Шаблон складений для розробки уроків літературного читання з метою формування вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, вчити оцінювати учинки дійових осіб; розвивати спостережливість, навички читання; виховувати чуйність, доброту.
Ліературне ЧИТАННЯ ----- КЛ. Дата ----------------
Тема…………………………………………………………………………………………………..
Мета: формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, вчити оцінювати учинки дійових осіб; розвивати спостережливість, навички читання; виховувати чуйність, доброту.
Обладнання:картки для удосконалення навичок читання,презентація.
Хід уроку
У ч и т е л ь. Вимовляйте чітко звук у складах і словах. Не допускайте пом’якшення, але й не вимовляйте його занадто твердо.
Учитель показує предметні малюнки, учні називають їх: чашка, чайка, чайник, човен, ключ, м’яч, вудочка.
Научала мама Тоню:
«Чепурушкою будь, доню,
Заплітай сама косички,
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………
М...др...м н...хт... н... вр...д...вс..., а н...вч...
вс... (Мудрим ніхто не вродився, а навчився).
………………………………………………………………………………………………………
ІV.Мотивація навчальної діяльності
…………………………………………………………………….
………………………………………………………………………….
Формування читацьких навичок.
Мовно-логічний аналіз тексту
Фізкультхвилинка.
5.Вправи на удосконалення техніки читання.
Прочитати слова і знайти «зайве».
Парта, дошка, крейда, хліб. Ручка, яблуко, пенал, книга. (Зайві хліб і яблуко).
……………………………………………………………….
6.Творча робота.
Роз’єднати слова, прочитати прислів’я і додати останнє слово, яке підходить.
(Якщо для дітей це завдання буде складним, можна дати варіанти відповідей: бійся, стережись, відганяй).
Здобримдружисьалихого... (стережись)……………………………………………………….
7. Колективна робота.
Гра «Знайди кінець».
На дошці записано прислів’я. У першому стовпчику початок прислів’я. Завдання: прочитати другий стовпчик і з’єднати з першим так, щоб утворилося правильне речення.
……………………………………………………………………………………..
Кольором
……………………………………………………………………………………
Відтворити слова, записані на дошці.
Х...тр...щ... н... л...бл...ть с...в...с...т... (Хитрощі не люблять совісті).
……………………………………………………………………………..
.