Про матеріал
Мета: автоматизувати правильну вимову звука Л у словах у різних позиціях зі збігом приголосних, словосполученнях. Розвивати фонетико-фонематичне сприйняття, артикуляційний та пальцевий праксис (виконувати нейровправи), лексико-граматичні категорії (утворювати іменники у множині, узгоджувати іменники з прикметниками у роді, числі), зв'язне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення; збагачувати словниковий запас; удосконалювали самоконтроль за правильною вимовою звуків та виразністю мовлення.
Хід гри:
Демонструєте перед дитиною предметні картинки. Разом їх
розглядаєте, уточнючи: «На цій картинці одна лама , а на
цій їх багато, це лами. «На цій картинці зелений листок, а на
цій їх багато, це зелені листки і т. д.»
Потім називаєте ці іменники в однині та в множині, чітко
промовляючи закінчення, а дитина показує відповідну
картинку, називаючи її.