Серія конспектів з предмету "Фізична культура". Тема: "Легка Атлетика"

Про матеріал
Серія конспектів з предмету "Фізична культура". Тема: "Легка Атлетика". Плани-конспекти для щоденного використання.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ № 

З предмету: Фізична культура

для учнів   класів

Модуль: Легка атлетика

Завдання:

Освітні:

1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.

2. Повторити основні положення окремих частин тіла. Навчити комплексу ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.

3. Повторити техніку виконання бігу – 60 м.

4. Повторити техніку виконання стрибків у довжину з місця.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                        1. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.

2. Сприяти формуванню правильної постави при виконанні комплексу ЗРВ.                                                  Виховні:                                                                                                                                                       1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ.                                                                                                                                               2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному обємі навантаження на уроці.

Обладнання та інвентар:

Місце проведення: спорт. майданчик

Дата проведення:

СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ

 

Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання

Дозу-вання

Добавлення, зміни, зауваження.

І.

Підготовча частина уроку

15хв

 

1.

Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів

2хв

Шикування в шеренгу.

 

інструктаж з техніки безпеки.

 

Рапорт чергового.

2.

Повідомлення мети і завдань уроку.

1хв

Постановка завдань перед

 

 

 

учнями

3.

Стройові вправи:

2хв

Практичне виконання СВ.

 

  •    стройові прийоми: виконання команд «ставай», 

 

Учні виконують команди

 

 «рівняйсь!», «струнко!», «відставити!», «вільно!»,

 

СВ, вчитель виправляє

 

 «розійдись!», повороти на місце;     

 

помилки при проведенні СВ

 

  •    шикування: в шеренгу, в колону, в коло;

 

 

 

  •    перешикування: з 1 шеренги в2,3, поворотом

 

 

 

в русі.

 

 

4.

Вправи в русі:

4хв

Колона

1.

Ходьба та її різновиди:

2хв

Слідкувати за правильною

 

звичайна;

8-10м

поставою

 

- перекатний, руки на пояс;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

 

  •    на вшпиньках, руки в сторони;

8-10м

 

 

  •    у напівприсіді, руки за голову.

8-10м

 

2.

Біг та його різновиди:

2хв

В обхід та по діагоналі

 

  • звичайний;

10-12м

Середній темп

 

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

Узгоджувати з диханням.

 

  • з закиданням гомілок назад;

10-12м

 

 

  • зі зміною прямих ніг.

10-12м

 

3.

Ходьба звичайна.

10-12м

Відновити дихання.

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4 

 

Поворотом в русі.

 

 

 

Дистанція, інтервал – 2м.

5.

Комплекс ЗРВ

6 хв

Фронтальний спосіб, комп-

 

 

 

лекс ЗРВ проводиться згідно

 

 

 

правил підбора вправ для

 

 

 

комплексу.

 

 

 

 

ІІ.

Основна частина уроку

25 хв

 

1.

Спеціальна розминка:  спеціальні стрибкові та бі-

2хв

Дистанція 3 кроки

 

гові вправи.

 

 

 

  • біг з закиданням гомілок назад;

10-12м

Темп середній, спина пряма.

 

  • галопом праворуч;

10-12м

Руки зігнути в ліктьових

 

  • галопом ліворуч;

10-12м

суглобах, енергійно рухають

 

 

 

ся вперед-назад (як при бігу)

 

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

Стегно піднімається до кута

 

 

 

90*, спина пряма.

 

  • вистрибування вгору з 1 кроку;

10-12м

Виконувати мах прямою

 

  • вистрибування вгору з 3 кроків;

10-12м

ногою.

 

  • вистрибування вгору з 5 кроків;

10-12м

Зосередити увагу на роботу

 

  • біг з прискоренням.

10-12м

рук при бігу.

 

 

 

 

2.

Біг 60м.

9 хв

 

1.

біг 60м. з низького старту:

4 хв

Поточний метод. Увага на

 

  •    біг 60м. з низького старту самостійно;

2х30м

збільшення довжини кроків,

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою;

2х30м

активне відштовхування і

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою в парах.

2х30м

винос стегна. Швидкість

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою в трійках

2х30м

максимальна.

2.

біг 60м. високий старт:

5 хв

Поточний метод.

 

  •     Старти в час хотьби в нахилу, який виконується

4х5м.

нахиляяя плечи, як би падає

 

по сигналу викладача або при підході до відмітки;

 

вперед, теряя равновагу.

 

  •     Старти «падінням» з положення стоячи:

 

В момент окончательной

 

а) на двух ногах (на носках);

4х5м.

потери рівноваги виконуєть

 

б) на одної (поштовхової) нозі;

4х5м.

ся швидкий крок з акценто -

 

в) в нахилу (руки опущени донизу або на коленях).

4х5м.

ванним виносом стегна.

 

- В. п. — стоячи в широкому кроці з нахилом

4х5м.

Необхідно пояснити, показа

 

вперед, сильнійша (поштовхова) нога впереди.

 

ти та віддати команду для

 

Руки полузігнути в ліктевих суглобах, одна

 

прийняття положення висо-

 

впереди,інша, одноименна виставленної вперед

 

кого старту. В вихідному

 

нозі, відведена назад. Імітація активного виноса

 

положенні необхідно сильно

 

вперед позаду стоячої ноги від стегна в сочетании

 

нахилити тулуб вперед.

 

з перекрестної работою рук.

 

 

 

- Високий старт з положення стоячи, виставив

4х5м.

Принимая положеня, необ -

 

вперед сильнейшую (поштовхову) ногу.

 

хідно ставити сильнішу ногу

 

- Приняття положення високого старту з опорою

4х5м.

на 25—30 см (1 -1,5 стопи)

 

на одну руку.

 

від стартової лінії, іншу на

 

 

 

таку відстань відставляючи

 

 

 

назад.  Рука, різноименна

 

 

 

впереди стоячей нозі, вплот

 

 

 

ну ставится до стартової лі-

 

 

 

нії. Масса тіла рівномерно

 

 

 

розподіляється на одну ногу

 

 

 

і руку. Длина кроківувеличи

 

 

 

вается, біг з прискоренням,

 

 

 

и займаючиеся переходят

 

 

 

до бегу по дистанції.

 

Біг з високого старту з опорою на одну руку без

4х5м.

Виконують за командою в

 

сигналу й по сигналу викладача.

 

парах.

 

Біг 60м. з високого старту.

2-3р

 

 

 

 

 

3.

Стрибок у довжину з місця:

9 хв

 

1.

  • стрибки вгору на місце;

3х10

В чітке приземлення.

2.

  • імітація стрибку у довжину;

8-12

Слідкувати за технікою

 

 

 

виконання вправи.

3.

  • стрибок у довжину з місця поштовхом однією і

6-8

Махову ногу поставити пода

 

активним махом другої. Приземлятися на обидві

 

лі назад, щоб можна було

 

ноги з активним викиданням їх вперед.

 

зробити  широкий потужний

 

 

 

рух відштовхування повин-

 

 

 

но збігатися з активним ма-

 

 

 

хом.

4.

  • стрибки у довжину з місця відштовхуючись

8-10

Слідкувати за повним вип-

 

обома ногами. 

 

рямленням тулуба і махом

 

 

 

рук. Приземлятися на обідві

 

 

 

ноги з активним викиданням

 

 

 

їх вперед.

 

Перешикування з колони по 4 в колону по 1 

 

Зворотне перешикування.

 

 

 

 

4.

Розвиток фізичних вправ:

3хв

Розвиток фізичних вправ

 

Сила :

2хв

груповий спосіб.

 

- згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 

 

 

                                                           хлопці:

3х12р

Період відпочинку 30-40сек.

 

                                                           дівчата:

3х10р

 

 

Швидкість:

1хв

 

 

Стрибки зі скакалкою

1хв

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

Рухливі ігри:

2 хв

Розказати правила ігор.

 

  • Третій зайвий;

 

 

 

  • Шишки, жолуді, горіхи.

 

 

 

 

 

 

ІІІ.

Заключна частина уроку

5хв

 

1.

Вправи на відновлення:

1хв

Фронтальний спосіб.

 

повільний біг.

25-30м

Повільний темп.

 

 

 

 

2.

Вправи на відновлення:

1хв

 

 

В.п. – ос.

 

Відновити дихання

 

1 – 2 Стійка на носках, руки вгору.

6-8р

Вдих

 

3 – 4  Круглий полуприсід, руки на коліна.

 

Видих

 

5 – 6 Стійка на носках, руки вгору

 

 

 

7 – 8  в.п.

 

 

3.

Підведення підсумків уроку:

2хв.

Відзначити: позитивні та

 

 

 

негативні сторони уроку;

 

Аргументація виставлених оцінок.

 

Вказати: на основні помил

 

 

 

ки при виконанні СВ, ЗРВ.

4.

Домашнє завдання: РГГ,

1хв

Коментар до виконання

 

Згинання та розгинання рук в упорі лежачі:

3х2хв

домашнього завдання.

 

хлопці:

3х10р.

 

 

дівчата:

3х8р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ № 

з предмету: Фізична культура

для учнів  класів

Модуль: Легка атлетика

Завдання:

Освітні:

1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.

2. Навчити комплексу ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.

3. Повторити техніку виконання бігу: 30 м., 60 м.

4. Навчити техніці метання малого м’яча.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                        1. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.

2. Сприяти формуванню правильної постави.                                                 

Виховні:                                                                                                                                                       1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ, спортивних та рухливих ігор.                                                                                                                                               2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному обємі навантаження на уроці.

Обладнання та інвентар:

Місце проведення: спорт. майданчик

Дата проведення:

СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ

 

Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання

Дозу-вання

Добавлення, зміни, зауваження.

І.

Підготовча частина уроку

15хв

 

1.

Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів

2хв

Шикування в шеренгу.

 

інструктаж з техніки безпеки.

 

Рапорт чергового.

 

Повідомлення теоретичних відомостей з теми:

2хв

Шеренга. Співбесіда

 

 «Засоби і методи контролю витривалості».

 

 

2.

Повідомлення мети і завдань уроку.

1хв

Постановка завдань перед

 

 

 

учнями

3.

Стройові вправи:

1хв

Практичне виконання СВ.

 

  •    стройові прийоми: виконання команд «ставай», 

 

Учні виконують команди

 

 «рівняйсь!», «струнко!», «відставити!», «вільно!»,

 

СВ, вчитель виправляє

 

 «розійдись!», повороти на місце;     

 

помилки при проведенні СВ

4.

Вправи в русі:

4хв

Колона

1.

Ходьба та її різновиди:

2хв

Слідкувати за правильною

 

звичайна;

8-10м

поставою

 

- перекатний, руки на пояс;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

 

  •    на вшпиньках, руки в сторони;

8-10м

 

 

  •    у напівприсіді, руки за голову.

8-10м

 

2.

Біг та його різновиди:

2хв

В обхід та по діагоналі

 

  • звичайний;

10-12м

Середній темп

 

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

Узгоджувати з диханням.

 

  • з закиданням гомілок назад;

10-12м

 

 

  • зі зміною прямих ніг.

10-12м

 

3.

Ходьба звичайна.

10-12м

Відновити дихання.

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4 

 

Поворотом в русі.

 

 

 

Дистанція, інтервал – 2м.

5.

Комплекс ЗРВ.

5 хв

Фронтальний спосіб, комп-

 

 

 

лекс ЗРВ проводиться згідно

 

 

 

правил підбора вправ для

 

 

 

комплексу.

ІІ.

Основна частина уроку

25 хв

 

1.

Спеціальна розминка:  спеціальні стрибкові та бі-

2хв

Дистанція 3 кроки

 

гові вправи.

 

 

 

  • біг з закиданням гомілок назад;

10-12м

Темп середній, спина пряма.

 

  • галопом праворуч;

10-12м

Руки зігнути в ліктьових

 

  • галопом ліворуч;

10-12м

суглобах, енергійно рухають

 

 

 

ся вперед-назад (як при бігу)

 

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

Стегно піднімається до кута

 

 

 

90*, спина пряма.

 

  • вистрибування вгору з 1 кроку;

10-12м

Виконувати мах прямою

 

  • вистрибування вгору з 3 кроків;

10-12м

ногою.

 

  • вистрибування вгору з 5 кроків;

10-12м

Зосередити увагу на роботу

 

  • біг з прискоренням.

10-12м

рук при бігу.

2.

Біг 60м.

9 хв

Поточний метод.

1.

біг 60м. з низького старту:

4 хв

Увага на збільшення довжи-

 

  •    біг 60м. з низького старту самостійно;

2х30м

никроків, активне відштовху

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою;

2х30м

вання і винос стегна.

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою в парах.

2х30м

Швидкість максимальна.

 

  •      

 

 

2.

біг 60м. високий старт:

5 хв

Поточний метод.

 

- Високий старт з положення стоячи, виставив

4х5м.

Принимая положеня, необ -

 

вперед сильнейшую (поштовхову) ногу.

 

хідно ставити сильнішу

 

 

 

ногу на 25—30 см (1 -1,5

 

- Приняття положення високого старту з опорою

4х5м.

стопи) від стартової лінії,

 

на одну руку.

 

іншу на таку відстань від-

 

 

 

ставляючи назад.  Рука, різ

 

 

 

ноименна впереди стоячей

 

 

 

нозі,вплотну ставится до

 

 

 

стартової лінії. Масса тіла

 

 

 

рівномерно розподіляється

 

 

 

на одну ногу і руку. Длина

 

 

 

кроків увеличивается, біг з

 

 

 

прискоренням займаючих

 

 

 

ся переходят до бегу по дис

 

 

 

танції.

 

Біг з високого старту з опорою на одну руку без

4х5м.

Виконують за командою в

 

сигналу й по сигналу викладача.

 

парах.

 

Біг 60м. з високого старту.

2-3р

 

 

 

 

 

3.

Метання малого м’яча.

9 хв

Груповий спосіб.

1.

- імітація метання малого м’яча з місця.

3–4р.

Дивитись уперед.

2.

  • імітація метання малого м’яча з розгону.

3–4р.

Звернути увагу на ритм

3.

- імітація метання малого м’яча з повного розгону.

3–4р.

руху.

4.

  • метання малого м’яча с 6 – 8 кроків розгону.

3–4р.

Слідкувати за правильної

5.

  • метання малого м’яча на попередній результат.

1–2р.

технікою виконання метан-

6.

  • метання малого м’яча на гарну техніку.

1–2р.

ня.

 

 

 

 

4.

Розвиток фізичних вправ:

5хв

Розвиток фізичних вправ

 

Витривалість:

2хв

груповий спосіб.

 

  • біг у чергуванні з ходьбою

 

 

 

Швидкість:

1хв

 

 

Стрибки зі скакалкою

1хв

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

Рухливі ігри:

2 хв

Розказати правила ігор.

 

  • Третій зайвий;

1 хв

Слідкувати за правилами

 

  • Шишки, жолуді, горіхи.

1 хв

гри.

 

 

 

 

ІІІ.

Заключна частина уроку

5хв

 

1.

Вправи на відновлення:

1хв

Фронтальний спосіб.

 

повільний біг.

25-30м

Повільний темп.

 

 

 

 

2.

Вправи на відновлення:

1хв

 

 

В.п. – ос.

 

Відновити дихання

 

1 – 2 стійка на носках, руки вгору.

6-8р

Вдих

 

3 – 4  круглий полуприсід, руки на коліна.

 

Видих

 

5 – 6 стійка на носках, руки вгору

 

 

 

7 – 8  в.п.

 

 

 

 

 

 

3.

Підведення підсумків уроку:

2хв.

Відзначити: позитивні та

 

 

 

негативні сторони уроку;

 

Аргументація виставлених оцінок.

 

Вказати: на основні помил

 

 

 

ки при виконанні СВ, ЗРВ.

4.

Домашнє завдання: РГГ,

1хв

Коментар до виконання

 

стрибки на скакалці

3х2хв

домашнього завдання.

 

Вчитель:                                          

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ №  

з дисципліни: Фізична культура

для учнів    класів

Модуль: Легка атлетика

Завдання:

Освітні:

1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.

2. Навчити комплексу ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.

3. Повторити техніку виконання прийомів баскетболу.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                        1. Сприяти розвитку фізичних якостей: координації, витривалості, швидкості.

2. Сприяти розвитку сили мязів рук і плечового пояса.                                                  Виховні:                                                                                                                                                       1. Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ, спортивних та рухливих ігор.                                                                                                                                               2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному обємі навантаження на уроці.

Обладнання та інвентар:

Місце проведення: спорт. майданчик

Дата проведення:

СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ

 

Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання

Дозу-вання

Добавлення, зміни, зауваження.

І.

Підготовча частина уроку

17 хв

 

1.

Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів,

2хв

Шикування в шеренгу.

 

інструктаж з техніки безпеки.

 

Рапорт чергового.

2.

Повідомлення мети і завдань уроку.

1хв

Постановка завдань перед

 

 

 

учнями.

3.

Повторення теоретичних відомостей.

2хв

Фронтальна співбесіда.

4.

Стройові вправи:

2хв

Практичне виконання СВ.

 

  •    шикування: в шеренгу, в колону, в коло;

1хв

Вчитель виправляє помил-

 

  •    перешикування: з 1 шеренги в 2,3, поворотом

1хв

ки при проведенні СВ.

 

в русі.

 

 

5.

Вправи в русі:

5хв

Колона

1.

Ходьба та її різновиди:

2хв

 

 

звичайна;

8-10м

Слідкувати за правильною

 

- перекатний, руки на пояс;

8-10м

поставою

 

-на вшпиньках, руки в сторони;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

 

-у напівприсіді, руки за голову.

8-10м

 

2

Біг та його різновиди:

3хв

В обхід та по діагоналі

 

-звичайний;

10-12м

Середній темп

 

-з високим підніманням стегна;

10-12м

Узгоджувати з диханням.

 

-з закиданням гомілок назад;

10-12м

 

 

-зі зміною прямих ніг.

10-12м

 

3

Ходьба звичайна.

10-12м

Відновити дихання.

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4 

 

Поворотом в русі.

 

 

 

Дистанція, інтервал – 2м.

 

Комплекс ЗРВ

5 хв

Фронтальний спосіб, комп-

 

 

 

лекс ЗРВ проводиться згідно

 

 

 

правил підбора вправ для

 

 

 

комплексу.

ІІ

Основна частина уроку

23хв

 

 

Прийоми баскетболу:

 

 

 

  • пересування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухливі ігри:

5хв

Розказати правила ігор.

 

  • День та ніч;

 

 

 

  • Платочок.

 

 

V.

Розвиток фізичних вправ:

5хв

Розвиток фізичних вправ

 

Сила :

 

груповий спосіб.

 

- згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 

 

 

                                                           хлопці:

3х25р

Період відпочинку 30-40сек.

 

                                                           дівчата:

3х15р

 

 

Швидкість:

 

 

 

Стрибки зі скакалкою

3х1хв

 

 

ІІІ Заключна частина заняття

5хв

 

1.

Вправи на відновлення:

 

Фронтальний спосіб.

 

повільний біг.

1хв

Повільний темп.

 

 

 

 

2.

Вправи на відновлення:

1хв

Виконувати у русі після

 

В.п. – ос.

 

повільного бігу.

 

1 – 2 стійка на носках, руки вгору.

6-8р

Вдих

 

3 – 4 в.п.

 

Видих

 

 

 

 

3.

Підведення підсумків заняття:

2хв.

Відзначити: позитивні та

 

 

 

негативні сторони заняття;

 

Аргументація виставлених оцінок.

 

Вказати: на основні помил

 

 

 

ки при виконанні СВ, ЗРВ.

 

 

 

 

4.

Домашнє завдання: РГГ,

1хв

Коментар до виконання

 

В.п. – сід

 

домашнього завдання.

 

Нахил, руки вгору

 

 

 

хлопці:

3х15р.

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ № 

з дисципліни: Фізична культура

для учнів   класів

 

Модуль: Легка атлетика

Завдання:

Освітні:

1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.

2. Повторити техніку виконання бігу на короткі дистанції.

3. Навчити техніці метання малого м’яча на дальність і в ціль.

4. Повторити техніку бігу на середні дистанції.

Оздоровчі:

1. Сприяти формуванню правильної постави при виконанні комплексу  ЗРВ

2. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.

3. Сприяти розвитку координаційних можливостей учнів.

Виховні:

1.Формувати навики взаємодопомоги, наполегливості при виконанні вправ, прийомів спортивних ігор, рухливих ігор.

2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному обємі навантаження на уроці.

Обладнання та інвентар:

Місце проведення: спорт. майданчик

Дата проведення:

СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ

 

Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання

Дозу-вання

Добавлення, зміни, зауваження.

І.

Підготовча частина уроку

15хв

 

1.

Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів,

2хв

Шикування в шеренгу.

 

інструктаж з техніки безпеки.

 

Рапорт чергового.

2.

Повідомлення мети і завдань заняття.

1хв

Постановка завдань перед

3.

Стройові вправи:

2хв

учнями.

 

  •    стройових прийомів: виконання команд

 

Практичне виконання СВ.

 

«ставай»,  «рівняйсь!», «струнко!», «відставити!»,

 

Вчитель виправляє помилки

 

«вільно!», «розійдись!», повороти на місце;     

 

при проведенні СВ.

 

  •    шикування: в шеренгу, в колону;

 

 

 

  •    перешикування: з 1 шеренги в 2,3; поворотом

 

 

 

в русі.

 

 

4.

Вправи в русі:

4хв

Колона

1.

Ходьба та її різновиди:

2хв

 

 

звичайна;

8-10м

Слідкувати за правильною

 

- перекатний, руки на пояс;

8-10м

поставою

 

-на вшпиньках, руки в сторони;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

 

-у напівприсіді, руки за голову.

8-10м

 

2.

Біг та його різновиди:

2хв

В обхід та по діагоналі

 

-звичайний;

10-12м

Середній темп

 

-з високим підніманням стегна;

10-12м

Узгоджувати з диханням.

 

-з закиданням гомілок назад;

10-12м

 

 

-зі зміною прямих ніг.

10-12м

 

 

Ходьба звичайна.

10-12м

Відновити дихання.

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4 

 

Поворотом в русі.

 

 

 

Дистанція, інтервал – 2м.

5.

Комплекс ЗРВ

6 хв.

Фронтальний спосіб, комп-

 

 

 

лекс ЗРВ проводиться згідно

 

 

 

правил підбора вправ для

 

 

 

комплексу.

 

 

 

 

ІІ

Основна частина заняття

25хв

 

1.

Спеціальна розминка: спеціальні бігові, стрибкові

3хв

Колона, дистанція – 3 кроки

 

вправи.

 

 

1.

  • біг з закиданням гомілок назад;

10-12м

Темп середній, спина пряма.

 

 

 

Руки зігнути в ліктьових

2.

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

суглобах, енергійно рухають

 

 

 

ся вперед-назад (як при бігу)

3.

  • перехресний біг ліворуч;

10-12м

Стегно піднімається до кута

 

 

 

90*, спина пряма.

4.

  • перехресний біг праворуч;

10-12м

Дивитись перед собою.

 

 

 

 

5.

  • дріботливий біг;

10-12м

Частота рухів невелика.

6.

  • стрибок у «кроці» через 1 крок бігу;

10-12м

З приземленням тільки на

7.

  • стрибок у «кроці» через 3 крок бігу;

10-12м

махову ногу. Дивитись впе-

8.

  • стрибок у «кроці» через 5 крок бігу;

10-12м

ред.

9.

  • біг з прискоренням;

10-12м

З різною швидкістю.

10.

  • ходьба.

10-12м

Відновити дихання.

 

 

 

 

2.

біг 30м. з низького старту:

3хв

Поточний метод. Увага на

1.

  •    біг 30м. з низького старту самостійно;

2х30м

збільшення довжини кроків,

2.

  •     біг 30м. з низького старту за командою;

2х30м

активне відштовхування і

3.

  •     біг 30м. з низького старту за командою в парах.

2х30м

винос стегна. Швидкість

4.

  •     біг 30м. з низького старту за командою в трійках

2х30м

максимальна.

3.

біг 60м. з низького старту:

4 хв

Увага на збільшення довжи-

 

  •    біг 60м. з низького старту самостійно;

2х30м

никроків, активне відштовху

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою;

2х30м

вання і винос стегна.

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою в парах.

2х30м

Швидкість максимальна.

 

 

 

 

4.

Метання малого м’яча.

9 хв

Груповий спосіб.

 

- імітація метання малого м’яча з місця.

3–4р.

Дивитись уперед.

 

  • імітація метання малого м’яча з розгону.

3–4р.

Звернути увагу на ритм

 

- імітація метання малого м’яча з повного розгону.

3–4р.

руху.

 

  • метання малого м’яча с 6 – 8 кроків розгону.

3–4р.

Слідкувати за правильної

 

  • метання малого м’яча на дальність.

3–4р.

технікою виконання метан-

 

  • метання малого м’яча ціль.

3–4р.

ня.

 

 

 

 

5.

Розвиток фізичних вправ:

7хв

Фронтальний спосіб.

 

Витривалість:

4хв

Слідкувати за диханням.

 

  • біг

 

 

 

Сила :

4хв

 

 

- згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 

Груповий спосіб.

 

                                                           хлопці:

3х10р

Слідкувати за технікою

 

                                                           дівчата:

3х8р

виконання віджимання

 

Рухливі ігри:

2 хв

Розказати правила ігор.

 

  • Третій зайвий;

1 хв

Слідкувати за правилами

 

  • Шишки, жолуді, горіхи.

1 хв

гри.

 

ІІІ Заключна частина уроку

5хв

 

1.

Вправи на відновлення:

 

Колона.Фронтальний спосіб.

 

повільний біг.

1хв

Повільний темп.

 

 

 

 

2.

Вправи на відновлення:

1хв

 

 

В.п. – ос.

 

 

 

1 – 2 Стійка на носках, руки вгору.

6-8р

Вдих

 

3 – 4 Круглий напівприсід, руки на коліна.

 

Видих

 

5 – 6 Стійка на носках, руки вгору

 

 

 

7 – 8  в.п.

 

 

3.

Підведення підсумків заняття:

2хв.

Відзначити: позитивні та

 

 

 

негативні сторони заняття;

 

 

 

Вказати: на основні помил

 

Аргументація виставлених оцінок.

 

ки при виконанні СВ, ЗРВ.

 

 

 

 

4.

Домашнє завдання: РГГ,

1хв

Коментар до виконання

 

стрибки на скакалці

3х2хв

домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладач :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ № 

з дисципліни: Фізична культура

для учнів   класів

Модуль: Легка атлетика

Завдання:

Освітні:

1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.

2. Закріпити комплекс ЗРВ для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.

3. Повторити техніку виконання бігу: 30 м., 60 м.

4. Навчити техніці метання малого м’яча.

5. Прийняти контрольні нормативи: стрибок у довжину з місця.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                        1. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, витривалості, швидкості.

2. Сприяти формуванню правильної постави.                                                 

Виховні:                                                                                                                                                       1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ.

2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному обємі навантаження на уроці.

Обладнання та інвентар:

Місце проведення: спорт. майданчик

Дата проведення:

СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ

 

Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання

Дозу-вання

Добавлення, зміни, зауваження.

І.

Підготовча частина уроку

15хв

 

1.

Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів

2хв

Шикування в шеренгу.

 

інструктаж з техніки безпеки.

 

Рапорт чергового.

2.

Повідомлення мети і завдань уроку.

1хв

Шеренга. Постановка

 

 

 

завдань перед учнями.

3.

Стройові вправи:

2хв

Практичне виконання СВ.

 

  •    стройових прийомів: виконання команд

 

 

 

«ставай»,  «рівняйсь!», «струнко!», «відставити!»,

 

Вчитель виправляє помилки

 

«вільно!», «розійдись!», повороти на місце;     

 

при проведенні СВ.

 

  •    шикування: в шеренгу, в колону;

 

 

 

  •    перешикування: з 1 шеренги в 2,3; поворотом

 

 

 

в русі.

 

 

4.

Вправи в русі:

4хв

Колона

1.

Ходьба та її різновиди:

2хв

Слідкувати за правильною

 

звичайна;

8-10м

поставою

 

- перекатний, руки на пояс;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

 

  •    на вшпиньках, руки в сторони;

8-10м

 

 

  •    у напівприсіді, руки за голову.

8-10м

 

2.

Біг та його різновиди:

2хв

В обхід та по діагоналі

 

  • звичайний;

10-12м

Середній темп

 

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

Узгоджувати з диханням.

 

  • з закиданням гомілок назад;

10-12м

 

 

  • зі зміною прямих ніг.

10-12м

 

3.

Ходьба звичайна.

10-12м

Відновити дихання.

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4 

 

Поворотом в русі.

 

 

 

Дистанція, інтервал – 2м.

5.

Комплекс ЗРВ.

5 хв

Фронтальний спосіб, комп-

 

 

 

лекс ЗРВ проводиться згідно

 

 

 

правил підбора вправ для

 

 

 

комплексу.

ІІ.

Основна частина уроку

25 хв

 

1.

Спеціальна розминка:  спеціальні стрибкові та бі-

2хв

Дистанція 3 кроки

 

гові вправи.

 

 

 

  • біг з закиданням гомілок назад;

10-12м

Темп середній, спина пряма.

 

  • галопом праворуч;

10-12м

Руки зігнути в ліктьових

 

  • галопом ліворуч;

10-12м

суглобах, енергійно рухають

 

 

 

ся вперед-назад (як при бігу)

 

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

Стегно піднімається до кута

 

 

 

90*, спина пряма.

 

  • вистрибування вгору з 1 кроку;

10-12м

Виконувати мах прямою

 

  • вистрибування вгору з 3 кроків;

10-12м

ногою.

 

  • вистрибування вгору з 5 кроків;

10-12м

Зосередити увагу на роботу

 

  • біг з прискоренням.

10-12м

рук при бігу.

 

 

 

 

2.

біг 30м. з низького старту:

3хв

Поточний метод. Увага на

1.

  •    біг 30м. з низького старту самостійно;

2х30м

збільшення довжини кроків,

 

  •     біг 30м. з низького старту за командою;

2х30м

активне відштовхування і

 

  •     біг 30м. з низького старту за командою в парах.

2х30м

винос стегна. Швидкість

 

  •     біг 30м. з низького старту за командою в трійках

2х30м

максимальна.

2.

біг 60м. з низького старту:

4 хв

Увага на збільшення довжи-

 

  •    біг 60м. з низького старту самостійно;

2х30м

никроків, активне відштовху

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою;

2х30м

вання і винос стегна.

 

  •     біг 60м. з низького старту за командою в парах.

2х30м

Швидкість максимальна.

 

 

 

 

3.

Метання малого м’яча.

9 хв

Груповий спосіб.

 

- імітація метання малого м’яча з місця.

3–4р.

Дивитись уперед.

 

  • імітація метання малого м’яча з розгону.

3–4р.

Звернути увагу на ритм

 

- імітація метання малого м’яча з повного розгону.

3–4р.

руху.

 

  • метання малого м’яча с 6 – 8 кроків розгону.

3–4р.

Слідкувати за правильної

 

  • метання малого м’яча на попередній результат.

1–2р.

технікою виконання метан-

 

  • метання малого м’яча на гарну техніку.

1–2р.

ня.

 

  •      

 

 

4.

Стрибок у довжину з місця:

9 хв

 

1.

  • стрибки у довжину з місця

1-2 р.

Пробна попитка. Вказати на

 

 

 

помилки у техніці виконанні

 

 

 

стрибка

2.

- виконання контрольного нормативу: стрибок у

1 р.

Оцінюється техніка виконан

 

довжину з місця

 

ня стрибка згідно контроль-

 

 

 

них нормативів та вимог

 

 

 

МОН України.

 

 

 

 

5.

Рухливі ігри:

2 хв

Розказати правила ігор.

 

  • Поровозик;

1 хв

Слідкувати за правилами

 

  • Шишки, жолуді, горіхи.

1 хв

гри.

 

 

 

 

6.

Розвиток фізичних вправ:

5хв

Фронтальний спосіб

 

Витривалість:

4хв

 

 

  • біг у чергуванні з ходьбою

 

 

 

Сила:

1хв

Груповий спосіб.

 

В.П. – сидячи на гімнастичній лаві, опускання та

1хв

Узгоджувати з диханням.

 

піднімання тулуба в сід.

 

 

 

хлопці:

3х10р

 

 

дівчата:

3х8р.

 

 

 

 

 

ІІІ.

Заключна частина уроку

5хв

 

1.

Вправи на відновлення:

1хв

Фронтальний спосіб.

 

повільний біг.

25-30м

Повільний темп.

 

 

 

 

2.

Вправи на відновлення:

1хв

 

 

В.п. – ос.

 

Відновити дихання

 

1 – 2 стійка на носках, руки вгору.

6-8р

Вдих

 

3 – 4  круглий полуприсід, руки на коліна.

 

Видих

 

5 – 6 стійка на носках, руки вгору

 

 

 

7 – 8  в.п.

 

 

 

 

 

 

3.

Підведення підсумків уроку:

2хв.

Відзначити: позитивні та

 

 

 

негативні сторони уроку;

 

Аргументація виставлених оцінок.

 

Вказати: на основні помил

 

 

 

ки при виконанні СВ, ЗРВ.

4.

Домашнє завдання: РГГ,

1хв

Коментар до виконання

 

стрибки на скакалці

3х2хв

домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:                                         

 

 

 

Теорія. Спортивні та рухливі ігри. Перевірка домашніх завдань.

КОНСПЕКТ УРОКУ №

з дисципліни: Фізична культура

для учнів   класів

Модуль: Легка атлетика

Завдання:

Освітні:

1. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ: стройові прийоми, шикування, перешикування.

2. Навчити комплексу ЗРВ.

3. Повторити техніку виконання прийомів баскетболу.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                        1. Сприяти розвитку фізичних якостей: координації, витривалості, швидкості.

2. Сприяти розвитку сили мязів рук і плечового пояса.                                                  Виховні:                                                                                                                                                       1. Формувати навики дружної і злагодженої роботи при виконанні комплексу ЗРВ, спортивних та рухливих ігор.                                                                                                                                               2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному обємі навантаження на уроці.

Обладнання та інвентар:

Місце проведення: спорт. майданчик

Дата проведення:

СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ

 

Елементи заняття, учбові питання, форми і методи навчання

Дозу-вання

Добавлення, зміни, зауваження.

І.

Підготовча частина уроку

17 хв

 

1.

Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів,

2хв

Шикування в шеренгу.

 

інструктаж з техніки безпеки.

 

Рапорт чергового.

2.

Повідомлення мети і завдань уроку.

1хв

Постановка завдань перед

 

 

 

учнями.

3.

Повторення теоретичних відомостей.

2хв

Фронтальна співбесіда.

4.

Стройові вправи:

2хв

Практичне виконання СВ.

 

  •    шикування: в шеренгу, в колону, в коло;

1хв

Вчитель виправляє помил-

 

  •    перешикування: з 1 шеренги в 2,3, поворотом

1хв

ки при проведенні СВ.

 

в русі.

 

 

5.

Вправи в русі:

5хв

Колона

1.

Ходьба та її різновиди:

2хв

 

 

звичайна;

8-10м

Слідкувати за правильною

 

- перекатний, руки на пояс;

8-10м

поставою

 

-на вшпиньках, руки в сторони;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

 

-у напівприсіді, руки за голову.

8-10м

 

2

Біг та його різновиди:

3хв

В обхід та по діагоналі

 

-звичайний;

10-12м

Середній темп

 

-з високим підніманням стегна;

10-12м

Узгоджувати з диханням.

 

-з закиданням гомілок назад;

10-12м

 

 

-зі зміною прямих ніг.

10-12м

 

3

Ходьба звичайна.

10-12м

Відновити дихання.

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4 

 

Поворотом в русі.

 

 

 

Дистанція, інтервал – 2м.

 

Комплекс ЗРВ

5 хв

Фронтальний спосіб, комп-

 

 

 

лекс ЗРВ проводиться згідно

 

 

 

правил підбора вправ для

 

 

 

комплексу.

ІІ

Основна частина уроку

23хв

 

 

Прийоми баскетболу:

 

 

 

  • пересування

 

 

 

Рухливі ігри:

5хв

Розказати правила ігор.

 

  • День та ніч;

 

 

 

  • Платочок.

 

 

V.

Розвиток фізичних вправ:

5хв

Розвиток фізичних вправ

 

Сила :

 

груповий спосіб.

 

- згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 

 

 

                                                           хлопці:

3х25р

Період відпочинку 30-40сек.

 

                                                           дівчата:

3х15р

 

 

Швидкість:

 

 

 

Стрибки зі скакалкою

3х1хв

 

 

ІІІ Заключна частина заняття

5хв

 

1.

Вправи на відновлення:

 

Фронтальний спосіб.

 

повільний біг.

1хв

Повільний темп.

 

 

 

 

2.

Вправи на відновлення:

1хв

Виконувати у русі після

 

В.п. – ос.

 

повільного бігу.

 

1 – 2 стійка на носках, руки вгору.

6-8р

Вдих

 

3 – 4 в.п.

 

Видих

 

 

 

 

3.

Підведення підсумків заняття:

2хв.

Відзначити: позитивні та

 

 

 

негативні сторони заняття;

 

Аргументація виставлених оцінок.

 

Вказати: на основні помил

 

 

 

ки при виконанні СВ, ЗРВ.

 

 

 

 

4.

Домашнє завдання: РГГ,

1хв

Коментар до виконання

 

В.п. – сід

 

домашнього завдання.

 

Нахил, руки вгору

 

 

 

хлопці:

3х15р.

 

 

дівчата:

3х15р.

 

 

Викладач :

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Ненашев Никита
Додано
5 квітня 2020
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку