Серпнева педагогічна нарада “Аналіз роботи школи за 2015-2016 н.р. і задачі на 2016-2017н.р.”

Про матеріал
Серпнева педагогічна нарада – 2016 року Тема педради “Аналіз роботи школи за 2015-2016 н.р. і задачі на 2016-2017н.р.”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Аналіз навчально-виховного процесу  школи за 2015-2016н. р. та завдання педагогічного колективу на 2016-2017н. р. Роман М.Ю. - директор школи Терпай В.В.-заступники директора з НВР 2) Погодження річного плану роботи Широківської ЗОШ на 2016-2017н.р. Роман М.Ю. - директор школи Терпай В.В. - заступники директора з НВР 3) Затвердження плану роботи бібліотеки, психологічної та соціальної служби на 2016-2017 н.р. Кляп Т.М. - бібліотекар Терлецька Д.В. - психолог, Рацин Т.В. -соцпедагог 4) Про затвердження керівників методоб`єднань. 5) Про атестацію педагогічних працівників Терпай В.В. - заступники директора з НВР 6) Про забезпечення підручниками, посібниками та програмами у 2016-2017навчальному році. Вейбер Л.І. 7) Методичні та науково-практичні рекомендації щодо проведення Першого уроку та планування виховної роботи у 2016-2017навчальному році.  Роман М.Ю. - директор школи Корпош Т.Ю. - педагог-організатор 8) Затвердження структури 2016-2017 н.р. та режиму роботи школи, правил внутрішнього трудового розпорядку Роман М.Ю. - директор школи 9) Затвердити графік чергування адміністрації, педагогічних працівників та учнівського самоврядування. Терпай В.В. - заступники директора з НВР Корпош Т.Ю. - педагог-організатор 10) Про розподіл педагогічного навантаження 11) Різне: - про проведення Дня знань; відкриття дошкільної групи, про організацію харчуванння 

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Традиційно новий навчальний рік розпочнеться з Першого уроку виховного спрямування. А оскільки у 2016 році в нашій країні відзначається 25-та річниця Незалежності, то і тематика Першого уроку присвячена саме цій даті Методичні рекомендації для проведення Першого уроку в 2016/2017 навчальному році Аудіоматеріали та відеоматеріали до Першого уроку 2016-2017 н.р. на тему: «Щоб у серці жила Батьківщина" (до 25-річчя незалежності Україн

Номер слайду 7

Оформлення місця проведення уроку: зображення державних символів, географічна карта України, портрети відомих українців, афоризми про патріотизм, боротьбу за свободу тощо. наявність елементів державної символіки в одязі вчителя та учнів, як то жовто-блакитні стрічки, та використання національного вбрання, що підкреслить єдність народу України

Номер слайду 8

Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структуру навчального року та строки проведення канікул встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Структура 2016-2017 навчального року _________________________________  1 вересня – День знань   І семестр – 02.09.2016 – 28.12.2016   І чверть – 02.09.2016 – 28.10.2016 (п’ятиденка) 02.09.2016 – 29.10.2016 (шестиденка) ІІ чверть – 07.11.2016 – 28.12.2016   ІІ семестр – 12.01.2017 – 25.05.2017 (п’ятиденка) 12.01.2017 – 26.05.2017 (шестиденка)   ІІІ чверть - 12.01.2017 – 31.03.2017 (п’ятиденка) 12.01.2017 – 01.04.2017 (шестиденка) IV чверть – 10.04.2017 – 25.05.2017 (п’ятиденка) 10.04.2017 – 26.05.2017 (шестиденка) 26 (27) травня – свято Останнього дзвоника  

Номер слайду 11

Канікули: Осінні – з 30.10.2016 по 06.11.2016 Зимові – з 29.12.2016 по 11.01.2017 Весняні – з 02.04.2017 по 09.04.2017 За необхідністю та рішенням навчального закладу додаткові канікули для учнів 1 класу можна провести орієнтовно з 20.02.2017 по 26.02.2017   Навчальні екскурсії та навчальна практика: (лише за умови рішення навчального закладу про доцільність її проведення, терміни визначаються школою самостійно) 1-4 класи – 12 академічних годин 5-6 класи – 30 академічних годин 7-8 класи – 40 академічних годин

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Робота шкільних методичних об’єднань повинна бути підпорядкована реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу (відповідно районних методоб’єднань – проблемі районного методичного кабінету) і організована за принципом діагностичного, системного підходу, науково-методичного забезпечення й практичної спрямованості. Важливо, щоб практикувалися в ЗНЗ творчі звіти методичних об’єднань та проблемних й творчих груп; декади педагогічної творчості тощо. Це дає можливість визначати творчий потенціал, професійне зростання та компетентність учителя, сприяє пропаганді та обміну досвідом.

Номер слайду 15

Нормативно-методична база Наказом Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222» від 19.08.2016 № 1009 затверджено орієнтовні вимоги до контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів та методичні рекомендації до оновлених програм початкової школи. Відтепер оцінювання — це конфіденційна інформація, яка стосується лише вчителя, дитини та її батьків. Тобто навчальні досягнення учнів не будуть публічно озвучувати на батьківських зборах чи розміщувати на стендах у вигляді різноманітних рейтингів.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/news/3904-qqn-16-m8-22-08-2016-oprilyudneno-nov-orntovn-vimogi-do-otsnyuvannya-ta-metodichn-rekomendats-dlya-pochatkovo Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.

Номер слайду 16

Нормативно-методична база Скасовано оцінювання каліграфії. Єдиною вимогою залишається охайність і розбірливість письма. Учням більше не будуть знижувати оцінки за «неправильний» відступ кількості клітинок та рядків. Окрім цього, вилучено вимоги та критерії щодо підписання зошитів та щомісячну оцінку за ведення зошитів. «Вчитель має навчити дітей культури письма і правил оформлення робіт, але кількість клітинок і форму підписання зошитів не повинно регламентувати Міністерство освіти і науки», — зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої освіти Обмежено віднині й обсяг домашніх завдань. Так, для першокласників домашніх завдань не буде зовсім. Для решти класів завдання слід пропонувати в такому обсязі: у 2-му класі — не більше, ніж дитина може виконати самостійно за 45 хв.; у 3-му класі — за 1 год. 10 хв.; у 4-му класі — за 1 год. 30 хв. Окрім цього, вчителі не задаватимуть учням домашні завдання на вихідні, святкові та канікулярні дні. У методичних рекомендаціях наголошено на неприпустимості перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах із друкованою основою тощо. 

Номер слайду 17

Початкова школа МОН затвердило Інструкцію щодо заповнення Класного журналу в Головне, Початкові класи 20.05.2015 33,437 Переглядів Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 затверджено«Інструкцію щодо заповнення Класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917.

Номер слайду 18

Початкова школа в інструкції наголошено, що помилковий запис не можна витирати гумкою чи зафарбовувати коректором, а можна лише закреслити. “Виправлення бала, відмітки про успішність, назви теми засвідчується підписом керівника загальноосвітнього навчального закладу і скріплюється печаткою загальноосвітнього навчального закладу (за наявності) внизу сторінки журналу” – зазначено в п. 5 документа. Є детальні настанови й щодо фіксування відвідуваності, оцінювання навчальних досягнень учнів і ведення зошитів. А розділ VI «Листок здоров’я» в журналі заповнює медичний працівник ЗНЗ – “фіксує інформацію про групу здоров’я кожного учня. Ця сторінка підписується медичним працівником загальноосвітнього навчального закладу, класним керівником і керівником загальноосвітнього навчального закладу”.

Номер слайду 19

Початкова школа Веб-конференції до нового навчального року 23-30 серпня 2016 року Національна академія педагогічних наук України проводить для вчителів веб-конференції в режимі он-лайн трансляції. Під час цих заходів на підставі методичних рекомендацій, підготовлених МОН спільно з НАПН України, будуть висловлені поради учених академії щодо змісту загальної середньої освіти, розвантаження навчальних програм, які рекомендовані міністерством, коментарі до змісту нових підручників, що запроваджуються цього навчального року, а також ознайомлення освітян із новітніми досягненнями педагогіки. Реєстрація для участі у веб-конференції за посиланням. http://naps.gov.ua/ua/press/announcements/992/ Графік конференцій

Номер слайду 20

Початкова школа Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік», що відбулася сьогодні в Будинку Уряду, презентувала Концепцію «Нової української школи» Новини з теми Міністр освіти і науки закликає підтримати необхідні реформи в освіті Реформа орієнтована на те, щоб випускник української школи був конкурентноздатним у XXI столітті. Як зазначила Міністр, необхідно випускати зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя. «Наше завдання — кожній дитині дати доступ до якісної освіти

Номер слайду 21

Початкова школа . Виховний процес має бути невід’ємною складовою усього освітнього процесу, орієнтований на загальнолюдські цінності. Тому виховання не буде винесено в окремі «заняття з моралі». Адже формування характеру можливе лише через наскрізний досвід. Усе життя Нової української школи буде організоване за моделлю поваги прав людини та демократії.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/news/3901-qqn-16-m8-18-08-2016-novu-deologyu-reformi-seredno-osvti-zaprovadyat-u-2018-rots

Номер слайду 22

Корисні посилання: Навчальні програми 1-4 класів Навчальні програми 5-9 класів Навчальні програми 10-11 класів Навчальні програми курсів за вибором та факультативів Державні стандарти Навчальні плани Методичні рекомендації   Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Український центр оцінювання якості освіти Osvita.UA: Освіта в Україні та за кордоном Освітній портал ПедПРЕСА

Номер слайду 23

Слід звернути увагу на питання щодо реалізації завдань, визначених: - Національним планом дій щодо реалізації Конвенції ООН про права інвалідів та розвитку системи реабілітації інвалідів на 2012-2020 роки; - Концепцією проекту Загальнодержавної цільової соціальної програми «Формування здорового способу життя молоді України на 2013-2017 роки»; - Положенням про дистанційне навчання, затверджене наказом Міністерства освіти і науки від 25.04.13 року № 466;

Номер слайду 24

Основними завданнями та пріоритетними напрямками роботи на 2016-2017 навчальний рік визначено: 1. Вивчення і втілення в робочий процес завдань, повязаних з реформуванням освіти. Впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій. 2. Посилення ролі формування духовних та моральних цінностей учнівської молоді. 3. Збільшення охоплення дітей дошкільною освітою. 4. Створення здоров’язберігаючого середовища.

Номер слайду 25

І семестр 2015-2016н.р. «Погоджено» «Затверджую» Заст.директора з вих. роботи __________________В.В. Терпай Директор школи: ________________М.Ю. Роман «_____» ________________2016р. «_____» ________________2016 р. ІІ семестр 2015-2016н.р. «Погоджено» «Затверджую» Заст.директора з вих. роботи _______________В.В. Терпай Директор школи: _____________М.Ю, Роман «_____» ________________2017р. «_____» ________________2017 р. 2016-2017 н.р. з учнями 1- А класу Сасівської ЗОШ І – ІІІ ст. класний керівник: Шуба Віра Іванівна

Номер слайду 26

* 1.Спланувати роботу методичної служби з урахуванням попереднього моніторингу досліджень креативних можливостей вчителів та учнів; 2.Вважати пріоритетним впровадження інноваційних технологій у навчальній діяльності з використанням Інтернет – простору. Сприяти наданню доступу учасникам навчально – виховного процесу до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів. 3. Створювати умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності педагогів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційних проектах та оволодіння методами комплексного самоаналізу професійної діяльності. 4. Проаналізувати ефективність впровадження особистісно орієнтовних , інтерактивних, продуктивних технологій у процесі вивчення дисциплін; 5. Спрямувати педагогів на оволодіння фасилітативними функціями організатора навчальної діяльності з метою забезпечення на уроці суб’єкт - суб’єктивних відносин та переорієнтації з пасивних форм навчання  на творчу працю;

Номер слайду 27

6.Забезпечувати відповідність змісту і якості виховання актуальним та перспективним потребам особистості, суспільства, держави; 7. Застосовувати комп’ютерну підтримку уроків, широко використовуючи медійні посібники, електронні та програмно – педагогічні засоби і комплекти; 8. Формувати здоровий спосіб життя як складову виховання, збереження і зміцнення здоров’я дітей і молоді, забезпечення збалансованого харчування, диспансеризації. 9. Підвищити результативність участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН на районному рівні; 10. Формувати позитивну мотивацію навчально-пізнавальної діяльності. 11. Продовжити роботу методичного центру «Акмеологічні аспекти аспекти розвитку особистості вчителя та учня в сучасних умовах» 12. Продовжувати реалізацію заходів «Школи сприяння здоров’ю». 13. Проводити вибір факультативів та курсів за вибором відповідно до індивідуальних здібностей учнів. 14. Використовувати форми та методи виховної роботи відповідно до специфіки учнівського колективу. 15. Забезпечити співпрацю батьківської громадськості, педагогічного колективу та спонсорів по зміцненню матеріально-технічної бази. *

Номер слайду 28

Проект рішення 1. Забезпечити організоване проведення Дня знань та Першого уроку присвячену 25-тій річниці Незалежності 2. Забезпечити стовідсоткове охоплення дітей шкільного та дошкільного віку навчанням. 3. Проводити просвітницько-профілактичну роботу місячники, тижні безпеки дорожнього руху, безпеки життєдіяльності, з метою запобігання дитячого травматизму 4. Виконувати функціональні обовязки вчителя. 5. Сприяти ширшому впровадженню інформаційних технологій в навчальному процесі, поширенню педагогічного досвіду вчителів школи через мережу Internet. 6. Здійснювати контроль за дотриманням безпечних умов під час навчально-виховного процесу. 7. Впроваджувати заходи, що направлені на поліпшення здоров’я учнів.

Номер слайду 29

Проект рішення 8. Практичному психологу організувати роботу шкільного наркопосту, мета якого - профілактика шкідливих звичок. 9. Вживати заходів, щодо повного охоплення харчуванням учнів 1-4 класів, залучення їх до ГПД, забезпечувати постійний контроль за якістю та дотриманням норм харчування. 10. Спільно з профспілковим комітетом сприяти соціальному захисту педагогів школи. Надавати якісну соціально-психологічну допомогу дітям вразливих категорій: тим, хто виховується у неблагополучних, кризових сім’ях, схильним до протиправної поведінки, суїциду, проявів жорстокості та насилля; дітям, які потрапили в складні життєві обставини, пережили чи переживають втрати, стреси; дітям, які стали жертвами насилля з боку батьків, інших дорослих чи однолітків.         11. Зорієнтувати педагогічних працівників на оновлення навчальної та виховної роботи.  12. Учителю фізичної культури спрямувати свою роботу на розвиток фізичних здібностей не тільки на уроках, а й у позаурочний час 13. Сприяти покращенню матеріально-технічного забезпечення школи, підготовку закладу до опалювального сезону.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Пріоритетні напрями освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах Лист МОНУ від 27.06.2014 № 1/9-341 «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році»

Номер слайду 33

Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку (від 1 до 3 років), їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку. Трудове виховання в процесі організованої й самостійної предметно-практичної діяльності дітей. Забезпечення наступності в реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти.

Номер слайду 34

Зміна назви предмета «Сходинки до інформатики» у початковій школі на предмет «Інформатика» Наказ МОНУ від 16.04.2014 № 460 «Про внесення змін у додатки 1-7 до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 10.06.2011 № 572»

Номер слайду 35

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
26 березня 2019
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку