Серпнева педагогічна зустріч До школи з радістю, у школі з користю. Разом крокуємо у 2023-2024 навчальний рік

Про матеріал
Серпнева педагогічна зустріч До школи з радістю, у школі з користю. Разом крокуємо у 2023-2024 навчальний рік
Перегляд файлу

 

Садовська гімназія з початковою школою Теплицької сільської ради

 

 

 

 

 

 

Серпнева педагогічна зустріч

До школи з радістю,  у школі з користю.  

Разом крокуємо у 2023-2024 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник директора

Садовської гімназії  Тодорова О.І.

 

 

imageСерпнева педагогічна зустріч

«До школи з радістю, у школі з користю  разом крокуємо у 2023-2024

навчальний рік»

image      Садовська       гімназія      з        початковою школою на початку  2023-2024 навчального  року запросили вчителів природничої та мистецької освітніх галузей на педагогічну зустріч 

    На початку зустрічі з вітальним словом, до     присутніх   звернулася директорка 

Садовської гімназії Оніщук Галина Іллів-                                                        

 на, яка побажала усім плідної роботи, отримання корисної інформації та гарного мирного спілкування. 

 

 

image    З планом роботи зустрічі  освітян познайомила заступник директора навчального закладу Тодорова О.І.

 

 

 

Перша частина зустрічі була присвячена  нормативно-правовим    документами та методичними рекомендаціями, за якими будемо працювати у 2023 - 2024 н.р. Було обговоре-но         Державні

стандарти,   основні накази та листи Міністерства освіти і науки України, типові освітні та інші навчальні програми на які треба звернути увагу під час організації освітнього процесу в навчальному закладі.

 

image 

 

А вчителі С.Ільєва та Н. Брєєва ознайомили колег з методичними рекомендаціями з природничої та мистецької освітніх галузей

 

image 

    Друга  частина зустрічі мала практичну направленість, вона пройшла у формі інтегрованого уроку "Вода, її значення в природі та житті людини".

    Колеги показали елементи майстер – класу як можна усунути прогалини в знаннях здобувачів освіти , використовуючи в освітній діяльності інтегрований урок з природничої, соціальної та здоров’язбережувальної, мистецької галузей. 

 Вчителі з відповідних предметів показали свою командну роботу під час освітнього процесу. Вдало поєднали навчальний матеріал з вищезазначених предметів та показали ефективність                  інтеграції    в        навчанні     з        використанням технологій дистанційного навчання.

 

     План   інтегрованого уроку

imageТема: Вода, її значення у природі та житті людини        Мета: Формувати уявлення про значення води у природі та житті людини, про місцезнаходження води в природі, про необхідність         бережливого        ставлення   до      води; розвивати вміння аналізувати, спостерігати, формулювати висновки, висловлювати судження, застосовувати здобуті знання;          розвивати   мислення,   увагу,спостережливість, бажання пізнавати навколишній світ; виховувати любов до природи,бережливе ставлення до води.     

                    Хід уроку

І Організаційний  етап        1 Привітання

       2 Емоційне налаштування    Мистецька галузь.   Інтегрований курс ―Мистецтво‖

Музичне мистецтво   (Відповідальний  :  Брєєва Н. І.)

imageМета: налаштувати на жвавий темп (Vivo) роботи, навчити знаходити щодня в собі сили, навчитися піклуватися про себе, опановувати стрес, тривогу, гнів тощо., зацікавити і налаштувати на обрану тему  «вода» засобами музичного мистецтва

 

 

Сприймання творів

 1.Звуки моря ‖Шторм‖ з візуальним рядом

2.А.Вівальді

―Літо‖3ч.‖Presto‖з циклу

―Пори року‖ кавер версія ІІ Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності

1. Актуалізація знань Природнича галузь.Інтегрований курс «Природничі науки»  Біологія. (Відповідальний: Ільєва С. І.)  

Опитування “Кубика Блума”   

-         Чому ―Не можна сказати, що вода необхідна для життя: вона - саме життя.‖ - Назви основну функцію води в нашому організмі.

-         Наведіть приклади розчинних у воді речовин

-         Поясни: Яким чином вода надходить в організм рослини, людини.

-         Поділись ідеєю як підтримувати водний баланс в організмі.

-         Подумайте: до чого може призвести втрата води до 10 %.

 

image

2. Мотивація навчальної діяльності Природнича галузь. Інтегрований курс

«Природничі науки»  Географія. (Відповідальний: Глуган  С. М.)

1.   Казка ,,Фантастична добавка”

    Колись давно жила собі планета. Була вона молода, гаряча й дуже самотня. Інші планети Сонячної системи, такі ж молоді та гарячі, розташовувалися далеко і спілкуватися з ними було важко. Дуже хотілося планеті з кимось потоваришувати, про когось дбати. І от, одного разу, у результаті складної послідовності хімічних реакцій, у речовині мантії планети почала утворюватися вода. Поступово води утворилося так багато, що вона заповнила западини. А оскільки  поверхня планети була теплою, то вода почала активно випаровуватися, утворюються хмари, а із хмар пішов дощ. Одного сприятливого моменту у воді з’явилися перші найпростіші живі організми.

    Як із цих найпростіших виникли складні живі системи,  поки що нікому не відомо. Але головне, що наша планета відтоді перестала страждати від самотності.

  Неважко здогадатися, про що йдеться в казці. Звичайно ж, про воду, про водну оболонку Землі, про взаємозв'язки з літосферою та атмосферою. Саме водну оболонку — КОЛИСКУ ЖИТТЯ НА НАШІЙ ПЛАНЕТІ, ви вивчатиме на уроках, присвячених темі ,,Гідросфера‖. На вас чекають простори океанів, загадкові вигини річок та таємничі озера, мальовничі водоспади та холодні льодовики.

Вода— дорогоцінний дар природи

Це їй завдячує життя.

Рідка, тверда, газоподібна.

imageА все одно вона—вода.

image 

 

2.   Гра про рекорди гідросфери ,,Най…,най…,най…”

-Найбільший і найглибший океан це…?                  -Тихий океан

-Найдовша річка світу це…?                                     - річка Ніл

-Найповноводніша річка це..?                                    -річка Амазонка

-Наабільше озеро це…?                                             -Каспійське озеро-море -Найглибше озеро світу…це?                                    -озеро Байкал

-Найсолоніше море це..?                                           

-Мертве море

-Найвищий               водоспад

-Анхель

-Найбільше       озеро       Одещини

-озеро Ялпуг

   Вважається.що забруднити чи замутити джерело-то великий гріх, розчистити , навпаки,-добро.У нашого народу існувала така традиція,ніхто немає права йти до криниці         у брудному    одязі.          Люди говорили,,Піду до      кринички.уберуся          в стрічки, щоб не мала від водички в білім лички шкоди‖. Вода за недбале ставлення до неї могла покарати,а тим,хто був з нею щирим. добрим-дарувала здоров’я. Недарма кажуть ,,Будь здоровим, як вода,а багатим як Земля‖.

  Бажаючи усім міцного здоров’я, присутніх на заході пригостили чистою водою джерела села Садове.

ІІІ Вивчення нового матеріалу

1.Природнича галузь. Хімія. (Відповідальний: Ільєва С. І.)  

 Вивчення будови води,  її хімічні властивості (відео на платформі “Mozaik”)

-       Розглядаємо молекулу води (H2O).Вона являється диполем ( має два заряда +;-) , між молекулами утворюються водневі зв'язки та відбувається диполь - дипольна взаємодія. Вода є хорошим розчинником як полярних так і йонних сполук.

-       Розглянемо процес розчинення кухонної солі (NaCl) у воді.

-       Вода єдина речовина на землі, яка у природі може знаходитися в трьох агрегатних станах. У твердому стані вона утворює кристалічну структуру. Під час танення кристалічні гратки руйнуються, відбувається поглинання тепла, а під час замерзання гратки відновлюються, тепло виділяється.

image 

  2. Природнича галузь. Фізика. (Відповідальний: Стоянов В.М.) 

Вода,  її фізичні властивості                                   

  1) Теплові властивості води:

    а) аномальне змінення густини зі зміненням температури, 

   б) вода енергоємна рідина - на Землі та організмі людини відіграє роль терморегулятора. 

   в) вода має немалий коефіцієнт поверхневого натягу, що дозволяє деякім тваринам триматися на ії поверхні, корисним речовинам підніматися на висоту дерева.    2) Оптичні властивості води:    а) прозора рідина, 

   б) швидкість світла в воді менше ніж у вакуумі в 1,33 разів, завдяки цьому вода заломлює промінь світла - людина спостерігає веселку, райдужний ореол навколо місяця.

 

image 

 

 3) Електричні властивості води:

  а) чиста вода без домішок є непровідником тобто диелектриком, але в природі чистої води не зустрічається, тому  водний розчин є провідником електрики. Особливу увагу людина повинна проявляти при прокладанні електричних дротів в підвалах, ванній кімнаті, 

  б) мокрі речі проводять електричний струм, тому мокрими руками брати електричні прилади які живляться електрикою не можна, проходити поблизу лежачого на мокрій землі дрота під напругою небезпечно

 4). Магнітні властивості води:

  а) вода при проходженні крізь магнітне поле змінює свою структуру, - 

-         омагнічена вода уповільнює процес старіння,

-         знижує рівень холестерину, 

-         нормалізує артеріальний тиск, 

-         збільшується показник розчинності мінералів, 

-         запускається процес виведення шлаків, токсинів, 

-         зміцнюється імунна система, 

-         припиняється процес випадіння волосся. 

  5). Напівважка вода та надважка вода:

  завдяки тому що в природі існують ізотопи гідрогену та оксигену, хімічні формули води бувають :

-         звичайна вода Н-О-Н                                     

-         напівважка вода Н-O-D, D-O-D

-         надважка вода T-O-T

ІV Фізхвилинка  

Мистецька галузь. Інтегрований курс “Мистецтво” Хореографія  (Відповідальний: 

Кюркчю М.І.) 

Виконання фізхвилинки, слова та музика Олени Андрійчук «Капітошка» https://youtu.be/vlDNN9jkK80?si=S4iJAKkrHqwnBU4r  

 

image 

 

V  Первинна перевірка засвоєння знань.  Соціальна і здоров’язбережувальна   галузь. Інтегрований курс "Здров'я, безпека та добробут". (Відповідальний: Ільєва

С. І.)  

Групова форма роботи “Збереження води” - вправа “Фішбоун” - Використовуючи схему Фішбоун, перевіряємо отримані знання..

-         Проблему ставимо у зону голови (Забруднення води).

-         Рішення в зону хвоста (Раціональне використання води та бережне ставлення до неї) .

-         Причини  - у зону верхньої частини схеми (Погіршення якості питної води; Наявність на поверхні води масел, нафти; Господарсько - побутові стоки; Погіршення якості питної води.)

-         Факти - у зону нижньої частини схеми (Кишково - шлункові захворювання;

Послаблення імунної системи людини; Гинуть риби; Зникло 150 видів рослин;  Хлорування води.)

 

image

image 

Бажаючі мали можливість висловити свої враження від інтегрованого уроку

       image 

 

 

А підсумок  педагогічної зустрічі було проведено у вигляді вправи «Колесо фортуни» Присутнім роздали QR-коди, які відкривали шлях до «Колеса фортуни»

 

image 

Рефлексія педагогічної  зустрічі ―Колесо фортуни‖  інтернет сервіс Wordwall

 

 

 

 

pdf
Додано
14 березня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку