КОНСПЕКТ УРОКУ №
З предмету: Фізична культура
для учнів класів
Модуль: Легка атлетика
Завдання:
Освітні:
1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.
2. Повторити основні положення окремих частин тіла. Навчити комплексу ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.
3. Повторити техніку виконання бігу – 60 м.
4. Повторити техніку виконання стрибків у довжину з місця.
Оздоровчі: 1. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.
2. Сприяти формуванню правильної постави при виконанні комплексу ЗРВ. Виховні: 1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ. 2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному об’ємі навантаження на уроці.
Обладнання та інвентар:
Місце проведення: спорт. майданчик
Дата проведення:
СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ
№ |
Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання |
Дозу-вання |
Добавлення, зміни, зауваження. |
І. |
Підготовча частина уроку |
15хв |
|
1. |
Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів |
2хв |
Шикування в шеренгу. |
|
інструктаж з техніки безпеки. |
|
Рапорт чергового. |
2. |
Повідомлення мети і завдань уроку. |
1хв |
Постановка завдань перед |
|
|
|
учнями |
3. |
Стройові вправи: |
2хв |
Практичне виконання СВ. |
|
|
|
Учні виконують команди |
|
«рівняйсь!», «струнко!», «відставити!», «вільно!», |
|
СВ, вчитель виправляє |
|
«розійдись!», повороти на місце; |
|
помилки при проведенні СВ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в русі. |
|
|
4. |
Вправи в русі: |
4хв |
Колона |
1. |
Ходьба та її різновиди: |
2хв |
Слідкувати за правильною |
|
звичайна; |
8-10м |
поставою |
|
- перекатний, руки на пояс; |
8-10м |
Дистанція – 2 кроки. |
|
|
8-10м |
|
|
|
8-10м |
|
2. |
Біг та його різновиди: |
2хв |
В обхід та по діагоналі |
|
|
10-12м |
Середній темп |
|
|
10-12м |
Узгоджувати з диханням. |
|
|
10-12м |
|
|
|
10-12м |
|
3. |
Ходьба звичайна. |
10-12м |
Відновити дихання. |
|
Перешикування з колони по 1 в колону по 4 |
|
Поворотом в русі. |
|
|
|
Дистанція, інтервал – 2м. |
5. |
Комплекс ЗРВ |
6 хв |
Фронтальний спосіб, комп- |
|
|
|
лекс ЗРВ проводиться згідно |
|
|
|
правил підбора вправ для |
|
|
|
комплексу. |
|
|
|
|
ІІ. |
Основна частина уроку |
25 хв |
|
1. |
Спеціальна розминка: спеціальні стрибкові та бі- |
2хв |
Дистанція 3 кроки |
|
гові вправи. |
|
|
|
|
10-12м |
Темп середній, спина пряма. |
|
|
10-12м |
Руки зігнути в ліктьових |
|
|
10-12м |
суглобах, енергійно рухають |
|
|
|
ся вперед-назад (як при бігу) |
|
|
10-12м |
Стегно піднімається до кута |
|
|
|
90*, спина пряма. |
|
|
10-12м |
Виконувати мах прямою |
|
|
10-12м |
ногою. |
|
|
10-12м |
Зосередити увагу на роботу |
|
|
10-12м |
рук при бігу. |
|
|
|
|
2. |
Біг 60м. |
9 хв |
|
1. |
біг 60м. з низького старту: |
4 хв |
Поточний метод. Увага на |
|
|
2х30м |
збільшення довжини кроків, |
|
|
2х30м |
активне відштовхування і |
|
|
2х30м |
винос стегна. Швидкість |
|
|
2х30м |
максимальна. |
2. |
біг 60м. високий старт: |
5 хв |
Поточний метод. |
|
|
4х5м. |
нахиляяя плечи, як би падає |
|
по сигналу викладача або при підході до відмітки; |
|
вперед, теряя равновагу. |
|
|
|
В момент окончательной |
|
а) на двух ногах (на носках); |
4х5м. |
потери рівноваги виконуєть |
|
б) на одної (поштовхової) нозі; |
4х5м. |
ся швидкий крок з акценто - |
|
в) в нахилу (руки опущени донизу або на коленях). |
4х5м. |
ванним виносом стегна. |
|
- В. п. — стоячи в широкому кроці з нахилом |
4х5м. |
Необхідно пояснити, показа |
|
вперед, сильнійша (поштовхова) нога впереди. |
|
ти та віддати команду для |
|
Руки полузігнути в ліктевих суглобах, одна |
|
прийняття положення висо- |
|
впереди,інша, одноименна виставленної вперед |
|
кого старту. В вихідному |
|
нозі, відведена назад. Імітація активного виноса |
|
положенні необхідно сильно |
|
вперед позаду стоячої ноги від стегна в сочетании |
|
нахилити тулуб вперед. |
|
з перекрестної работою рук. |
|
|
|
- Високий старт з положення стоячи, виставив |
4х5м. |
Принимая положеня, необ - |
|
вперед сильнейшую (поштовхову) ногу. |
|
хідно ставити сильнішу ногу |
|
- Приняття положення високого старту з опорою |
4х5м. |
на 25—30 см (1 -1,5 стопи) |
|
на одну руку. |
|
від стартової лінії, іншу на |
|
|
|
таку відстань відставляючи |
|
|
|
назад. Рука, різноименна |
|
|
|
впереди стоячей нозі, вплот |
|
|
|
ну ставится до стартової лі- |
|
|
|
нії. Масса тіла рівномерно |
|
|
|
розподіляється на одну ногу |
|
|
|
і руку. Длина кроківувеличи |
|
|
|
вается, біг з прискоренням, |
|
|
|
и займаючиеся переходят |
|
|
|
до бегу по дистанції. |
|
Біг з високого старту з опорою на одну руку без |
4х5м. |
Виконують за командою в |
|
сигналу й по сигналу викладача. |
|
парах. |
|
Біг 60м. з високого старту. |
2-3р |
|
|
|
|
|
3. |
Стрибок у довжину з місця: |
9 хв |
|
1. |
|
3х10 |
В чітке приземлення. |
2. |
|
8-12 |
Слідкувати за технікою |
|
|
|
виконання вправи. |
3. |
|
6-8 |
Махову ногу поставити пода |
|
активним махом другої. Приземлятися на обидві |
|
лі назад, щоб можна було |
|
ноги з активним викиданням їх вперед. |
|
зробити широкий потужний |
|
|
|
рух відштовхування повин- |
|
|
|
но збігатися з активним ма- |
|
|
|
хом. |
4. |
|
8-10 |
Слідкувати за повним вип- |
|
обома ногами. |
|
рямленням тулуба і махом |
|
|
|
рук. Приземлятися на обідві |
|
|
|
ноги з активним викиданням |
|
|
|
їх вперед. |
|
Перешикування з колони по 4 в колону по 1 |
|
Зворотне перешикування. |
|
|
|
|
4. |
Розвиток фізичних вправ: |
3хв |
Розвиток фізичних вправ |
|
Сила : |
2хв |
груповий спосіб. |
|
- згинання та розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
хлопці: |
3х12р |
Період відпочинку 30-40сек. |
|
дівчата: |
3х10р |
|
|
Швидкість: |
1хв |
|
|
Стрибки зі скакалкою |
1хв |
Слідкувати за диханням. |
|
|
|
|
|
Рухливі ігри: |
2 хв |
Розказати правила ігор. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. |
Заключна частина уроку |
5хв |
|
1. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
Фронтальний спосіб. |
|
повільний біг. |
25-30м |
Повільний темп. |
|
|
|
|
2. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
|
|
В.п. – ос. |
|
Відновити дихання |
|
1 – 2 Стійка на носках, руки вгору. |
6-8р |
Вдих |
|
3 – 4 Круглий полуприсід, руки на коліна. |
|
Видих |
|
5 – 6 Стійка на носках, руки вгору |
|
|
|
7 – 8 в.п. |
|
|
3. |
Підведення підсумків уроку: |
2хв. |
Відзначити: позитивні та |
|
|
|
негативні сторони уроку; |
|
Аргументація виставлених оцінок. |
|
Вказати: на основні помил |
|
|
|
ки при виконанні СВ, ЗРВ. |
4. |
Домашнє завдання: РГГ, |
1хв |
Коментар до виконання |
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачі: |
3х2хв |
домашнього завдання. |
|
хлопці: |
3х10р. |
|
|
дівчата: |
3х8р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КОНСПЕКТ УРОКУ №
з предмету: Фізична культура
для учнів класів
Модуль: Легка атлетика
Завдання:
Освітні:
1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.
2. Навчити комплексу ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.
3. Повторити техніку виконання бігу: 30 м., 60 м.
4. Навчити техніці метання малого м’яча.
Оздоровчі: 1. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.
2. Сприяти формуванню правильної постави.
Виховні: 1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ, спортивних та рухливих ігор. 2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному об’ємі навантаження на уроці.
Обладнання та інвентар:
Місце проведення: спорт. майданчик
Дата проведення:
СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ
№ |
Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання |
Дозу-вання |
Добавлення, зміни, зауваження. |
І. |
Підготовча частина уроку |
15хв |
|
1. |
Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів |
2хв |
Шикування в шеренгу. |
|
інструктаж з техніки безпеки. |
|
Рапорт чергового. |
|
Повідомлення теоретичних відомостей з теми: |
2хв |
Шеренга. Співбесіда |
|
«Засоби і методи контролю витривалості». |
|
|
2. |
Повідомлення мети і завдань уроку. |
1хв |
Постановка завдань перед |
|
|
|
учнями |
3. |
Стройові вправи: |
1хв |
Практичне виконання СВ. |
|
|
|
Учні виконують команди |
|
«рівняйсь!», «струнко!», «відставити!», «вільно!», |
|
СВ, вчитель виправляє |
|
«розійдись!», повороти на місце; |
|
помилки при проведенні СВ |
4. |
Вправи в русі: |
4хв |
Колона |
1. |
Ходьба та її різновиди: |
2хв |
Слідкувати за правильною |
|
звичайна; |
8-10м |
поставою |
|
- перекатний, руки на пояс; |
8-10м |
Дистанція – 2 кроки. |
|
|
8-10м |
|
|
|
8-10м |
|
2. |
Біг та його різновиди: |
2хв |
В обхід та по діагоналі |
|
|
10-12м |
Середній темп |
|
|
10-12м |
Узгоджувати з диханням. |
|
|
10-12м |
|
|
|
10-12м |
|
3. |
Ходьба звичайна. |
10-12м |
Відновити дихання. |
|
Перешикування з колони по 1 в колону по 4 |
|
Поворотом в русі. |
|
|
|
Дистанція, інтервал – 2м. |
5. |
Комплекс ЗРВ. |
5 хв |
Фронтальний спосіб, комп- |
|
|
|
лекс ЗРВ проводиться згідно |
|
|
|
правил підбора вправ для |
|
|
|
комплексу. |
ІІ. |
Основна частина уроку |
25 хв |
|
1. |
Спеціальна розминка: спеціальні стрибкові та бі- |
2хв |
Дистанція 3 кроки |
|
гові вправи. |
|
|
|
|
10-12м |
Темп середній, спина пряма. |
|
|
10-12м |
Руки зігнути в ліктьових |
|
|
10-12м |
суглобах, енергійно рухають |
|
|
|
ся вперед-назад (як при бігу) |
|
|
10-12м |
Стегно піднімається до кута |
|
|
|
90*, спина пряма. |
|
|
10-12м |
Виконувати мах прямою |
|
|
10-12м |
ногою. |
|
|
10-12м |
Зосередити увагу на роботу |
|
|
10-12м |
рук при бігу. |
2. |
Біг 60м. |
9 хв |
Поточний метод. |
1. |
біг 60м. з низького старту: |
4 хв |
Увага на збільшення довжи- |
|
|
2х30м |
никроків, активне відштовху |
|
|
2х30м |
вання і винос стегна. |
|
|
2х30м |
Швидкість максимальна. |
|
|
|
|
2. |
біг 60м. високий старт: |
5 хв |
Поточний метод. |
|
- Високий старт з положення стоячи, виставив |
4х5м. |
Принимая положеня, необ - |
|
вперед сильнейшую (поштовхову) ногу. |
|
хідно ставити сильнішу |
|
|
|
ногу на 25—30 см (1 -1,5 |
|
- Приняття положення високого старту з опорою |
4х5м. |
стопи) від стартової лінії, |
|
на одну руку. |
|
іншу на таку відстань від- |
|
|
|
ставляючи назад. Рука, різ |
|
|
|
ноименна впереди стоячей |
|
|
|
нозі,вплотну ставится до |
|
|
|
стартової лінії. Масса тіла |
|
|
|
рівномерно розподіляється |
|
|
|
на одну ногу і руку. Длина |
|
|
|
кроків увеличивается, біг з |
|
|
|
прискоренням,и займаючих |
|
|
|
ся переходят до бегу по дис |
|
|
|
танції. |
|
Біг з високого старту з опорою на одну руку без |
4х5м. |
Виконують за командою в |
|
сигналу й по сигналу викладача. |
|
парах. |
|
Біг 60м. з високого старту. |
2-3р |
|
|
|
|
|
3. |
Метання малого м’яча. |
9 хв |
Груповий спосіб. |
1. |
- імітація метання малого м’яча з місця. |
3–4р. |
Дивитись уперед. |
2. |
|
3–4р. |
Звернути увагу на ритм |
3. |
- імітація метання малого м’яча з повного розгону. |
3–4р. |
руху. |
4. |
|
3–4р. |
Слідкувати за правильної |
5. |
|
1–2р. |
технікою виконання метан- |
6. |
|
1–2р. |
ня. |
|
|
|
|
4. |
Розвиток фізичних вправ: |
5хв |
Розвиток фізичних вправ |
|
Витривалість: |
2хв |
груповий спосіб. |
|
|
|
|
|
Швидкість: |
1хв |
|
|
Стрибки зі скакалкою |
1хв |
Слідкувати за диханням. |
|
|
|
|
|
Рухливі ігри: |
2 хв |
Розказати правила ігор. |
|
|
1 хв |
Слідкувати за правилами |
|
|
1 хв |
гри. |
|
|
|
|
ІІІ. |
Заключна частина уроку |
5хв |
|
1. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
Фронтальний спосіб. |
|
повільний біг. |
25-30м |
Повільний темп. |
|
|
|
|
2. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
|
|
В.п. – ос. |
|
Відновити дихання |
|
1 – 2 стійка на носках, руки вгору. |
6-8р |
Вдих |
|
3 – 4 круглий полуприсід, руки на коліна. |
|
Видих |
|
5 – 6 стійка на носках, руки вгору |
|
|
|
7 – 8 в.п. |
|
|
|
|
|
|
3. |
Підведення підсумків уроку: |
2хв. |
Відзначити: позитивні та |
|
|
|
негативні сторони уроку; |
|
Аргументація виставлених оцінок. |
|
Вказати: на основні помил |
|
|
|
ки при виконанні СВ, ЗРВ. |
4. |
Домашнє завдання: РГГ, |
1хв |
Коментар до виконання |
|
стрибки на скакалці |
3х2хв |
домашнього завдання. |
|
Вчитель: |
|
|
КОНСПЕКТ УРОКУ №
з дисципліни: Фізична культура
для учнів класів
Модуль: Легка атлетика
Завдання:
Освітні:
1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.
2. Навчити комплексу ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.
3. Повторити техніку виконання прийомів баскетболу.
Оздоровчі: 1. Сприяти розвитку фізичних якостей: координації, витривалості, швидкості.
2. Сприяти розвитку сили м’язів рук і плечового пояса. Виховні: 1. Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ, спортивних та рухливих ігор. 2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному об’ємі навантаження на уроці.
Обладнання та інвентар:
Місце проведення: спорт. майданчик
Дата проведення:
СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ
№ |
Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання |
Дозу-вання |
Добавлення, зміни, зауваження. |
І. |
Підготовча частина уроку |
17 хв |
|
1. |
Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів, |
2хв |
Шикування в шеренгу. |
|
інструктаж з техніки безпеки. |
|
Рапорт чергового. |
2. |
Повідомлення мети і завдань уроку. |
1хв |
Постановка завдань перед |
|
|
|
учнями. |
3. |
Повторення теоретичних відомостей. |
2хв |
Фронтальна співбесіда. |
4. |
Стройові вправи: |
2хв |
Практичне виконання СВ. |
|
|
1хв |
Вчитель виправляє помил- |
|
|
1хв |
ки при проведенні СВ. |
|
в русі. |
|
|
5. |
Вправи в русі: |
5хв |
Колона |
1. |
Ходьба та її різновиди: |
2хв |
|
|
звичайна; |
8-10м |
Слідкувати за правильною |
|
- перекатний, руки на пояс; |
8-10м |
поставою |
|
-на вшпиньках, руки в сторони; |
8-10м |
Дистанція – 2 кроки. |
|
-у напівприсіді, руки за голову. |
8-10м |
|
2 |
Біг та його різновиди: |
3хв |
В обхід та по діагоналі |
|
-звичайний; |
10-12м |
Середній темп |
|
-з високим підніманням стегна; |
10-12м |
Узгоджувати з диханням. |
|
-з закиданням гомілок назад; |
10-12м |
|
|
-зі зміною прямих ніг. |
10-12м |
|
3 |
Ходьба звичайна. |
10-12м |
Відновити дихання. |
|
Перешикування з колони по 1 в колону по 4 |
|
Поворотом в русі. |
|
|
|
Дистанція, інтервал – 2м. |
|
Комплекс ЗРВ |
5 хв |
Фронтальний спосіб, комп- |
|
|
|
лекс ЗРВ проводиться згідно |
|
|
|
правил підбора вправ для |
|
|
|
комплексу. |
ІІ |
Основна частина уроку |
23хв |
|
|
Прийоми баскетболу: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри: |
5хв |
Розказати правила ігор. |
|
|
|
|
|
|
|
|
V. |
Розвиток фізичних вправ: |
5хв |
Розвиток фізичних вправ |
|
Сила : |
|
груповий спосіб. |
|
- згинання та розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
хлопці: |
3х25р |
Період відпочинку 30-40сек. |
|
дівчата: |
3х15р |
|
|
Швидкість: |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою |
3х1хв |
|
|
ІІІ Заключна частина заняття |
5хв |
|
1. |
Вправи на відновлення: |
|
Фронтальний спосіб. |
|
повільний біг. |
1хв |
Повільний темп. |
|
|
|
|
2. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
Виконувати у русі після |
|
В.п. – ос. |
|
повільного бігу. |
|
1 – 2 стійка на носках, руки вгору. |
6-8р |
Вдих |
|
3 – 4 в.п. |
|
Видих |
|
|
|
|
3. |
Підведення підсумків заняття: |
2хв. |
Відзначити: позитивні та |
|
|
|
негативні сторони заняття; |
|
Аргументація виставлених оцінок. |
|
Вказати: на основні помил |
|
|
|
ки при виконанні СВ, ЗРВ. |
|
|
|
|
4. |
Домашнє завдання: РГГ, |
1хв |
Коментар до виконання |
|
В.п. – сід |
|
домашнього завдання. |
|
Нахил, руки вгору |
|
|
|
хлопці: |
3х15р. |
|
КОНСПЕКТ УРОКУ №
з дисципліни: Фізична культура
для учнів класів
Модуль: Легка атлетика
Завдання:
Освітні:
1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.
2. Повторити техніку виконання бігу на короткі дистанції.
3. Навчити техніці метання малого м’яча на дальність і в ціль.
4. Повторити техніку бігу на середні дистанції.
Оздоровчі:
1. Сприяти формуванню правильної постави при виконанні комплексу ЗРВ
2. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.
3. Сприяти розвитку координаційних можливостей учнів.
Виховні:
1.Формувати навики взаємодопомоги, наполегливості при виконанні вправ, прийомів спортивних ігор, рухливих ігор.
2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному об’ємі навантаження на уроці.
Обладнання та інвентар:
Місце проведення: спорт. майданчик
Дата проведення:
СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ
№ |
Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання |
Дозу-вання |
Добавлення, зміни, зауваження. |
І. |
Підготовча частина уроку |
15хв |
|
1. |
Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів, |
2хв |
Шикування в шеренгу. |
|
інструктаж з техніки безпеки. |
|
Рапорт чергового. |
2. |
Повідомлення мети і завдань заняття. |
1хв |
Постановка завдань перед |
3. |
Стройові вправи: |
2хв |
учнями. |
|
|
|
Практичне виконання СВ. |
|
«ставай», «рівняйсь!», «струнко!», «відставити!», |
|
Вчитель виправляє помилки |
|
«вільно!», «розійдись!», повороти на місце; |
|
при проведенні СВ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в русі. |
|
|
4. |
Вправи в русі: |
4хв |
Колона |
1. |
Ходьба та її різновиди: |
2хв |
|
|
звичайна; |
8-10м |
Слідкувати за правильною |
|
- перекатний, руки на пояс; |
8-10м |
поставою |
|
-на вшпиньках, руки в сторони; |
8-10м |
Дистанція – 2 кроки. |
|
-у напівприсіді, руки за голову. |
8-10м |
|
2. |
Біг та його різновиди: |
2хв |
В обхід та по діагоналі |
|
-звичайний; |
10-12м |
Середній темп |
|
-з високим підніманням стегна; |
10-12м |
Узгоджувати з диханням. |
|
-з закиданням гомілок назад; |
10-12м |
|
|
-зі зміною прямих ніг. |
10-12м |
|
|
Ходьба звичайна. |
10-12м |
Відновити дихання. |
|
Перешикування з колони по 1 в колону по 4 |
|
Поворотом в русі. |
|
|
|
Дистанція, інтервал – 2м. |
5. |
Комплекс ЗРВ |
6 хв. |
Фронтальний спосіб, комп- |
|
|
|
лекс ЗРВ проводиться згідно |
|
|
|
правил підбора вправ для |
|
|
|
комплексу. |
|
|
|
|
ІІ |
Основна частина заняття |
25хв |
|
1. |
Спеціальна розминка: спеціальні бігові, стрибкові |
3хв |
Колона, дистанція – 3 кроки |
|
вправи. |
|
|
1. |
|
10-12м |
Темп середній, спина пряма. |
|
|
|
Руки зігнути в ліктьових |
2. |
|
10-12м |
суглобах, енергійно рухають |
|
|
|
ся вперед-назад (як при бігу) |
3. |
|
10-12м |
Стегно піднімається до кута |
|
|
|
90*, спина пряма. |
4. |
|
10-12м |
Дивитись перед собою. |
|
|
|
|
5. |
|
10-12м |
Частота рухів невелика. |
6. |
|
10-12м |
З приземленням тільки на |
7. |
|
10-12м |
махову ногу. Дивитись впе- |
8. |
|
10-12м |
ред. |
9. |
|
10-12м |
З різною швидкістю. |
10. |
|
10-12м |
Відновити дихання. |
|
|
|
|
2. |
біг 30м. з низького старту: |
3хв |
Поточний метод. Увага на |
1. |
|
2х30м |
збільшення довжини кроків, |
2. |
|
2х30м |
активне відштовхування і |
3. |
|
2х30м |
винос стегна. Швидкість |
4. |
|
2х30м |
максимальна. |
3. |
біг 60м. з низького старту: |
4 хв |
Увага на збільшення довжи- |
|
|
2х30м |
никроків, активне відштовху |
|
|
2х30м |
вання і винос стегна. |
|
|
2х30м |
Швидкість максимальна. |
|
|
|
|
4. |
Метання малого м’яча. |
9 хв |
Груповий спосіб. |
|
- імітація метання малого м’яча з місця. |
3–4р. |
Дивитись уперед. |
|
|
3–4р. |
Звернути увагу на ритм |
|
- імітація метання малого м’яча з повного розгону. |
3–4р. |
руху. |
|
|
3–4р. |
Слідкувати за правильної |
|
|
3–4р. |
технікою виконання метан- |
|
|
3–4р. |
ня. |
|
|
|
|
5. |
Розвиток фізичних вправ: |
7хв |
Фронтальний спосіб. |
|
Витривалість: |
4хв |
Слідкувати за диханням. |
|
|
|
|
|
Сила : |
4хв |
|
|
- згинання та розгинання рук в упорі лежачи |
|
Груповий спосіб. |
|
хлопці: |
3х10р |
Слідкувати за технікою |
|
дівчата: |
3х8р |
виконання віджимання |
|
Рухливі ігри: |
2 хв |
Розказати правила ігор. |
|
|
1 хв |
Слідкувати за правилами |
|
|
1 хв |
гри. |
|
ІІІ Заключна частина уроку |
5хв |
|
1. |
Вправи на відновлення: |
|
Колона.Фронтальний спосіб. |
|
повільний біг. |
1хв |
Повільний темп. |
|
|
|
|
2. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
|
|
В.п. – ос. |
|
|
|
1 – 2 Стійка на носках, руки вгору. |
6-8р |
Вдих |
|
3 – 4 Круглий напівприсід, руки на коліна. |
|
Видих |
|
5 – 6 Стійка на носках, руки вгору |
|
|
|
7 – 8 в.п. |
|
|
3. |
Підведення підсумків заняття: |
2хв. |
Відзначити: позитивні та |
|
|
|
негативні сторони заняття; |
|
|
|
Вказати: на основні помил |
|
Аргументація виставлених оцінок. |
|
ки при виконанні СВ, ЗРВ. |
|
|
|
|
4. |
Домашнє завдання: РГГ, |
1хв |
Коментар до виконання |
|
стрибки на скакалці |
3х2хв |
домашнього завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Викладач : |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КОНСПЕКТ УРОКУ №
з дисципліни: Фізична культура
для учнів класів
Модуль: Легка атлетика
Завдання:
Освітні:
1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.
2. Закріпити комплекс ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.
3. Повторити техніку виконання бігу: 30 м., 60 м.
4. Навчити техніці метання малого м’яча.
5. Прийняти контрольні нормативи: стрибок у довжину з місця.
Оздоровчі: 1. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.
2. Сприяти формуванню правильної постави.
Виховні: 1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ.
2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному об’ємі навантаження на уроці.
Обладнання та інвентар:
Місце проведення: спорт. майданчик
Дата проведення:
СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ
№ |
Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання |
Дозу-вання |
Добавлення, зміни, зауваження. |
І. |
Підготовча частина уроку |
15хв |
|
1. |
Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів |
2хв |
Шикування в шеренгу. |
|
інструктаж з техніки безпеки. |
|
Рапорт чергового. |
2. |
Повідомлення мети і завдань уроку. |
1хв |
Шеренга. Постановка |
|
|
|
завдань перед учнями. |
3. |
Стройові вправи: |
2хв |
Практичне виконання СВ. |
|
|
|
|
|
«ставай», «рівняйсь!», «струнко!», «відставити!», |
|
Вчитель виправляє помилки |
|
«вільно!», «розійдись!», повороти на місце; |
|
при проведенні СВ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в русі. |
|
|
4. |
Вправи в русі: |
4хв |
Колона |
1. |
Ходьба та її різновиди: |
2хв |
Слідкувати за правильною |
|
звичайна; |
8-10м |
поставою |
|
- перекатний, руки на пояс; |
8-10м |
Дистанція – 2 кроки. |
|
|
8-10м |
|
|
|
8-10м |
|
2. |
Біг та його різновиди: |
2хв |
В обхід та по діагоналі |
|
|
10-12м |
Середній темп |
|
|
10-12м |
Узгоджувати з диханням. |
|
|
10-12м |
|
|
|
10-12м |
|
3. |
Ходьба звичайна. |
10-12м |
Відновити дихання. |
|
Перешикування з колони по 1 в колону по 4 |
|
Поворотом в русі. |
|
|
|
Дистанція, інтервал – 2м. |
5. |
Комплекс ЗРВ. |
5 хв |
Фронтальний спосіб, комп- |
|
|
|
лекс ЗРВ проводиться згідно |
|
|
|
правил підбора вправ для |
|
|
|
комплексу. |
ІІ. |
Основна частина уроку |
25 хв |
|
1. |
Спеціальна розминка: спеціальні стрибкові та бі- |
2хв |
Дистанція 3 кроки |
|
гові вправи. |
|
|
|
|
10-12м |
Темп середній, спина пряма. |
|
|
10-12м |
Руки зігнути в ліктьових |
|
|
10-12м |
суглобах, енергійно рухають |
|
|
|
ся вперед-назад (як при бігу) |
|
|
10-12м |
Стегно піднімається до кута |
|
|
|
90*, спина пряма. |
|
|
10-12м |
Виконувати мах прямою |
|
|
10-12м |
ногою. |
|
|
10-12м |
Зосередити увагу на роботу |
|
|
10-12м |
рук при бігу. |
|
|
|
|
2. |
біг 30м. з низького старту: |
3хв |
Поточний метод. Увага на |
1. |
|
2х30м |
збільшення довжини кроків, |
|
|
2х30м |
активне відштовхування і |
|
|
2х30м |
винос стегна. Швидкість |
|
|
2х30м |
максимальна. |
2. |
біг 60м. з низького старту: |
4 хв |
Увага на збільшення довжи- |
|
|
2х30м |
никроків, активне відштовху |
|
|
2х30м |
вання і винос стегна. |
|
|
2х30м |
Швидкість максимальна. |
|
|
|
|
3. |
Метання малого м’яча. |
9 хв |
Груповий спосіб. |
|
- імітація метання малого м’яча з місця. |
3–4р. |
Дивитись уперед. |
|
|
3–4р. |
Звернути увагу на ритм |
|
- імітація метання малого м’яча з повного розгону. |
3–4р. |
руху. |
|
|
3–4р. |
Слідкувати за правильної |
|
|
1–2р. |
технікою виконання метан- |
|
|
1–2р. |
ня. |
|
|
|
|
4. |
Стрибок у довжину з місця: |
9 хв |
|
1. |
|
1-2 р. |
Пробна попитка. Вказати на |
|
|
|
помилки у техніці виконанні |
|
|
|
стрибка |
2. |
- виконання контрольного нормативу: стрибок у |
1 р. |
Оцінюється техніка виконан |
|
довжину з місця |
|
ня стрибка згідно контроль- |
|
|
|
них нормативів та вимог |
|
|
|
МОН України. |
|
|
|
|
5. |
Рухливі ігри: |
2 хв |
Розказати правила ігор. |
|
|
1 хв |
Слідкувати за правилами |
|
|
1 хв |
гри. |
|
|
|
|
6. |
Розвиток фізичних вправ: |
5хв |
Фронтальний спосіб |
|
Витривалість: |
4хв |
|
|
|
|
|
|
Сила: |
1хв |
Груповий спосіб. |
|
В.П. – сидячи на гімнастичній лаві, опускання та |
1хв |
Узгоджувати з диханням. |
|
піднімання тулуба в сід. |
|
|
|
хлопці: |
3х10р |
|
|
дівчата: |
3х8р. |
|
|
|
|
|
ІІІ. |
Заключна частина уроку |
5хв |
|
1. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
Фронтальний спосіб. |
|
повільний біг. |
25-30м |
Повільний темп. |
|
|
|
|
2. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
|
|
В.п. – ос. |
|
Відновити дихання |
|
1 – 2 стійка на носках, руки вгору. |
6-8р |
Вдих |
|
3 – 4 круглий полуприсід, руки на коліна. |
|
Видих |
|
5 – 6 стійка на носках, руки вгору |
|
|
|
7 – 8 в.п. |
|
|
|
|
|
|
3. |
Підведення підсумків уроку: |
2хв. |
Відзначити: позитивні та |
|
|
|
негативні сторони уроку; |
|
Аргументація виставлених оцінок. |
|
Вказати: на основні помил |
|
|
|
ки при виконанні СВ, ЗРВ. |
4. |
Домашнє завдання: РГГ, |
1хв |
Коментар до виконання |
|
стрибки на скакалці |
3х2хв |
домашнього завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель: |
|
|
Теорія. Спортивні та рухливі ігри. Перевірка домашніх завдань.
КОНСПЕКТ УРОКУ №
з дисципліни: Фізична культура
для учнів класів
Модуль: Легка атлетика
Завдання:
Освітні:
1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.
2. Навчити комплексу ЗРВ.
3. Повторити техніку виконання прийомів баскетболу.
Оздоровчі: 1. Сприяти розвитку фізичних якостей: координації, витривалості, швидкості.
2. Сприяти розвитку сили м’язів рук і плечового пояса. Виховні: 1. Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ, спортивних та рухливих ігор. 2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному об’ємі навантаження на уроці.
Обладнання та інвентар:
Місце проведення: спорт. майданчик
Дата проведення:
СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ
№ |
Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання |
Дозу-вання |
Добавлення, зміни, зауваження. |
І. |
Підготовча частина уроку |
17 хв |
|
1. |
Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів, |
2хв |
Шикування в шеренгу. |
|
інструктаж з техніки безпеки. |
|
Рапорт чергового. |
2. |
Повідомлення мети і завдань уроку. |
1хв |
Постановка завдань перед |
|
|
|
учнями. |
3. |
Повторення теоретичних відомостей. |
2хв |
Фронтальна співбесіда. |
4. |
Стройові вправи: |
2хв |
Практичне виконання СВ. |
|
|
1хв |
Вчитель виправляє помил- |
|
|
1хв |
ки при проведенні СВ. |
|
в русі. |
|
|
5. |
Вправи в русі: |
5хв |
Колона |
1. |
Ходьба та її різновиди: |
2хв |
|
|
звичайна; |
8-10м |
Слідкувати за правильною |
|
- перекатний, руки на пояс; |
8-10м |
поставою |
|
-на вшпиньках, руки в сторони; |
8-10м |
Дистанція – 2 кроки. |
|
-у напівприсіді, руки за голову. |
8-10м |
|
2 |
Біг та його різновиди: |
3хв |
В обхід та по діагоналі |
|
-звичайний; |
10-12м |
Середній темп |
|
-з високим підніманням стегна; |
10-12м |
Узгоджувати з диханням. |
|
-з закиданням гомілок назад; |
10-12м |
|
|
-зі зміною прямих ніг. |
10-12м |
|
3 |
Ходьба звичайна. |
10-12м |
Відновити дихання. |
|
Перешикування з колони по 1 в колону по 4 |
|
Поворотом в русі. |
|
|
|
Дистанція, інтервал – 2м. |
|
Комплекс ЗРВ |
5 хв |
Фронтальний спосіб, комп- |
|
|
|
лекс ЗРВ проводиться згідно |
|
|
|
правил підбора вправ для |
|
|
|
комплексу. |
ІІ |
Основна частина уроку |
23хв |
|
|
Прийоми баскетболу: |
|
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри: |
5хв |
Розказати правила ігор. |
|
|
|
|
|
|
|
|
V. |
Розвиток фізичних вправ: |
5хв |
Розвиток фізичних вправ |
|
Сила : |
|
груповий спосіб. |
|
- згинання та розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
хлопці: |
3х25р |
Період відпочинку 30-40сек. |
|
дівчата: |
3х15р |
|
|
Швидкість: |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою |
3х1хв |
|
|
ІІІ Заключна частина заняття |
5хв |
|
1. |
Вправи на відновлення: |
|
Фронтальний спосіб. |
|
повільний біг. |
1хв |
Повільний темп. |
|
|
|
|
2. |
Вправи на відновлення: |
1хв |
Виконувати у русі після |
|
В.п. – ос. |
|
повільного бігу. |
|
1 – 2 стійка на носках, руки вгору. |
6-8р |
Вдих |
|
3 – 4 в.п. |
|
Видих |
|
|
|
|
3. |
Підведення підсумків заняття: |
2хв. |
Відзначити: позитивні та |
|
|
|
негативні сторони заняття; |
|
Аргументація виставлених оцінок. |
|
Вказати: на основні помил |
|
|
|
ки при виконанні СВ, ЗРВ. |
|
|
|
|
4. |
Домашнє завдання: РГГ, |
1хв |
Коментар до виконання |
|
В.п. – сід |
|
домашнього завдання. |
|
Нахил, руки вгору |
|
|
|
хлопці: |
3х15р. |
|
|
дівчата: |
3х15р. |
|
|
Викладач : |
|
|