Шкільний конкурс "Учень року"

Про матеріал

Шкільний конкурс "Учень року" серед 3 - 4 класів. Пропоную Вам переглянути завдання саме на фінал. Конкурс проводиться протягом року серед всіх учнів 3 - 4 класів. У фінал виходе один учень з класу.

Перегляд файлу

Конкурс «Учень року»

    Вітаємо глядачів і учасників    конкурсу «Учень року». Сьогодні фінал   серед учнів 3 – 4 класів початкової школи . Участь братимуть 6 учасників, щоб  поборотися за почесне звання «Учень року». Переможців буде двоє один переможець серед 3 класів, один переможець  серед 4 класів.

    Я із задоволенням представляю вам фіналістів конкурсу: Синько Валерія   3 – А, Недолуга  Діана   3 – Б, Зубченко Антон 3 – В,  Сундуков Максим   4 – А, Тєбякіна  Анна    4 – Б, Ігнатенко  Евеліна 4 – В.

 

   Також представляю Вам журі, яке сьогодні буде нам допомагати: класний керівник 2 – А класу Людмила Іванівна, класний керівник 2 – Б класу Оксана Василівна, класний керівник  2 – В класу Тетяна Олегівна.

 

Правила конкурсу:

    У вас буде чотири уроки під час яких потрібно виконати певні завдання. За кожне завдання будете отримувати бали. Переможе той, хто набере найбільше балів до кінця четвертого уроку.

Перший урок

 

 Вам пропонується 12 запитань з різних галузей знань, на які ви повинні постаратися дати якомога більше правильних відповідей, піднімаючи таблички з правильними буквами, а також позначати письмово в своїй папці.  За кожну правильну відповідь ви отримаєте 1 бал. Для відповіді на кожне питання у вас 5 секунд. Отже, розпочинаємо .

 

1.Оберіть варіант професії, в якій праця є розумовою

А. будівельник        Б. водій          В. кондитер       Г. програміст

2. Довжина прямокутника 8 метрів, це на 4 метри більше його ширини. Тоді периметр чотирикутника дорівнює

А. 24 м                Б. 24 см             В. 14м           Г. 20 м

3. Слова, які називають предмет це

А. займенники     Б. дієслова    В. прикметники     Г. іменники

4. Щоб помножити число на 100, треба

А. зліва приписати два нулі                Б. справа приписати  два нулі    

  В. справа відняти один нуль            Г. зліва додати три нулі  

5. Корисні копалини, які не використовуються для опалення це

А. нафта        Б. газ         В. торф         Г. залізна руда

6. Паливні корисні копалини яких найбільше на землі це

А. кам’яне вугілля      Б. нафта       В. газ            Г. вітер

7. Літературний герой, якого потім називатимуть тато Карло, спочатку мав ім’я

А. Сеньйор помідор           Б. Вишня              В. Карабас            Г. Артемон

8. Якості, що виявляються у поведінці людини   це

А. її характер         Б. зовнішність            В. чесноти        Г. недоліки

9. Найкраще зігріває одяг з матеріалу

А. льон      Б. вовна     В. бавовна     Г .поліестер

10. Хто з літературних героїв жив на даху

А. Кіт у чоботах        Б. Попелюшка       В. Олов’яний солдатик      Г. Карслон   

11. Верхній пухкий шар землі,  на якому ростуть рослини це

А. грунт      Б. пісок       В. каміння        Г. багнюка

12. Іменники до яких можна додати слова він, мій - це іменники

А. середнього роду        Б. чоловічого роду         В. жіночого роду       Г. дитячого 

 

Закінчуємо. Здаємо свої роботи.

 

 

Послухаємо результати після першого уроку

  Другий урок

    Умови другого уроку. Вам потрібно віднести предмет до певної категорії. Наприклад абрикос – фрукт, тарілка – посуд. Всього 24 слова, які оцінюються в 0.5 балів., максимальна кількість балів 12. Використані категорії можна викреслювати, щоб вам було зручніше. Для виконання завдання дається 7 хвилин. Приготувалися. Почали.

 

  1. сова ___________________________________________________
  2.  принтер________________________________________________
  3. менеджер_______________________________________________
  4. калина_________________________________________________
  5. шафа___________________________________________________
  6. ополоник _______________________________________________
  7. гумор___________________________________________________
  8. хризантема______________________________________________
  9. протока__________________________________________________
  10. капітан__________________________________________________
  11. оповідання______________________________________________
  12. цифра___________________________________________________
  13. дах______________________________________________________
  14. шия______________________________________________________
  15. конституція_______________________________________________
  16. чобіт ____________________________________________________
  17. метелик__________________________________________________
  18. зубр______________________________________________________
  19. вітер_____________________________________________________
  20. риби_____________________________________________________
  21. пилосос___________________________________________________
  22. слово_____________________________________________________
  23. сноуборд _________________________________________________
  24. потяг_____________________________________________________

 

 

вода, математика , квіти, комахи, робота, транспорт, птах, дерево, бібліотека, взуття, тіло, погода, держава, будівля, географія, спілкування , море, тварина, побутова техніка, комп’ютер, кухня, мова, меблі, зима.          

 

 

Закінчуємо.  Зачитайте свої відповіді. Здаємо свої роботи.

 

 

 

 

Послухаємо результати після другого  уроку

Третій  урок

   У вас 12 питань, на які потрібно дати відповідь так або ні. Якщо ТАК піднімаєте зелену карточку, а якщо НІ червону. Також підкреслюємо відповідь письмово.  Кожна правильна відповідь 1 бал, максимум 12.

 

  1. Для видалення слова з тексту треба виділити його та натиснути клавішу Delite  або Backspace.   

ТАК,   НІ

  1. Речення, в якому ставиться питання, це спонукальне речення.

ТАК,   Ні 

  1. Маса Сонця набагато більша маси всіх планет Сонячної системи.

ТАК, НІ

  1. Бог грому і блискавки у стародавніх слов’ян це Зевс.

ТАК, НІ

  1. Одиниці вимірювання часу не пов’язані з обертанням Землі.

ТАК, НІ

  1. Вітамін, який сприяє зміцненню імунітету, містить у лимонах, ківі, апельсинах, капусті.

ТАК, НІ

  1. Художній твір з різних матеріалів це колаж.

ТАК, НІ

  1. Суфікс потрібен для зв’язування слів у реченні.

ТАК, НІ

  1. Планета, на якій температура на поверхні найбільша, це Венера.

ТАК, Ні

  1. Спільнокореневі слова не можуть належати до різних частин мови.

ТАК, НІ

  1. В одній хвилині 100 секунд.

ТАК, НІ

  1. Вид будівлі зовні це інтер’єр.

ТАК, Ні

 

 

Закінчуємо.  Здаємо свої роботи.

 

 

Послухаємо результати після третього  уроку

Четвертий  урок

 

 

    Написати якомога більше іменників без власних та географічних назв на певну букву. Букву допоможуть обрати глядачі. Це буква ______  На виконання завдання у вас 2 хвилини. Кожне правильне слово оцінюється в 1 бал. 

 

   Закінчуємо.  Зачитайте свої відповіді. Здаємо свої роботи.

 

 

 

 

Послухаємо результати після четвертого  уроку

Отже переможці конкурсу «Учень року» серед третього класу __________________________________, серед четвертого класу _____________________________

Переможці  отримають грамоту на святковій лінійці останнього дзвінка. А зараз давайте привітаємо їх оплесками.  Подякуємо журі за їх працю. На цьому конкурс закінчено. Дякуємо всім за увагу.

 

 

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
1558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку