Шаблони завдань та вправ для роботи з графічним редактором TuxPaint в початковій школі
Вправа 1 спрямована на розвиток в учнів кмітливості, логіки, а також навички роботи з комп’ютерною мишею.
Завдання для учнів:
Допоможи жабці з’їсти мураху, домалювавши їй довгого рожевого язика, що прокладатиме дорогу крізь лабіринт, не торкаючись стін.
a) Знайди серед пензликів товщину, що тобі подобається
b) Обери рожевий колір
c) Рухаючи мишею, домалюй язика, та намагайся не торкнутись стін лабіринту!
d) Якщо язик «заблукав», зітри та спробуй ще
Очікувана відповідь:
Вправа 2 спрямована на закріплення знань з природознавства, а саме астрономії під час роботи за комп’ютером.
Завдання для учнів:
Допоможи астронавту врятувати галактику, повернувши планети Сонячної системи на свої місця. a) Знайди в штампах групу планет
b) Обираючи штамп, уважно прочитай опис кожної планети
c) Розмісти планети на їх орбіти навколо Сонця
d) Додай супутник Землі – Місяць
e) Домалюй зірки, обравши пензлик, який сподобається тобі найбільше
f) На планету, на якій ти живеш, посели жабку
g) За бажанням можеш прикрасити пейзаж ракетами, супутниками, місяцеходами, або заселити планети космічним життям Очікуваний результат:
Вправа 3 використовує математичні знання учнів й спрямована на перевірку вміння розв’язувати прості системи лінійних рівнянь.
Завдання для учнів:
Допоможи рибкам врятуватись від медуз, дописавши замість знаків питання числове значення останнього виразу.
a) Використовуючи відомості, представлені у трьох перших виразах, обчисли числове значення останнього. За потреби можеш скористатись зошитом для обчислень, або підписувати значення безпосередньо на рибках.
b) Запиши свою відповідь замість знаків питання, використовуючи інструмент тексту.
c) Порівняй свою відповідь з відповідями однокласників та спільно з учителем обговоріть розбіжності, якщо вони є.
Очікувана відповідь:
* Додаткові вправи для допитливих розумників:
Вправа А. Серед натовпу знайди три пінгвіни, що відрізняються від усіх інших. Постарайся виконати завдання якнайшвидше й позмагайся в уважності з однокласниками. Одягни на знайдених пінгвінів зелені краватки-метелики, використовуючи розділ штампів.
Очікуваний результат:
Вправа Б на керування комп’ютерною мишею. Розфарбуй квітку за допомогою інструменту заливки, обираючи кольори за вланим бажанням. Зверни увагу, що усі поля мають бути зафарбовані! Поділись з однокласниками враженнями від результатів ваших робіт.
Вправа В. Створи власну картину/ілюстрацію, використовуючи свою уяву, й відтвори її за допомогою різних інструментів, які зможеш знайти. Використовуй штампи, пензлики, інструмент магії і все, чого тільки буде потребувати твій цифровий шедевр.
Наприклад: