Шкільний конкурс "Клас року"

Про матеріал
Конкурс «Клас року» проводиться щорічно Учнівською радою та адміністрацією школи з метою виявлення найбільш творчих класних колективів школи. Мета конкурсу: • формування активної життєвої позиції учнів; • розвиток класного та шкільного самоврядування; • моніторинг навчальних досягнень учнів; • підвищення престижу знань, інтелектуального і творчого потенціалу учнів; • активізація різних форм позакласної та позашкільної роботи з учнями; • виховання ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей,суспільства, природи, рідного краю, відповідальності за свою поведінку. Розробка містить положення про конкурс, критерії оцінювання, бланки оцінювання та зразок протоколу участі класів у конкурсі (складається кожнен місяць).
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                          

Радою учнівського самоврядування

Протокол

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

 

 

Положення

про шкільний конкурс «Клас року»

1. Загальні положення

1.1. Конкурс «Клас року» проводиться щорічно Учнівською радою та адміністрацією школи з метою виявлення найбільш творчих класних колективів школи.

1.2. Мета конкурсу:

  • формування активної життєвої позиції учнів;
  • розвиток класного та шкільного самоврядування;
  • моніторинг навчальних досягнень учнів;
  • підвищення престижу знань, інтелектуального і творчого потенціалу учнів;
  • активізація різних форм позакласної та позашкільної роботи з учнями;
  • виховання ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей,суспільства, природи, рідного краю, відповідальності за свою поведінку;

1.3. У конкурсі бере участь кожен класний колектив школи (5-9 класів).

2. Організація та проведення конкурсу

2.1. Для організації та проведення конкурсу учнівським комітетом створюється оргкомітет та журі.

2.2. Оргкомітет конкурсу виконує такі функції:

· проводить організаційну та роз’яснювальну роботу щодо підготовки та проведення конкурсу;

· забезпечує порядок його проведення.

2.3. Журі конкурсу:

· визначає критерії оцінювання результатів кожного туру конкурсу;

· проводить експертну оцінку результатів, успіхів і досягнень класів;

· оприлюднює результати кожного туру конкурсу;

· узагальнює результати конкурсу.

2.4. Конкурс проводиться щорічно з вересня по травень.

2.5. До складу журі входять представники учнівського та педагогічного колективів.

2.6. За кожний конкурс клас отримує від 1 до 10 балів.

Клас-переможець визначається за максимальною кількістю балів.

3. Умови проведення конкурсу

3.1. Конкурс проводиться у 5 етапів:

І етап  «Морально-етичний рейтинг класу», проводиться щомісячно.
а) загальна поведінка класу; 

б) дотримання учнями класу правил поведінки для учнів; 

в) якість чергування дітей в класі; 

г) прибирання території, робота на пришкільних ділянках.

ІІ етап  «Академічний рейтинг», який передбачає такі показники:

а) середній бал навчальних досягнень учнів (щомісячно);

б) зайняті призові місця у Всеукраїнських олімпіадах з базових та спеціальних дисциплін (за підсумками року);

в) зайняті призові місця у районних та міських творчих та інтелектуальних турнірах і конкурсах (за підсумками року);

ІІІ етап  «Спортивний клас», на якому оцінюється участь та перемога учнів протягом навчального року в

а) шкільних спортивних заходах та змаганнях,

б) районних, обласних та всеукраїнських спортивних змаганнях.

ІV етап  «Я і мій дружний клас». Проводиться з березня по травень. Клас готує номер гумористичного характеру , в якому висвітлює відносини між однокласниками, учителями. Використовувати гумор, музичне оформлення, костюми, танці, акторська майстерність, спец ефекти.

V етап  «Ми маємо таланти».

а) організація, участь та проведення шкільних заходів; 
б) участь у районних, обласних конкурсах художньої самодіяльності; 
в) участь в конкурсах на кращий виріб (сувенір), випуск газет.

V етап – заключний – «Клас року». Підведення підсумків конкурсу.

Кожен клас отримує додаткові бали за організацію і рівень самоврядування в класі  0-20 балів. Враховуються участь у традиційних виховних заходах, акціях, конкурсах школи, результати рейдів.

Матеріали, які подаються на заключний тур конкурсу:

Портфоліо класу, до якого входить:

- характеристика класу;

- документи, які підтверджують досягнення класу

- інформаційний супровід життя класного колективу (публікації у засобах масової інформації, випуск класних газет тощо);

- аналітичні матеріали (якість знань учнів за підсумками навчального року, результативність виступів у шкільних та районних масових заходах, зайнятість учнів у роботі гуртків, спортивних секцій, робота класного самоврядування, відсутність (наявність) правопорушників (порушників дисципліни), прогульників, активність батьків у роботі батьківських зборів,, інші матеріали за бажанням).

 Відеоматеріали (Формат Роwег Роіnt):

- «Самопрезентація» класу;

3.2. Результати конкурсу затверджуються учнівським комітетом (травень).

3.3.До положення можуть вноситися зміни учнівським комітетом.

4. Нагородження переможців

4.1. Результати конкурсу доводяться до відома громадськості.

4.2. Класу-переможцю присвоюється звання

«Кращий клас року», вручається диплом І ступеня.

4.3. Підсумки конкурсу підводяться серед: 5-9-х класів за наступними номінаціями:

Ø «Спортивний клас» (клас, який має високі показники на уроках фізкультури, не допускає пропусків без поважних причин, бере активну участь у днях здоров’я, займає призові місця в спортивних заходах, учні класу відвідують спортивні секції).

Ø «Ерудований клас» (клас, який бере активну участь у предметних декадах, олімпіадах і має високий показник успішності).

Ø «Дружний клас». (культура спілкування, пошуку конс­труктивних способів вирішення проблемних ситу­ацій; налагодження доброзичливих стосунків, в учнів вихована повага одне до одного,відповідаль­ність за власні слова і вчинки, шефська допомога).

4.4. Нагородження класів-переможців відбувається на лінійці, присвяченій «останньому дзвонику».

 

 

 

Критерії оцінювання конкурсу «Клас року»

Загальна поведінка класу

0-10

Дотримання учнями правил поведінки

0-10

Якість чергування дітей в класі

0-10

Прибирання території, робота на пришкільних ділянках

0-10

Випуск газет, плакатів, малюнків

0-10

Інші шкільні заходи

0-10

 

Оцінювання участі у олімпіадах та конкурсах.

Участь в олімпіадах та творчих конкурсах

Районний етап

Участь – 2 б.

І місце – 10 б.

ІІ – 6 б.

ІІІ – 4 б.

Обласний етап

Участь – 4 б.

І – 10 б.

ІІ – 7 б.

ІІІ – 5 б.

Всеукраїнський етап

Участь – 5 б.

І – 10 б.

ІІ – 8 б.

ІІІ – 6 б.

Участь в спортивних заходах району

Участь – по 1 б. кожному учаснику.

І – по 10 б. кожному.

ІІ – по 6 б. кожному.

ІІІ – по 4 б. кожному.

Оцінювання виховних заходів, що проводяться класом

Художній рівень репертуару, оригінальність

До 20

Рівень виконавчої майстерності, артистизм

До 30

Сценічна культура

До 25

Розкриття теми виступу

До 20

Музичний супровід

До 5

 

 

 

Виховний захід ____________________________________________________

Напрям виховної роботи ___________________________________________

Проводить ____ клас

--Критерій--

-К-сть балів-

Макс. К-сть балів

Художній рівень репертуару, оригінальність

 

До 20

Рівень виконавчої майстерності, артистизм

 

До 30

Сценічна культура

 

До 25

Розкриття теми виступу

 

До 20

Музичний супровід

 

До 5

Загальна кількість балів

 

100

 



ПРОТОКОЛ

участі учнів 5-9 класів школи

у конкурсі «Клас року» станом на дд.мм.рррр.

клас

Загальна поведінка класу

Відвідуваність

Якість чергування в класі

Випуск газет, плакатів, малюнків

Стан класного куточку та випуск класних стінгазет

Озеленення

 

заходи, що проводяться в школі (10 балів)

 

 

 

Виховні заходи

 

 

Загальна кількість балів

5

9

 

9

6

 

7

6

 

 

 

 

 

40

 

 

6

7

 

8

8

6

8

 

 

 

 

 

90

55

 

 

7

6

 

10

7

10

10

3

 

 

6

 

 

-

 

 

8

8

 

7

8

10

8

10

 

7

10

 

86

80

 

 

9

8

 

6

7

4

6

 

 

8

 

 

75

80

 

 

бали у таблиці - приклад

Голова журі:

Члени журі:

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
31 березня 2021
Переглядів
845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку