Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Шкала вибору. Шкала — це горизонтальна чи вертикальна смужка з розміткою, по якій можна рухати повзунком, здійснюючи вибір. У вікні проекту можна використати елемент керування — шкала, за допомогою якої користувач може обрати значення з певного діапазону.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Шкала вибору. Властивості{D27102 A9-8310-4765-A935-A1911 B00 CA55}orient визначає напрямlength довжина шкали в пікселяхfrom_= ,to=з якого значення шкала починається і яким закінчується (так званий діапазон значень)tickintervalінтервал, через який відображаються мітки на шкаліanchorрозташування на екраніresolutionмінімальна довжина відрізка, на яку можна пересунути повзунокvariableзмінна, яка містить або надає значення
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Шкала вибору. Щоб отримати значення зі шкали, використовують метод get(). Наприклад, нехай у вікні, що містить вертикальну шкалу за замовчуванням (від 0 до 100, з кроком 1), кнопку Отримати значення, напис Величина, після натиснення кнопки буде додано значення зі шкали