Шаблон для конспекту уроків "Літературного читання"

Про матеріал

Шаблон складений для розробки уроків літературного читання з метою формування вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, вчити оцінювати учинки дійових осіб; роз­вивати спостережливість, навички читання; виховувати чуйність, доброту.

Перегляд файлу

Ліературне      ЧИТАННЯ                            -----  КЛ.         Дата  ----------------

Тема…………………………………………………………………………………………………..

Мета: формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, вчити оцінювати учинки дійових осіб; роз­вивати спостережливість, навички читання; виховувати чуйність, доброту.

Обладнання:картки для удосконалення навичок читання,презентація.

                                                Хід уроку

  1. Орг.момент
  2. Артикуляційні вправи.
  1. Тверда вимова звука

У ч и т е л ь. Вимовляйте чітко звук у складах і словах. Не допускайте пом’якшення, але й не ви­мовляйте його занадто твердо.

Учитель показує предметні малюнки, учні нази­вають їх: чашка, чайка, чайник, човен, ключ, м’яч, вудочка.

  1. Вивчення скоромовки.

Научала мама Тоню:

«Чепурушкою будь, доню,

Заплітай сама косички,

  1. Актуалізація опорних знань

 

  1. Бесіда.

…………………………………………………………………………………………………..

  1. Гра «Добери назву».

…………………………………………………………………………………………………………..

  1. Гра «Впіймай мяч».

……………………………………………………………………………………………………………

  1. Гра «Віднови прислівя».

М...др...м н...хт... н... вр...д...вс..., а н...вч...

вс... (Мудрим ніхто не вродився, а навчився).

 

………………………………………………………………………………………………………

 

ІV.Мотивація навчальної діяльності

 

  1.  Робота з підручником. с…..
  2. Повторне читання  учнями (мовчки).с….
  3. Вибіркове читання.с…

…………………………………………………………………….

  1. Бесіда за текстом

………………………………………………………………………….

 

Формування читацьких навичок.

  Мовно-логічний аналіз тексту

 

Фізкультхвилинка.

 

5.Вправи на удосконалення техніки читання.

 

Прочитати слова і знайти «зайве».

Парта, дошка, крейда, хліб. Ручка, яблуко, пенал, книга. (Зайві хліб і яблуко).

……………………………………………………………….

6.Творча робота.

Роз’єднати слова, прочитати прислів’я і додати останнє слово, яке підходить.

(Якщо для дітей це завдання буде складним, можна дати варіанти відповідей: бійся, стережись, відганяй).

Здобримдружисьалихого... (стережись)……………………………………………………….

7.  Колективна робота.

Гра «Знайди кінець».

На дошці записано при­слів’я. У першому стовпчику початок прислів’я. Завдання: прочитати другий стовпчик і з’єднати з першим так, щоб утворилося правильне речення.

……………………………………………………………………………………..

  1. Гра «Розвідник».
  1.      На с.  знайти: а) речення в лапках; б) слова з літерою «щ»; в) слова, написані іншим

Кольором

……………………………………………………………………………………

  1.    Підбиття підсумків уроку
  1. Завдання учням.

Відтворити слова, записані на дошці.

Х...тр...щ... н... л...бл...ть с...в...с...т... (Хитрощі не люблять совісті).

 

……………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

.

 

docx
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку