МЕТА ПРОЕКТУ: підвищення мотивації до вивчення англійської мови; активізація розмовної лексики, емоційного тонусу; тренування основних видів мовленнєвої діяльності; розвиток чуття мови, пам'яті, уваги, мислення; виховання художнього смаку.
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЧАКІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
РІВНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ПАСПОРТ ПРОЕКТНОЇ РОБОТИ
НАЗВА ПРОЕКТУ: МЮЗИКЛ «WOODEN HOUSE»
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ: Ярошевська Ольга Валентинівна
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: Англійська мова
ВІК УЧНІВ: 8-10 років
СКЛАД ПРОЕКТНОЇ ГРУПИ:
ТИП ПРОЕКТУ: рольовий, творчий, пошуковий,
колективний, довгостроковий
МЕТА ПРОЕКТУ: підвищення мотивації до вивчення
англійської мови;
активізація розмовної лексики,
емоційного тонусу;
тренування основних видів
мовленнєвої діяльності;
розвиток чуття мови, пам’яті, уваги,
мислення;
виховання художнього смаку.
ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ: 1. Підготувати сценарій мюзиклу
2. Виготовити декорації, костюми
3. Підготувати музичний супровід
4. Опрацювати ролі
5. Презентувати кінцевий
Результат
ПИТАННЯ ПРОЕКТУ: 1. Переклад матеріалу мюзиклу
(сценарій, тексти пісень)
2. Опрацювання образів героїв
Вистави
АНОТАЦІЯ: головно проблема, яка виникає у процесі вивчення іноземної мови це відсутність мовного середовища. Більшість учнів мають великі труднощі в цьому питанні. Не маючи можливості застосовувати отримані знання з предмету учні втрачають інтерес до його вивчення. Як показує досвід, саме проектна методика та мультимедійну технології сприяють в значній мірі розв’язанню даної проблеми. Використання музичних творів допомагає зробити навчання більш живим та яскравим, стимулює виникнення позитивних емоцій, спрямовує навчальний процес на безпосередню іншомовну комунікацію. Ось чому і виникла ідея мюзиклу (від англ. Musical play – музичний спектакль ) – музично-сценічна вистава в якій поєднуються різні жанри і засоби естрадно-побутової музики, хореографічного, драматичного, і оперного мистецтва. Даний проект розрахований на учнів початкової ланки навчання. Сценарій складений за народною казкою «Теремок» («Лісовий будиночок», «Wooden House»), перероблений на сучасний лад, адаптований з урахуванням рівня володіння аудиторією англійською мовою. Термін підготовки становить біля 1 місяця. Представлення результатів відбулося в рамках проведення тижня іноземних мов.
ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ:
МЮЗИКЛ «WOODEN HOUSE»
Мета: спонукати учнів до спілкування шляхом забезпечення умов іншомовного середовища; розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, увагу, дикцію, акторські здібності; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, до культурних традицій народів, відповідальність, організованість, культуру спілкування.
Обладнання: декорації, костюми, музичний супровід
Дійові особи: 1. Мишка
2. Жабка
3. Зайчик
4. Півник
5. Лисичка
6. Ведмідь
Хід заходу
Good afternoon!
Доброго дня!
Представляю вашій увазі чудову інсценізацію англійською мовою «Wooden
House» або «Теремок», яку ми підготували з учнями молодших класів.
Вчитель: Good afternoon, my dear friends! Добрий день, дорогі друзі!
Дивний день, надворі тепло,
Один одному ми скажемо «Hello!»
Сьогодні казку - «Теремок» англійською ми подивимося,
Що вивчили згадаємо,
Hове запам'ятаємо!
Біля лісу - Wooden House,
Повз ішла малятко Mouse.
(Звучить пісенька мишки. Мишка виконує танок і співає)
( Мишка - Mouse. Підходить до терему)
Mouse: What a nice house! Tock! Tock! Tock! Who lives in the house?
Nobody. I can live in the house.
(Звучить пісенька жабки. Жабка виконує танок і співає)
(Жабеня - Frog. Підходить до терему)
Frog: What a nice house! Tock! Tock! Tock! Who lives in the house?
(Мишка, виглядаючи з будиночка)
Mouse: I am a Mouse. I live in the house. Who are you and what can you do?
Frog: I am a Frog. I can swim and jump.
(На словах swim - «плаває», jump-«стрибає»)
Mouse: Very good. Come in.
(Жабеня заходить в теремок)
(Звучить пісенька зайчика. Зайчик виконує танок і співає)
(зайчик-Hare. Підходить до терему)
Hare: What a nice house! Tock! Tock! Tock! Who lives in the house?
Mouse: I am a Mouse.
Frog: I am a Frog.
Mouse: Who are you and what can you do?
Hare: I am a Hare.
I have a big family.
I have a mother
I have a father
I have a sister
I have a brother.
Це - family - сім'я,
Мама, тато, брат, сестра і я!
Mouse: Very good. Come in.
(Звучить пісенька півника. Півник виконує танок і співає)
( Півник-Cock. Підходить до терему)
Cock: What a nice house! Tock! Tock! Tock! Who lives in the house?
Mouse: I am a Mouse.
Frog: I am a Frog.
Hare: I am a Hare.
Mouse: Who are you and what can you do?
Cock: I am a Cock. I like a clock: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.
(Дістає великі годинник і вважає час на них)
Mouse: Very good. Come in.
Вчитель:
Як прокинуться всі навколо,
Cock - спортсмен вже тут як тут!
Всіх він кличе на зарядку,
Для здоров’я й для порядку.
(Під музику артисти й глядачі роблять зарядку і співають)
Head and shoulders,
Knees and toes, knees and toes.
Eyes and ears and mouth and nose,
Head and shoulders,
Knees and toes, knees and toes.
(Звучить пісенька лисички. Лисичка виконує танок з півником і співає)
(Лисичка - Fox, підходить до терему)
Fox: What a nice house! Tock! Tock! Tock! Who lives in the house?
Mouse: I am a Mouse.
Frog: I am a Frog.
Hare: I am a Hare.
Cock: I am a Cock.
Mouse: Who are you and what can you do?
Fox: I am a Fox. I can dance!
Mouse: Very good. Come in.
(Звучить пісенька ведмедика. Ведмедик танцює, співає та збирає квіти й ягоди). (Ведмедик - Bear, підходить до терему)
Bear: What a nice house! Tock! Tock! Tock! Who lives in the house?
Mouse: I am a Mouse.
Frog: I am a Frog.
Hare: I am a Hare.
Cock: I am a Cock.
Fox: I am a Fox.
Mouse: Who are you and what can you do?
Bear: I am a Bear. Look at my flowers - they have many colours: red, yellow, white, blue, orange, pink.
(Дарує квіти своїм новим друзям).
Mouse: Your flowers are nice! Thank you! Very good. Come in.
Вчитель:
Дружно Friends - друзі живуть,
І один одного бережуть!
Кожен день зустрічають разом,
Танцюють співають гуртом!
(Звірі виходять на галявину і під музику танцюють)
Clap, clap, clap your hands, (плескають)
Clap, clap, clap your hands together!
Stamp, stamp, stamp your feet, (тупають)
Stamp your feet together!
Touch, touch, touch your ears, (тримаються руками за вуха)
Touch your ears together!
Touch, touch, touch your cheeks, (тримаються руками за щоки)
Touch your cheeks together!
Shake, shake, shake your hands, (струшують руками)
Shake your hands together!
Smile, smile, smile at your friend, (посміхаються один одному)
Smile your friends together!
(Звірі на галявин під музику співають пісню «If you are happy»)
(Актори залишають сцену, прощаючись з глядачами)
THE END
« I am a Mouse.» – Крістіна Шумілова
« I am a Hare» – Каріна Катруха
«I am a Fox.» – Олександра Гладун
“Let’s dance together!” – Родіон Салій
Shake, shake, shake your hands, together! – Жабеня – Діана Ярошевська
Ведмедик – Ірина Возна
“Good bye !!!”