • Чесність;
  • Довіра;
  • Справедливість;
  • Повага;
  • Відповідальність;
  • Сміливість.
  • На вашу думку, який принцип серед наведених найчастіше порушується? Обґрунтуйте свою думку. Дякую, я також погоджуюся з вами, що…

Розгляд «кейсів» з завданнями

  • Давайте зараз спробуємо на прикладах розібратися що ж таке «академічна доброчесність». Зараз ви попрацюєте у парах.  Ви маєте обговорити дану ситуацію та дати відповідь на питання. У вас буде 2 хвилини для обговорення.
  • Дякую вам за ваші відповіді. Ви гарно попрацювали в парах
  • Існує декілька видів порушення академічної доброчесності. (Слайд)
  • А тепер давайте перевіримо, чи правильно ви розрізняєте ці види. В цьому нам допоможе додаток Kahoot!

Підсумок гри.

  • Чому учні вдаються до таких порушень? Які наслідки у майбутньому (в школі, в університеті та кар’єрі) можуть мати такі порушення?

Підсумок заняття.

  • Ось наш семінар і підходить до завершення. Скажіть, чи справдились ваші очікування, стосовно нашого заняття? Хто з вас бажає перемістити свою стрілочку на шкалі на інше місце?
  • Дякую вам за роботу та хочу побажати, щоб ми у своїй роботі завжди пам’ятали та дотримувались академічної доброчесності.

 

 

Використані джерела

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бальчу Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
854
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку