Буклет "Дисграфія. Що треба знати батькам та вчителям"

Про матеріал
Дисграфія – це особливість, коли людині важко писати і, відповідно, опанувати цю навичку. Тим не менше, є методики і поради, як полегшити навчання таким дітям у звичайному класі. Методичні рекомендації для батьків та вчителів початкових класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Ознаки дисграфії-дитина пропускає рядки або букви;-присутній злите написання прийменників зі словами;-відсутні відступи між словами і пропозиціями;-дитина не дотримується правила переносу слів і межі полів у зошиті;-дитина не може визначати написання часових меж;-почерк нерозбірливий, неакуратний і дрібний;-літери написані кострубато;-ненаголошені голосні пишуться неправильно;-присутня безліч зайвих букв і складів. У дітей часто спостерігаються симптоми неврологічного характеру. Ними є:-проблеми з концентрацією уваги;-гіперактивність;-зниження працездатності;-порушення сприйняття, моторної -функції, пам'яті;-неможливість довго концентруватися однією мети. Загальні рекомендації щодо виконання письмових робіт дитиною з дисграфією.(для батьків та педагогів)-Розділяйте одне велике завдання на кілька маленьких.-Супроводжуйте завдання візуалізацією– тобто образами. Щоб допомогти мозку дитину зрозуміти, про що це взагалі.-Завдання, в яких потрібно вибрати один варіант з п’яти, – протипоказані. Для дисграфіків – максимум три варіанти (і то, це складно). Краще два. З двох варіантів дитина може вибрати, з п’яти – ні.-Не примушуйте кілька разів переписувати домашнє завдання – це викликатиме невпевненість та збільшення кількості помилок.-Не давайте вправи на виправлення попередньо допущених помилок: дитина з дисграфією має добре розвинуту зорову пам’ять і мимовільно запам’ятовує неправильне написання.

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
21 травня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку