Серія карток з тестовими завданнями з математики для учнів 3 класу за темою „ Нумерація трицифрових чисел”

Про матеріал
Серія карток з тестовими завданнями з математики для учнів 3 класу за темою „ Нумерація трицифрових чисел”.Робота в змінних парах. Мета. Підвищити рівень навчальних досягнень учнів за темою „ Нумерація трицифрових чисел”. Формувати елементи соціальної компетентності: - вміння співпрацювати у змінних парах ; - виробляти комунікативні навички; - розвивати здатність приймати свої рішення і прагнути до розуміння власних потреб і вимог; - вдосконалювати особистісні якості учнів, їх саморегуляцію. Виховувати культуру міжособистісних стосунків, відповідальне ставлення до навчання.
Перегляд файлу

Хохлова Людмила Василівна ,

вчитель початкових класів,

вчитель вищої категорії,

вчитель-методист

Навчально-виховного комплексу №1

Покровської міської ради

Донецької області

 

Серія карток з тестовими завданнями з математики для учнів 3 класу

за темою „ Нумерація трицифрових чисел”

Робота в змінних парах

Мета. Підвищити рівень навчальних досягнень учнів за темою „ Нумерація трицифрових чисел”. Формувати  елементи соціальної  компетентності:

  • вміння співпрацювати у змінних парах ;
  • виробляти комунікативні навички;
  • розвивати здатність приймати  свої рішення і прагнути до       

розуміння власних потреб і вимог;

  • вдосконалювати особистісні якості учнів, їх саморегуляцію.

Виховувати культуру міжособистісних стосунків, відповідальне ставлення до навчання.

Форма проведення уроку: робота у змінних парах .

Обладнання. 31 картка з тестовими завданнями .

Хід уроку.

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Інструктаж до роботи

1.Пояснення форми роботи

- Кожен з учнів отримує картку з тестовим завданням. Після виконання завдань, піднімає картку ,обмінюється з тим учнем, який теж готовий до обміну.

Протягом відведеного часу школярі працюють у власному темпі.

Кожна картка містить 4 завдання:

1- задача;

2 і 3 – матеріал для обчислень ;

4- завдання з логічним навантаженням;

1, 2  і 3 завдання -  для обов’язкового виконання , а  4 завдання –  за бажанням .

2.Ознайомлення учнів із системою оцінювання.

Правильно виконане 1і 4 завдання оцінюватимуться по 2 бали, а 2 і 3 – по 1 балу.

ІV.Самостійна робота  учнів

V.Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

 

В-1

1.                                                                                                                                                                         Для школи купили 2 аркуши білого паперу по 3 гривні і 7 аркушів кольорового паперу по 5 гривень. Скільки грошей заплатили за покупку?

а) 3·2+5·7                                                                                                                                                                                                                                                                                            б)2+3+7+5

в)5·7-3·2

2.Обчисли 300+5+20   

   а)352      б)325         в)253

3.Визнач число, яке містить 4 дес. 7 од.

а) 407            б)47              в)704

4*

 Запиши чотири трицифрових числа за допомогою цифр 9,0,1       

В-3

1.

За один день завод випустив 240 велосипедів , а за наступний на  40 велосипедів менше. Скільки велосипедів випущено за два дні ?

а)240+40+240

б)240+40+40

в)240-40+240

2.Заміни суму розрядних доданків числом: 300+40+5

а)543                 б)345                  в)435

3.Знайди невідоме число :х+400=540

а)140               б) 940            в)40

4*Обчисли

450-50+(910-900)-(700-300)

 

 

В-2

1.

За один день завод випустив 360 велосипедів , а на наступний на 40 велосипедів більше . Скільки велосипедів випущено за два дні ?

а)360+40

б) 360+40+360

в)360-40+360

2.Порівняй

370+4*370+5              а) =              б)<               в)>

3.8м 7см=                    а)870см      б)87см         в)807см

4*Замість зірочки постав знаки арифметичних дій так ,щоб рівність була вірною

270*10*40=300

В-4

1.

В одному сувої було 200м тканини , а в другому -37 м .Використали 30 м тканини . Скільки метрів тканини залишилося ?

а)200+37+30

б)200-37-30

в)200+37-30

2.Вкажи найменше число

а)505          б)550             в)55                  

3.Порівняй:1м   і  1 дм

а)=                          б)>                            в)<

4*За допомогою дужок вкажи порядок дій , за якого відповідь буде правильною     760-40+20=700

 

В-5

1.

Зібрали 780 кг капусти. Вранці відправили до магазину 30кг , а після обіду-50кг .Скільки капусти залишилося ?

а)780-30-50

б)780-30+50

в)780-(50+30)

2.Вкажи найбільше число

а)506          б)555                   в)560

3.Встав пропущене число

7м6см=...см

а)76см                 б)706см                 в)760см

4*Скільки вийде , якщо найбільше трицифрове число зменшити на найменше трицифрове число ?

В-7

1.

В таборі відпочивало 154 дитини. В першому загоні було 40 дітей, а в другому -60 дітей. Скільки дітей в третьому загоні ?

а) 100

б)54

в)104

 2.Порівняй: 600+40*400+60

а)=                      б)<                в)>

3.Скільки різних цифр використано для запису числа 686  ?

а)2                      б)1                   в)3

4*Скільки вийде , якщо найменше трицифрове число збільшити на 3 десятки ?

 

В-6

1.

Діти зібрали 100кг  цибулі та 29 кг моркви, а яблук - 20 кг  .На скільки більше овочів зібрали діти ?

а)на 109

б)на149

в)на120

2.Обчисли

400+70+8

а)478           б) 748                  в)874

3. Виразіть у метрах і сантиметрах   708см

а)7м80см               б)70м8см          в)7м8см

4*До двоцифрового числа приписали зліва цифру 7. Як змінилося число ?

 

В-8

1.

 В гімназії навчається 360 учнів. В перших класах 100 учнів , в других – 200 учнів . Скільки учнів навчається в третіх класах ?

а)360-100-200

б)360+100-200

в)360-(100+200)

2.Обчисли

700+7+90

а)779            б)797                    в)707

3. Знайди невідоме число 400-х=300

 а)700        б)100                   в) 10

4* Скільки вийде , якщо найменше трицифрове число зменшити на 3 десятки ?

 

В-9

1.

Діти посадили 5 рядів смородини по 6 кущів у кожному ряді , а порічок у 3 рази менше. Скільки порічок посадили діти ?

а)6·5:3

б)6·5·3

в)6:3·5

2. Вкажіть правильний запис числа двісті дев’ять :

а)290                   б)209                       в)29

3.На скільки 290 більше , ніж  200 ?

а)на 9               б)на 90              в)на 200

4* Напиши вираз , у якому дільник був би менше діленого у 4 рази?

В-11

1.

В 5однакових кросвордах 50 слів. В скількох таких кросвордах 30 слів ?

а) 3 кросворди

б)3 слова

в)10 кросвордів

2.Вирази в сантиметрах 4м 3 см

а)43см         б) 430см                 в)403см

3.Обчисли

100-45+600

а)655                 б)645               в)605

4*Скільки вийде, якщо найбільше трицифрове число зменшити на 9 десятків ?

 

В-10

1.

В саду росло 120 дерев. Серед  них було 20 яблунь, а решта – сливи. На скільки більше у саду слив?

а)на 100               

б)на  80

в)на 20

2.Обчисли

600+4+50

а)645          б)650         в)654

3.Вкажи правильний запис числа 856 у вигляді суми розрядних доданків

а) 500+80+6       б)80+50+6          в)800+50+6

4* За 15 хв учень проходить 1 км . На якій відстані він живе , якщо до школи йде півгодини?

В-12

1.

В трьох бідонах 12 л молока . Скільки літрів молока у 8 таких бідонах ?

а)12:3·8

б)8:(12:3)

в)12:3:8

2.Обчисли

100-12+400

а)488                    б)478                    в)498

3.Порівняй 1м   і    1000мм

а)=                         б)>                      в)<

4* Запиши різні трицифрові числа , в кожному з яких сума цифр дорівнює трьом?

 

В-13

1.

У буфеті було 48 л соку . До обіду продали 5 трилітрових банок соку . Скільки літрів соку залишилося ?

а)3·5+48

б)48-3·5

в)48-5·3

2.Суму чисел 50 і 400 зменшили на 1,отримали

а)451         б)440                         в)449

3.Виразіть у кілограмах 4ц 8кг

а)48кг                      б)408кг                 в)480кг

4*До двоцифрового числа зліва дописали цифру 5. На скільки збільшилося число ?

 

 

В-15

1.

Коли з бочки набрали 3 відра води по 6 літрів , в ній залишилося

12 л . Скільки літрів води було в бочці ?

а) 18

б)20

в)30

2.Розташуй числа в порядку зростання 340 ,309, 403,304,390,314

а)304,309 ,314,340,390,403

б)403, 390,340,314,309,304

в)304,309,340,314,390,403

3. Запиши в центнерах та кілограмах 550 кг

а) 55ц              б)5ц5кг               в)5ц 50кг

4* За допомогою дужок вкажи порядок дій , за якого відповідь буде правильною     780-50+30=700

В-14

1.

Для шести гірлянд діти вирізали 54 ліхтарики . Скільки знадобиться ліхтариків для 9 таких гірлянд ?

а)81 ліхтарик

б)72 гірлянди

в)18 ліхтариків

2.Суму чисел 290 і 9 збільшили на 1 та отримали

а) 299          б)300         в)301

3.Виразіть у кілограмах 7ц

а)70кг                          б)700кг                  в)7 кг

4* Запиши шість трицифрових чисел за допомогою цифр 5,7,1.            

 

В-16

1.

12 кг помідорів розклали в 3 однакові банки. Скільки таких банок потрібно для 36 кг помідорів ?

а)6анок

б)9 банок

в)9 кг

2. Знайди правильну відповідь:  9м2дм=...

а)290дм                б)902дм                 в)92дм

3.Знайди невідоме число х-40=800

а)840            б) 760          в)480

4* * За допомогою дужок вкажи порядок дій , за якого відповідь буде правильною     980-50+30=900

В-17

1.

У концертному залі  було163 місця. До першого дзвоника зайняли 7 рядів по 9 місць у кожному . Скільки місць залишилося вільними ?

а) 163-9·7

б)(163-9)·7

в)9·7+163

2.Знайди невідоме число а-90=600

а) 690           б)510                     в)960

3. Скільки цифр використано для запису числа вісімсот десять ?

а)1                  б)2                             в)3

4* Записати найменше трицифрове число, у якому всі цифри різні     

 

 

В-19

1.

Тарас виготовив 18 поличок , а Микола – у 2 рази менше . Всі поличок розвісили порівну у 3 класи .По скільки поличок одержав кожен клас ?

а)18:2:3

б)18+18:2

в)(18+18:2):3

2.Обчисли 600-1-90

а)590        б)501                        в)509

3.Запиши в дециметрах   780см

а)78дм                б)7дм8см           в)7м8дм

4*Використовуючи цифри 9,1,0, запиши найменше і найбільше трицифрове числа.

 

В-18

1.

До танцювальної студії записалось 9 хлопчиків , а дівчаток – у 3 рази більше. Скільки всього дітей записалося ?

а) 9:3+9

б)9+9:3

в)9+9·3

2.Вкажи правильний запис числа триста сім

а)37                     б)307                     в)370

3.Запиши в метрах та сантиметрах   507см

а)50м7см                       б)5м70см              в)5м7см

4*Записати найбільше трицифрове число , у якого всі цифри були б різними

В-20

1.

Олена виростила 12 квіток , а Оксана – на 3 більше . Всі квіти діти подарували мамі , бабусі і тітці порівну кожній . По скільки квіток одержали мама , бабуся і тітка?

а)(12+3):3

б)(12+(12+3)):3

в)12+(12+3):3

2. Вкажи правильний запис числа чотириста чотири

а)440                  б)404                    в)44

3.Запиши в дециметрах та сантиметрах    875см

а)87дм5см                  б)8дм75см                  в)875дм

4*Записати трицифрове число , у якому число сотень у три рази більше від числа десятків , а число десятків у три рази більше  від числа одиниць.

 

В-21

1.

У монтера було 40 м дроту. Він витратив 4 м .У скільки разів більше дроту залишилося , ніж витрачено ?

а)40-4-4

б)40-4:4

в)(40-4):4

2. Розв’яжи рівняння 240-х=40

а)200                 б)20               в)280

3.Порівняй 70дм і 7м

а)<                     б)>              в)=

4*Записати трицифрове число , у якого число одиниць у 2 рази менше від числа десятків , а число десятків у два рази менше від числа сотень.

В-23

1.

Старшокласники посадили 30 дубів і 24 ялинки , а учні початкових класів - 9 дерев .  На скільки більше дерев посадили старшокласники ?

а)(30+24):9

б)30+24-9

в)30-24-9

2.Знайди невідоме число 930+х=1000

а)7                  б)700                       в)70

3.Порівняй      7дм  і 700мм

а)=                    б)>                        в)<

4*Запиши кілька трицифрових чисел, у яких  кожна наступна цифра на 1 більша від попередньої.

 

В-22

1.

 Першого дня у їдальні використали 24 кг картоплі , а другого дня – у 6 разів менше . На скільки кілограмів картоплі менше використали ІІ дня ?

а) 24-24:6

б)24-(24-6)

в)24+24:6

2. Обчисли 700-1-600

а)99                б)199                      в)109

3.Порівняй 4м 6дм і 4м 06см

а)=                 б)<                      в)>

4*Використовуючи цифри 7,1,0 , записати найменше та найбільше трицифрове число

В-24

1.

 За одну годину автобус подолав 63 км , а велосипедист – у 7 разів менше . Скільки кілометрів подолав велосипедист за 2 години ?

а)(63-7):2

б)63:7·2

в)63:7-2

2.Виконай дії  300+2+70

а)327                 б)372                   в)732

3.Порівняй             і 50 дм

а)<                  б)>                в)=

4* На скільки одиниць збільшиться число 10 , якщо приписати до нього 0 справа ?

 

 

В-25

1.

 Хлопчик на лижах пробіг 8 м за секунду , а дівчинка – 6м . На скільки метрів більше пробіжить на лижах хлопчик , ніж дівчинка , за 5 с ?

а)8·5-6·5

б)8-6:5

в)8·5+6·5

2.Запиши число 204 у вигляді суми розрядних доданків

а)20+4                    б)200+4                      в)200+40

3.Порівняй 3дм1см  і 4дм

а)=                         б)>                          в)<

4*Скільки буде , якщо від найменшого чотирицифрового числа відняти найменше трицифрове число.

В-27

1.

Учні 6 класу посадили 30 берізок і 24 клени , а учні 3 класу – 9 дерев. У скільки разів більше дерев посадили учні 6 класів ?

а)(30+24):9

б)(30+24)-9

в)30+24:9

2.Обчисли 427-1-20

а)407                      б)406                        в)400

3.Знайди невідоме число 370-х=369

а)0                      б)1                       в)2

4* Яке рівняння не можна розв’язати

а)802+х=800                    б)150+х=250                  в)300+х=330 

 

В-26

1.

До пекарні завезли 340 мішків борошна . Першого дня використали 40 мішків , а другого 100 мішків. Скільки мішків борошна залишилося ?

а)140

б)240

в)200

2.Порівняй 5 ц  і 200кг

а)=                     б)<                       в)> 

 

3. Обчисли 859+1+40

а)860                      б)900                         в)890

4*На скільки одиниць збільшиться число 11 , якщо вписати 0 між цифрами 1 і 1 ? 

В-28

1.

Токар за день виготовив 6 деталей , а його учень – 3. Скільки днів їм требі працювати , щоб виготовити 72 деталі ?

а) 72:(6+3)

б)6+3+72

в)72-(6+3)

2.Обчисли 800-9:9

а)700               б)799                          в)791

3.Вирази в кілограмах 3ц7кг

а)307 кг                 б)37кг                         в)370кг

4* Яке з рівнянь не можна розв’язати?

а)х+200=220               б)а+250=150        в)с+300=309

 

 

В-29

1.

У книжковому кіоску 185 зошитів у клітинку , в лінійку - на 5 зошитів менше , а в косу лінію – на 80 менше ,ніж у лінійку .Скільки зошитів у косу лінію було в кіоску ?

а)185+5-80

б)185-5-80

в)185-(80-5)

2.Обчисли   700-8:8

а)699               б)690             в)600

3. Встав число ,щоб вийшов правильний запис 3дм...см <33 см

а)1                           б)5                              в)8

4*Скільки буде , якщо від найменшого чотирицифрового числа відняти найбільше трицифрове число ?

В-30

1.

Довжина прямокутної ділянки 200м , а ширина 50м .Знайди периметр ділянки.

а)400см

б)500см

в)500м

2.Обчисли  500-300-6:6

а)199                  б)799                   в)190

3.Порівняй    7ц1кг       і  71кг

а)=              б)<                        в)>

4*Використовуючи цифри 5,9,1, запиши найбільше та найменше трицифрове число.

 

 

В-31

1.

Довжина спортивної ділянки 300м , а ширина - на 100м менше .

Знайди периметр спортивної ділянки.

а)1км

б)1000м

в)900м

2.Обчисли 200+90-1

а)201                      б)291             в)289

3. Встав число , щоб вийшов правильний запис 1м4см>...см

а)103                      б)105                            в)104

4*Чого в кубі найбільше : ребер , вершин чи граней ?

 

 


ВІДПОВІДІ

 

В-1                                                                     В-2                

1.а 1.б

2.б 2.б

3.б 3.в

4.910,901,109,190                        4.270-10+40=300

 

В-3                                                                     В-4

1.в 1.в

2.б 2.в

3.а 3.б

4.10                           4.760-(40+20)=700

 

В-5 В-6

1.а,в 1.а

2.в 2.а

3.б 3.в

4.899                                4.Збільшилося на 700

 

В-7 В-8

1.б  1.а,в

2.в 2.б

3.а 3.б

4.130  4.70

 

В-9 В-10

1.а    1.б

2.б 2.в

3.б 3.в

4.а:в=4, або     4.2км

32:8=4 і т. д.

 

В-11                                                                    В-12

1.а                                                                        1. а

2.в 2.а

3.а 3.а

4.909                                 4.102,111,120,201,210

 

В-13                                                                   В-14

1.б 1.а

2.в 2.б

3.б 3.б

4.на500                                        4.571,517,751,715,157,175

 

В-15                                                                   В-16

1.в                                                                       1.б

2.а 2.в

3.в 3.а

4.780-(50+30)=700                            4.900-(50+30)=900

 

 

В-17 В-18

1.а 1.в

2.а 2.б

3.в 3.в

4.102    4.987

 

В-19 В-20

1.в 1.б

2.в 2.б

3.а 3.а

4.109,910     4.931

 

В-21 В-22

1.в 1.а

2.а 2.а

3.в 3.в

4.842,421            4.107,710

 

В-23 В-24

1.б 1.б

2.в 2.б

3.а 3.в

4.123,234,456,...        4.на 90

 

В-25 В-26

1.а 1.в

2.б 2.в

3.в 3.б

4.900        4.на 90

 

В-27                                                                   В-28

1.а 1.а

2.б 2.б

3.б 3.а

4.а 4.б

 

В-29 В-30

1.б 1.в

2.а 2.а

3.а 3.в

4.1             4.159,951

 

В-31

1.б

2.в

3.а

4.ребер

 

 

 

 

 

doc
Додано
4 жовтня 2019
Переглядів
1106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку