Семінар вчителів географії

Про матеріал
Дана робота являє собою сценарій проведення у нестандартній формі семінару вчителів географії.
Перегляд файлу

Сценарій проведення обласного семінару вчителів географії

(Звучить тиха музика).

Слайд 1 Ведуча. Добрий день, вельмишановне панство! Мені приємно бачити у нас так багато відвідувачів. І тих, хто завітав уперше, і тих, хто бу­ває у нас постійно. Заклад наш - один із найкращих у районі. В ньому працюють спеціалісти, які добре знають свою справу. Кафе, в якому ви знаходитесь, не зовсім звичайне. Річ у тім, що відвідувачем його має право стати той, хто йде до­рогою пошуку і не зупиняється на досягнутому, вірить у казку і диво, завжди прагне нових горизонтів і злетів.

Чому саме інтелект-кафе? Ми вважаємо, що май­бутнє нашої України саме в її інтелектуальному по­тенціалі.

Слайд 2. Чому саме «Олімп»? Адже це саме ті «спеції», які ми використовуємо у своїй роботі щоденно. О – обдарованість, Л - логіка, І – інтелект, М – мислення, П – прагматизм.

Слайд 3. У нашому закладі проводяться різноманітні заходи: семінари, конференції, круглі столи,дебати. Сьогодні двері нашого кафе гостинно відчинились для учасників обласного семінару - практикуму вчителів географії та економіки

Відкриття обласного семінару-практикуму учителів географії та економіки. Оприлюднення мети та завдань заходу.

 …… методист географії та економіки  …. ОІППО

Слайд 4. У нашому закладі панують правила, дотримання яких обов’язкове для усіх відвідувачів.

1. Якщо прагнеш допомогти - допоможи красиво.

2. Якщо прагнеш проявити співчуття — співчувай красиво.

3. Якщо даруєш - даруй красиво.

Слайд 5. Прошу познайомитись із меню, яке чекає на вас. 
Так, як наше кафе інтелектуальне, то і страви, як ви бачите у нас незвичні. Для кожної страви приготовлені завдання, методичні поради, практичні напрацювання і все це рясно притрушено спеціями.

Страви у нас готують дуже смачні, а головне - ко­рисні, які насичують не шлунок, а мозок. Ви ніколи не зіпсуєте свою фігуру, а лише покращите роботу головного мозку Чим більше страв ви сьогодні скуштуєте, тим більше інтелект-калорій отримаєте.

Готувати незвичайні страви сьогодні допомагатимуть :

 ……, учитель географії  …… загальноосвітньої школи  …..;

……., учитель економіки  …..;

 ……, учитель економіки  …..;

Я всім бажаю приємного і твор­чого апетиту.

Слайд 6. 1. Коктейль «Аля – Географ»

Ведуча. Зазвичай спілкування розпочинається з аперитиву, напою який збуджує апетит. Пропонуємо почати з коктейлю «Аля – Географ»:

Людина найбільше реагує на своє ім’я. Кожне ім'я несе в собі запас енергії. Це як якийсь «проявник» незліченних можливостей, які дрімають у нас. Усіх, хто сьогодні зібрався тут, об’єднує спільне ім’я «географ». Саме воно визначило долю кожного з нас, це наш розпізнавальний знак, запис нашого «я». Давайте разом відкриємо секрет компонентів нашого коктейлю «Аля – Географ». Підніміть блюдечко і знайдіть підказку до самопрезентації себе як вчителя географії.

Обладнання: аркуші паперу з початком речень.
Про­поную учасникам за початком речень, які написані на аркушах паперу, самопрезентувати себе як вчителя географії:

  • Я країна …
  • Я річка…
  • Я диво світу…
  • Я сторона світу…
  • Я подорож у …
  • Я книжка …
  • Я пташка…
  • Я пора року …
  • Я море …
  • Я диво світу…
  • Я національність…
  • Я місто…
  • Я природне явище…
  • Я дерево…
  • Я корисна копалина…
  • Я затока…
  • Я протока…
  • Я мис
  • Я півострів…
  • Я острів

    Слайд 7. 3. Сік «Олімпіада»

Ведучий: Перебуваючи у нашому закладі ви не можете не продегустувати свіжоприготовлений мультивітамінний сік «Олімпіада», кожний ковток якого покращує апетит в очікуванні смачного. До складу цього пікантного напою входить 9 основних компонентів, як і літер назви соку. Прошу їх визначити і презентувати склад вашого соку.

( Щоб нагадати суть поняття «олімпіада», пропоную підібрати до кожної літери цього терміна по одному слову, яке асоціюється із ним.) (Хмара слів)

  • Слайд 8. Чудово! Порівняймо із складом «соку», що зазначається у сертифікаті, який надав виробник:
  • О – обдарованість
  • Л – логіка
  • І – інтелект, інтуїція
  • М – мислення
  • П – показник, практика
  • І – імідж, інформативність
  • А – азарт
  • Д – досягнення
  • А – альтернатива, актуалізація, активізація

Слайд 9. 2. Міні-салат «Канапрез»

Ведучий: До аперитиву пропонуємо легку закуску «Канапрез».

Запрошую усіх до аперитиву.

Презентація нашого закладу підніме вам настрій, створить добродушну атмосферу, викличе приємну жваву бесіду і тим самим покращить апетит.

Презентація навчального закладу. Директор  …….

Слайд 10. 6. «Панський фірмовий суп у паляниці»

Ведучий: А тепер час перейти і до основних страв. Пропонуємо почати з «Панського фірмового супу у паляниці», який приготовлений за рецептом головного керівника географічної кухні …….  . Він готовий розкрити секрети успіху, що дають позитивні результати в роботі. Якщо дотримуватись його рекомендацій, страва набуде бездоганного смаку.

Але попережає, що лише в руках майстра, професіонала страва, на добре організованому робочому місці, перетвориться в шедевр

Шляхи підвищення ефективності роботи учителів з підготовки учнів до предметних олімпіад.

  ……… методист географії та економіки Сумського ОІППО

Слайд 11. «Вареники по - роменськи із ІКТ начинкою»

Ведучий. В нашому закладі є давня традиція, за якою працівник, який здобув звання шеф – кухара пригощає відвідувачів своїм кулінарним шедевром. Цей день не є виключенням. Давня українська страва з сучасним колоритом «Вареники по - роменськи із ІКТ начинкою.

Страва від  ….. учителя географії  …. загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів    

Використання інформаційно-комп’ютерних технологій під час підготовки учнів до олімпіадних змагань з географії.

Слайд 12. 6. «Запечені мізки в горіхово – вершковому соусі»

Шоб приготувати цю страву автору прийшлось не одну годину і не один день почаклувати над нею. Але це було цього варте.

……, учитель економіки   ….. поділиться досвідом приготування цієї страви.

З досвіду підготовки учнів до участі в олімпіадах та написання науково-дослідницьких робіт

Порада! Захистити мізки від старіння допомагають горіхи. Тому не забувайте їх вживати щодня, для учителя це важливо.

Слайд 13. 5. Кнедлики «Шпигунські».

Ведучий: Кнедлик – яке дивне і незвичне українській людині слово! Але раз ми з вами знаходимося в кафе, то логічно припустити, що мова піде про якусь нову цікаву страву. За деякими легендами кнедлик фігурує в якості головного героя, котрий бореться з шпигунами, ворогами. Але може бути не тільки зброєю, але й смачною і калорійною стравою, особливо якщо подати до неї густий сметанний або будь-який інший соус.

 …… володіє технологією їх приготування і залюбки поділиться їх складом.

Технологія розв’язання практичних завдань з економіки

…., учитель економіки ….

Слайд 14. 4. Солянка «Навороти на поворотах».

Ведучий: Ми раді пригости своєю фірмовою стравою - збірною солянкою «Навороти на поворотах». Це просте, ситне і універсальне блюдо відрізняється поживністю, гострим смаком та набором найрізноманітніших продуктів»

Конкурсно – розважальна програма «Гноми – економи».

Презентація «Гноми – економи»

Ведучий. Детективне агентво «Варта» замовило наш заклад для проведення свого засідання. Сьогодні закінчився термін їхньої роботи у веб – квесті і вони підводять підсумки. Ми з радістю надали їм приміщення і думаю ви не будете заперечувати.

Звіт «Детективного агенства»

Презентація «Детективне агентство»

Смак майбутньої страви на 50% залежить від дотримання правил попередньої обробки продуктів. Кожна страва має свою технологію і рецептуру. Від способу подачі та кулінарного дизайну залежить збудження апетиту, а значить і засвоєння їжі

Цю паралель можна провести і до нашої праці.

Самоаналіз. Аналіз позакласних заходів. …...

Над питанням підготовки учнів до олімпіадних змагань з географії працюють і вчителі нашого району.

Робота вчителів шкіл  ….  району у підготовці учнів до олімпіадних змагань з географії. /Презентація/

….  .,методист вчителів географії.

Слайд 15. 8. Кава «Палітра думок»

Ведучий. Після гарного частування не гріх продовжити розмову за чашкою чаю чи кави, смакуючи кожен ковток. Зрештою, їжа повинна приносити нам не тільки відчуття насичення і задоволення, але і радість спілкування.

Обмін думками та обговорення теми семінару.  ….., методист географії та економіки  …. ОІППО

Слайд 16. 9. Тістечка «Побажання»

Ведучий. Про знамениту українську гостинність та хлібосольство здавна ходили легенди не тільки на території України, а й далеко за її межами. Запрошених оточували великою увагою і турботою, намагалися по можливості догодити і зробити так, щоб гість залишився задоволений. Господарі ображалися, якщо їх гості мало їли. Яке ж враження від частування у наших гостей? Які будуть поради?

Підведення підсумків семінару та вироблення порад. ., методист географії та економіки  ….. ОІППО.

Ведучий. Ось і вичерпалися наші страви. Нам необхідно зачиняти «Інтелект-кафе». Ми дякуємо всім учасникам за активну роботу, за вміння працювати в нестандартних ситуаціях. Ви сьогодні довели, що дійсно творчо сходите на вершину успіху.

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Сценарії
Додано
11 лютого
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку