Серія уроків з англійської мови для учнів 3 класу за підручником Алли Несвіт, 2013 на тему "Свята"

Про матеріал

Серія уроків з англійської мови для учнів 3 класу за підручником Алли Несвіт, 2013 на тему "Свята", має основне завдання- Національно-патріотичне виховання учнів. Діти мають певні знання з теми, завдання вчителя поглибити і розширити фонові знання, вчити аналізувати, проводити аналогію, вміти використовувати власний досвід.

Виховувати позитивне та поважне ставлення до власного народу, його культури, любові до Батьківщини й рідної мови та віри в світле майбутнє своєї країни.


Перегляд файлу

Клас:  3                                             Unit 5 -1                           Дата:                                                                                                             Тема: Свята. Моє улюблене свято.

Мета  Ознайомити  учнів  з назвами та інформацією про свята,  продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО з теми «Свята»  в мові учнів, вчити визначати час святкування певного свята,  практикувати учнів у аудіюванні,  письмі; створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України.

Виховувати позитивне та поважне ставлення до власного народу, його культури, любові до Батьківщини й рідної мови та віри в світле майбутнє своєї країни.

Обладнання: підручник, робочий зошит, мультимедійна презентація.

Очікувані результати:

  • розширюється й збагачується комунікативний досвід, кругозір учнів;
  • покращуються навички з  говоріння, читання, розуміння та писемного мовлення;
  • розширюються знання учнів в області культури
  • учні залучаються до різноманітних форм дослідницької діяльності, розвивається їхня пізнавальна активність, творчий пошук. Діти усвідомлюють значимість культури рідного краю,  її внеску у світову культуру;
  • формуються патріотичні та громадянські якості.

 

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today’s topic is “Holidays”. We’ll learn the names of the holidays, how do people celebrate them and when.

Warming up    “ Presentation -Holidays”

          II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

    Vocabulary  Birthday, New Year, Easter, Christmas http://www.pra3dnuk.ru/foto/2/014-drakon.jpghttp://best-fest.by/images/stories/virtuemart/product/195653xcitefun-brithday-images01.jpg           http://www.kartinki24.ru/uploads/gallery/main/29/kartinki24_ru_christmas_17.jpg                 http://cs31.babysfera.ru/b/4/2/7/127010978.377156404.jpeg  

 

   http://www.rackracki.ru/raskraski/new_year/01.png     http://wap.partyfon.ru/p000/media/photo/500-500/r/89898942869574756165.jpg

http://allover.ucoz.ru/_dr/0/81383.jpg http://www.gotyourhandsfull.com/wp-content/uploads/2014/06/bible-coloring-pages-with-bible-verse.jpg

 http://razykrashkin.ru/files/papa-s-dniom-rozhdieniia.jpg http://vijsko.milua.org/emblems_ZSU/22.jpg http://www.raskrasok.net/catalog0001/6501.gif http://lib.znaimo.com.ua/tw_files2/urls_2/73/d-72704/72704_html_m285eb598.png http://okartinkah.ru/img/kartinki-dlya-raskraski-cvety-2312/kartinki-dlya-raskraski-cvety-38.jpg

                   

      Auding:  Ex.2 p.70 Listen, talk to your friend.

Reading  Ex.2 p.70 Read and translate

Speaking Ex.3 p.70 Agree or disagree.

  1.    Dan’s favourite holiday is a New Year Day. –Yes.                                       2.  They usually decorate their rooms. – No.

3.  You can see bright balls, stars and lights on the New Year tree. – Yes.

4. All the children get presents. – Yes.

5. They jump, run and play football. – No.    

Ex.4 p.71  Pair work   Ask and answer:  When is your favourite holiday?- My favourite holiday is… It’s in…

Writing      Let’s remember some months: December, January, March, April.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

     Homework      Ex.5 p.71  - Complete the sentences.

  Summarising You worked well. Your marks are:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас:  3                                             Unit 5 -2                           Дата:                                                                                                             Тема: Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної               структури have to / has to.

Мета  Ознайомити  учнів  з граматичною структурою  have to / has to, продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО з тем «Дні тижня», « Свята»  в мові учнів, практикувати учнів у письмі; виховувати любов до навчання й повагу до інших людей,  позитивне та поважне ставлення до власного народу, його культури, любові до Батьківщини й рідної мови та віри в світле майбутнє своєї країни.                                                                                                                                    Обладнання: підручник, робочий зошит

 

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today’s topic is “Holidays”. We’ll learn how to prepare for the holidays.        C:\Users\Милая\Documents\а школа\media\image21.png

Warming up    “ Presentation -Holidays”

          II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

  Homework Ex.5 p.71  - Complete the sentences

  Vocabulary  to write the invitations, to send the invitations,                                to clean the house, to open the presents. Ex.1 p.72

      Auding:  Ex.2 p.72 Listen, act out.

Reading  Ex.2 p.72 Read and act out.

Speaking Ex.3 p.73 Agree or disagree.

Grammar     Have to/ has to   Days of the week: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.

image22Ex.4 p.73 Say: Ann has to…on…

 

 

 

 

 

 

 

 

Writing      Let’s remember some months: December, January, March, April.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

 Homework      Ex.5 p.71  - Complete the sentences.

 Summarising You worked well. Your marks are:

 

Клас:  3                                             Unit 5 -3                           Дата:                                                                                                             Тема: Запрошення на святкування Дня народження.

Мета Розширити фонові знання учнів. Ознайомити  учнів  з правилами написання запрошувальної листівки. 

Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО з теми « Свята»  в мові учнів, практикувати учнів у письмі;

Виховувати любов до навчання й культуру поведінки.                                                                                                                                            Обладнання: підручник, робочий зошит

 

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today’s topic is “An invitation card”. We’ll learn how to prepare for the birthday, how to write the invitation card.

Warming up    “ Presentation -Holidays”

          II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

  Homework Ex.5 p.73 , Ex.2 p.72

Individual cards:

C:\Users\Милая\Documents\а школа\media\image21.png

  Vocabulary  to write the invitations, to send the invitations,                                to clean the house, to open the presents. Ex.1 p.72

      Auding:  Ex.1 p.74 Listen and read.

Reading  Ex.2 p.74 Read and act out.

Speaking Ex.3 p.75 Choose and say. What do children usually do at the parties?

Ex.4 p.75 Ask and answer.

Writing  Ex.3 p.75 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  Homework      Ex.5 p.73  - Complete the sentences.

  Summarising You worked well. Your marks are:

 

Клас:  3                                             Unit 5 -5                           Дата:                                                                                                             Тема:  Свята. Подарунки на свята.

Мета Розширити фонові знання учнів. Практикувати вживання вказівних займенників. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО з теми « Свята»  в мові учнів, практикувати учнів у письмі;

Виховувати любов до навчання й культуру поведінки.                                                                                                                                            Обладнання: підручник, робочий зошит

 

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today’s topic is “Holidays and presents”. We’ll learn how to prepare for the birthday, how to choose presents.

Warming up   It’s birthday time, birthday time-                                                     Time for games and time for toys,                                                                              Time for happy girls and boys;                                                                                                Time for cake and presents, too,                                                                              Time to laugh and say “Thank you”.

 II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

  Homework    Ex.5 p.77 , Ex.2 p.76

  Vocabulary  What is this? What is that? doll house, book, cup, T-shirt 

   Speaking Ex.1 p.78 Listen and match.    Ex.2 p.78 Listen and say

  Auding:     Ex.3 p.79 Listen and read.                                                               Reading       Ex.3 p.79 Read and act out.                                                         

Speaking     Ex.4 p.79  Complete and read.                                                  Writing  Ex.5 p.79 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

 Homework      Ex.5 p.79 - Complete the sentences.

 Summarising You worked well. Your marks are:

C:\Users\Милая\Documents\а школа\media\image24.png

 

 

 

Клас:  3                                             Unit 5 -6                           Дата:                                                                                                             Тема:   Новий Рік та Різдво в Україні.  

Мета Розширити фонові знання учнів. Закріпити знання дітей з теми. Вчити проводити аналогію. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО з теми « Свята»  в мові учнів, практикувати учнів у письмі;

Виховувати любов до навчання й культуру поведінки.                                                                                                                                            Обладнання: підручник, робочий зошит

 

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today’s topic is “New Year and Christmas”. We’ll learn how people in our county celebrate New Year and Christmas.

Warming up   New Year

New things to learn, New things to meet,                                                                  New songs to sing, New joys to greet.                                                                            New things to see, New things to hear,                                                                                      New things to do, In this glad New Year.

 II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

  Homework  Ex.5 p.79  - Complete the sentences.  

  Vocabulary  celebrate, decorate, Father Frost, Snow Maiden, make postcards, Merry Christmas.                                                                                   Auding:     Ex.2 p.80 Listen and read.                                                              Reading       Ex.2 p.80 Read and translate.                                                         

 Speaking     Ex.3 p.81  Agree or disagree.

1. New Year and Christmas are in winter. (+)                                                                     2. The houses are not beautiful at Christmas.(-)                                                                    3. Father Frost and Snow Maiden bring presents to little children. (+)                           4. The children don’t make postcards for their parents. (-)                                             Ex.4 p.81 Ask and answer.

Writing  Ex.5 p.81

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

 Homework    Ex.5 p.81    Ex.2 p.80 Read and translate

  Summarising You worked well. Your marks are:

 

 

Клас:  3                                Unit 5 -7                           Дата:                                                                                                             Тема:   Різдво в Україні, Британії та Америці.

Мета:  Розширити фонові знання учнів. Закріпити знання дітей з теми. Вчити проводити аналогію. Виявити схожості та відмінності святкування Різдва в нашій країні та країнах, мова, яких вивчається. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО з теми « Свята»  в мові учнів, практикувати учнів у письмі;

Виховувати любов до навчання, шану до народних звичаїв та українського народу,  культуру поведінки.                                                                                                                                            Обладнання: підручник, робочий зошит.

 

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today’s topic is “Christmas in Ukraine, Britain and America”. We’ll learn how people in our county celebrate Christmas in different countries.

Warming up   New Year

New things to learn, New things to meet,                                                                  New songs to sing, New joys to greet.                                                                            New things to see, New things to hear,                                                                                      New things to do, In this glad New Year.

 II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

  Homework  Ex.5 p.81  - Read your sentences.  

 Auding:     Ex.1 p.82 Listen and read.                                                                Reading      Ex.1 p.82 Read and translate.                                                         

 Speaking   Ex.2 p.82  Complete the sentences.

  1. In Britain and the USA people celebrate Christmas on…
  2. They decorate their homes with … .
  3. Santa Claus … … to children.
  4. Many families … .
  5. They dance, …, … and … .

Ex. 3 p.82 Ask and answer.

Ex. 4 p.83 Look and say.

Decorate     open     buy     clean      phone     send      write

Example: Alex usually writes invitations for Christmas party.

Writing  Ex.4 p.83

C:\Users\Милая\Documents\а школа\media\image26.png


III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework    Ex.5 p.83    Ex.1 p.82 Read and translate

  Summarising You worked well. Your marks are:

 

Клас:  3                                             Unit 5 -8                           Дата:                                                                                                             Тема:   Свята. Великдень.

Мета  Ознайомити з новими ЛО. Розширити фонові знання учнів. Закріпити знання дітей з теми. Вчити проводити аналогію. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО з теми « Свята»  в мові учнів, практикувати учнів у письмі;

Виховувати любов до навчання й культуру поведінки.                                                                                                                                            Обладнання: підручник, робочий зошит

 

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today’s topic is “Easter”. We’ll learn how do people in our county celebrate Easter.

Warming up   

 II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

  Homework  Ex.5 p.83  - Complete the sentences.   Ex.2.p.80 Ex.1 p.82

Presenting Vocabulary a paska, an Easter egg, an Easter basket,                   an Easter present

http://www.playing-field.ru/img/2015/051802/2841231  http://razukraska.ru/wp-content/gallery/korzina/korzina5.gif http://www.playing-field.ru/img/2015/051720/5341370 http://fotohomka.ru/images/Nov/19/e4b75b1b475736f2b592e239c4f9937c/6.jpg

image28Practicing Vocabulary  celebrate, decorate, Father Frost, Snow Maiden, make postcards, Merry Christmas                                                         Auding:     Ex.2 p.84 Listen and read.                                                              Reading       Ex.2 p.84 Read and translate.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Speaking     Ex.3 p.85  Answer the questions.   Ex.4 p.85                                   Writing  Ex.5 p.85

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework    Ex.5 p.85    Ex.2 p.84 Read and translate

Summarising You worked well. Your marks are:

Клас:  3                                             Unit 5 -9                          Дата:                                                                                                             Тема:   Узагальнення вивченого.

Мета    Узагальнити вивчений лексико-граматичний матеріал, продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; практикувати в використанні ЛО в мові учнів,  практикувати учнів у письмі; виховувати виховувати любов до навчання й повагу до інших людей.                                                                                                                                           

Виховувати любов до навчання й культуру поведінки.                                                                                                                                            Обладнання: підручник, робочий зошит

Хід уроку

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting       Good morning, children!  Glad to see you.                                                                                          Aim           T:  Today we’ll have a test.                                                             Warming up   Easter Surprise

 Easter eggs,

 Yellow and blue,

 Easter eggs,

 For me and you.

 Easter eggs,

 Candy sweet,

 Easter eggs,

 Are yum to eat.

 Easter eggs,

 Pretty and funny,

 But... where is the Easter Bunny?

 II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                             

  Homework  Ex.5 p.85    Ex.2 p.84 Read and translate

Practicing Vocabulary  celebrate, decorate, Father Frost, Snow Maiden, make postcards, Merry Christmas, a paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present                                                                                                                                             Writing   Ex.1 p.86

C:\Users\Милая\Documents\а школа\media\image29.png

Ex4.p.87 Write what you can do at the party.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                        Homework    Ex.5 p.85    Ex.2 p.84 Read and translate Summarising You worked well. Your marks are:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://fotohomka.ru/images/Nov/19/e4b75b1b475736f2b592e239c4f9937c/6.jpghttp://www.playing-field.ru/img/2015/051720/5341370

http://razukraska.ru/wp-content/gallery/korzina/korzina5.gifhttp://vijsko.milua.org/emblems_ZSU/22.jpg

   http://wap.partyfon.ru/p000/media/photo/500-500/r/89898942869574756165.jpg       http://razykrashkin.ru/files/papa-s-dniom-rozhdieniia.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прокопова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
5303
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку