Урок 18.Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.Порядок виконання команд виконавцем.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер,підключення до мережі Internet,.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Проблемні запитання
— Ви любите мультфільми?
— Як створюють сучасні мультфільми?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Виконати алгоритм, записаний у вигляді знаків та стрілок.
(Руки вгору, руки в боки, руки вниз, присісти — руки вперед, встати.)
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Знайти «зайве» слово. СЦЕНА, СКРИПТ, СЛОВО, СПРАЙТ, СКРЕТЧ.
Пояснити, що означають інші слова.