Service Desk Technician

Про матеріал
The Service Desk Technicians extend technical support to all internal IT and non-IT employees as well as customers facing problems related to hardware, software, and networking. They are responsible for troubleshooting problems faced by the end-users of PCs, laptops, and mobile phones by identifying issues and analyzing them. https://www.fieldengineer.com/skills/service-desk-technician
Зміст архіву
Перегляд файлу

The Service Desk Technicians extend technical support to all internal IT and non-IT employees as well as customers facing problems related to hardware, software, and networking. They are responsible for troubleshooting problems faced by the end-users of PCs, laptops, and mobile phones by identifying issues and analyzing them.

https://www.fieldengineer.com/skills/service-desk-technician

zip
Додав(-ла)
talk tech
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 січня 2020
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку