серія вправ з математики 5 кл. "Ділення десяткових дробів"

Про матеріал
пропонується серія вправ з математики 5-го класу за темою "Ділення десяткових дробів" для учнів, які працюють за педагогічною технологією "Росток" до підручника Петерсон
Перегляд файлу

2019/2020 навчальний рік

Педагогічна технологія «Росток»

Завдання до уроку математики 5 класу

за темою «Ділення десяткових дробів»

  1. Знайдіть частку:

а) 93,15 : 23;            д) 101,854 : 127;        і) 1 : 2;           н) 13 : 25;

б) 159,84 : 72;         е) 1128,423 : 141;       к) 3 : 5;          о) 48 : 75;

в) 484,38 : 69;         ж) 12,025 : 185;          л) 3 : 4;          п) 39 : 15;

г) 686,93 : 730;       з) 17,604 : 326;           м) 9 : 8;          р) 117 : 78.

     2. Розвяжіть рівняння: 

        а) 7 · х + 13,48 = 97,9;                     д) ( х – 8,59 ) · 6 = 17,49;

        б) 57,3 – 11 · х = 18,14;                   е) ( х + 2,67 ) : 7 = 0,86;

        в) 4,36 – 5,28 : х = 1,36;                  з) х + х + х + х = 5,46;

        г) ( 5 · х – 23,8 ) · 8 = 37,6.

    3. Виконайте ділення:

       а) 41,58 : 5,4;           е) 130,248 : 6,48;       л) 36 : 2,25;        р) 2,7 : 0,36;

       б) 49,44 : 4,8;          ж) 6809,46 : 52,3;      м) 24 : 0,625;      с) 0,7 : 0,16;

       в) 85,68 : 0,42;        з) 55284,3 : 54,9;       н) 1 : 0,8;             т) 3 : 0,015;

      г) 86,1 : 2,46;           і) 54,0204 : 4,2;          о) 1 : 12,5;          у) 7,7 : 0,07;

     д) 0,2091 : 4,1;         к) 20,3812 : 4,06;       п) 1 : 1,25;          ф) 3,3 : 0,66.

   4. Знайдіть частку:

      а) 0,83 : 0,1;      в) 3,456 : 0,01;      д) 2,318 : 0,001;          ж) 0,1 : 0,01;

      б) 0,057 : 0,1;    г) 0,17 : 0.01;        е) 0,53 : 0,001;            з) 0,01 : 0,1.

  5. Знайти значення числового виразу:

     а) 51,328 : 6,4 – 6,66 : ( 8,2 – 6,72 );

     б) ( 6,24 : 4,16 + 6,867 : 2,18 ) : 0,15;

     в) 27,5967 : ( 8 – 1,186 ) + 18 : 0,6;

   г) ( 35,8164 + 4,444 ) : 8,02 + 105,21 : 3,5.

  6. Знайти значення буквеного виразу:

      6,57 : ( с + 0,2 + 7,56 ) : ( с – 0,2 ), якщо с = 0,3; 0,44; 0,7; 1,4; 1,8.

  7. Розвяжіть рівняння:

    а) х · 10,7 + 6,48 = 12,151;               в) 51,912 : х + 0,321 = 1,351;

    б) 13,57 – 0,69 · х = 1,8193;             г) 23,53 – 7,35 : х = 18,63.

   8. Обчислити, використовуючи властивості дій:

      а) 36,8 : 0.5 : 4;         г) 6,3 : ( 0,7 : 5,6 );         ж) ( 1,7 : 0,25) · ( 9 : 0,4 );

      б) ( 0,7 · 8,8 ) : 1,1;   д) ( 6,7 : 3,2 ) · ( 3,2 : 6,7 );   з) (6 : 0,75): (4 : 3,7);

      в) ( 3,6 : 0,25 ) : 0,9;     е) ( 15 : 0,16 ) : ( 7,5 : 0,8 ).

 

   

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Анатолійович Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
5347
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку