10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Середовище для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

Про матеріал
Розробка уроку на тему :" Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.До уроку розроблено і презентацію, яка я невід'ємним помічником.
Перегляд файлу

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdFjhae6TMmd72I8AUnZBuxv9dwyHLv0KaQh7BSM8xErPKwmiIejZGBgQУрок № 22                                                          «__»__________2020 р.

Клас: 3-А

Тема уроку: Середовище для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

Мета уроку:

навчальна : познайомити з середовищами для читання текстів, цитатами, віртуальними бібліотеками, довідниками, енциклопедіями, словниками;

розвивальна: розвити логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати і робити висновки;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, іважність, акуратність, дисциплінованість

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: компютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

Щойно пролунав дзвінок –

Розпочався наш урок.

Клас компрний чекає –

Вчитись правно вам бажає,

Гарно й зручно всі сідаймо

І урок ми починаймо!

Перевірка готовності до уроку.

Вправа на психічне налаштування учнів на дружню роботу

  • Ой, діти, до мене вчора загадковий лист надійшов, ніяк не можу розгадати, що ж мені повідомляють! Допоможете?

Лист: ЧоВ чончоачошчоічой чодчорчоучожчобчоі – чончоачошчоачосчоичолчоа.

Підказка: необхідно закреслити непотрібні літери «чо»

ЧоВ чончоачошчоічой чодчорчоучожчобчоічончоачошчоа чосчоичолчоа.

Отримаємо:   В нашій дружбі – наша сила.

Чи вмієте ви працювати дружно? Зараз перевіремо!

Повідомлення теми і мети уроку

ІІ.  Актуалізація опорних знань

  1. Фронтальна бесіда з учнями:
  • День книги мира Прелестный студент женщины Сексуальная женщина ...Як часто ви ходите в бібліотеку?
  • Чи завжди ви можете знайти в бібліотеці потрібні книги?
  • Яка є остання книга яку ви читали?
  • Де ви шукаєте книги коли їх немає в бібліотеці

На сьогоднішньому уроці ми будемо знайомитись з новою програмою для перегляду документів  Microsoft Office Word. А також ми побуваємо у віртуальних бібліотеках, познайомимось з довідниками і словниками он-лайн, але урок наш буде незвичайний. Зараз ми з вами вирушаємо у подорож до Країни Знань.

 

І перша наша зупинка на Станції «Розминка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наш потяг відправляється до наступної зупинки на Станцію «Інформаційна»

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

(Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації)

Слово документ (лат. documentum –зразок, доказ, свідоцтво) походить від дієслова docere вчити, навчати.

https://naurok.com.ua/uploads/files/2243/42139/43749_html/images/42139007.jpgДавайте розглянемо малюнок.

  • Що створюють діти?
  • Які пристрої використовують?

У сучасному світі є багато різноманітних пристроїв для роботи з даними. Які  ви знаєте? А які використовуєте вдома? Які документи створюєте за допомогою них?

Робота з текстами є важливою складовою діяльності людей. У давнину лише обмежене число людей було письменним. Професійно переписуванням  різних документів займалися писарі. Тільки з розвитком книго друкарства ця професія втратила свою значущість.

https://naurok.com.ua/uploads/files/2243/42139/43749_html/images/42139008.pngЗ появою друкарського верстата процес створення документів прискорився. З появою компютерів значно полегшився. Добавились нові можливості для створення текстів.

Для створення, опрацювання і зберігання текстових даних призначені спеціальні програми для опрацювання тексту. Програми для роботи з текстовими документами нерідко називають текстовими редакторами. Такі програми мають різні можливості. Одні працюють тільки з текстами, інші можуть працювати із графічними обєктами: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/uk/thumb/7/70/Kononch18.jpg/200px-Kononch18.jpgмалюнками, таблицями, схемами, тощо.

Документи, що створюються за допомогою спеціальних програм, називають електронними текстовими документами, або текстовими документами.

А зараз, ми з Вами вирушаємо на станцію «Історичну».

Перший буквар був надрукований у Львові. Його видав у 1574 році першодрукар Іван Федоров.

 

 

букварьІV Фізкультхвилинка для зняття зорової втоми –офтальмологічна пауза

Вправа «Вгору-вниз»

Підняти очі вгору, опустити вниз, вгору-вниз. Покліпати.

Вправа «Ходики»

Скосити очі вправо, перевести вліво. Вправо.Вліво, Покліпати.

Вправа «Прямокутник»

Рисувати «прямокутник»: очима, починаючи вести бік «прямокутника» знизу-вгору-вліво-вниз-вправо. Покліпати. Виконати вправи в іншу сторону. Закінчити вправу кліпанням.

http://pix.megabite.ua/img/ck-content/images/ukrclassic_com_ua.png

 

Електро́нна бібліоте́ка (англ. Digital library) — розподілена інформаційна система, що дозволяє зберігати і використовувати різнорідні колекції електронних документів (текст, графіка, аудіо, відео і т.і.) завдяки глобальним мережам передачі даних в зручному, для кінцевого користувача, вигляді.

Харківська державна наукова бібліотека імені В.Г.Короленка

Національна бібліотека України для дітей

 

 

 

 

Наш потяг прибув на Станцію «Практична»

Практичне завдання:

Ознайомитись з середовищем он-лайн бібліотек.

  1. Відкрити в Інтернеті Харківську обласну бібліотеку для дітей. Знайти дитячу книгу відкрити, скопіювати частину і зберегти в програмі Word.
  2. Самостійно знайдіть твір Наталії Забіли « І у Ясочки є грядка»

Повідомте вчителя про знахідку.

 

Рефлексія

  1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
  2. Що найбільше сподобалося?
  3. Що запам’яталося?

 

Наша подорож  підійшла до завершення. До нових зустрічей у компютерному класі.

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку