Шаблони завдань та вправ для роботи з графічним редактором TuxPaint в початковій школі

Про матеріал
Архів містить 5 шаблонів розвивальних вправ у TuxPaint та файл з методичними рекомендаціями щодо їх застосування під час занять з інформатики й покроковими інструкціями з безпосереднього виконання поданих завдань.
20210926130549.png
20210926133758.png
20210926135030.png
20210926141612.png
20210926152957.png
Перегляд файлу

Шаблони завдань та вправ для роботи з графічним редактором TuxPaint в початковій школі

Вправа 1 спрямована на розвиток в учнів кмітливості, логіки, а також навички роботи з комп’ютерною мишею.

image 

Завдання для учнів:

Допоможи жабці з’їсти мураху, домалювавши їй довгого рожевого язика, що прокладатиме дорогу крізь лабіринт, не торкаючись стін.

a)      Знайди серед пензликів товщину, що тобі подобається

b)      Обери рожевий колір

c)      Рухаючи мишею, домалюй язика, та намагайся не торкнутись стін лабіринту!

d)      Якщо язик «заблукав», зітри та спробуй ще    

Очікувана відповідь:

image 

Вправа 2 спрямована на закріплення знань з природознавства, а саме астрономії під час роботи за комп’ютером.

image 

Завдання для учнів:

Допоможи астронавту врятувати галактику, повернувши планети Сонячної системи на свої місця. a) Знайди в штампах групу планет

b)                  Обираючи штамп, уважно прочитай опис кожної планети

c)                   Розмісти планети на їх орбіти навколо Сонця

d)                  Додай супутник Землі – Місяць

e)                   Домалюй зірки, обравши пензлик, який сподобається тобі найбільше

f)                   На планету, на якій ти живеш, посели жабку

g)                  За бажанням можеш прикрасити пейзаж ракетами, супутниками, місяцеходами, або заселити планети космічним життям    Очікуваний результат:

image 

Вправа 3 використовує математичні знання учнів й спрямована на перевірку вміння розв’язувати прості системи лінійних рівнянь.

image 

Завдання для учнів:

Допоможи рибкам врятуватись від медуз, дописавши замість знаків питання числове значення останнього виразу.

a)      Використовуючи відомості, представлені у трьох перших виразах, обчисли числове значення останнього. За потреби можеш скористатись зошитом для обчислень, або підписувати значення безпосередньо на рибках.

b)      Запиши свою відповідь замість знаків питання, використовуючи інструмент тексту.

c)      Порівняй свою відповідь з відповідями однокласників та спільно з учителем обговоріть розбіжності, якщо вони є.

Очікувана відповідь

image 

* Додаткові вправи для допитливих розумників:

Вправа А. Серед натовпу знайди три пінгвіни, що відрізняються від усіх інших. Постарайся виконати завдання якнайшвидше й позмагайся в уважності з однокласниками. Одягни на знайдених пінгвінів зелені краватки-метелики, використовуючи розділ штампів.

image 

Очікуваний результат:

image 

Вправа Б на керування комп’ютерною мишею. Розфарбуй квітку за допомогою інструменту заливки, обираючи кольори за вланим бажанням. Зверни увагу, що усі поля мають бути зафарбовані! Поділись з однокласниками враженнями від результатів ваших робіт.

image 

Вправа В. Створи власну картину/ілюстрацію, використовуючи свою уяву, й відтвори її за допомогою різних інструментів, які зможеш знайти. Використовуй штампи, пензлики, інструмент магії і все, чого тільки буде потребувати твій цифровий шедевр.

Наприклад:

image

image 

zip
Додано
4 січня 2022
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку