Мета уроку:створення умов для розкриття особливостей модерну в живописі та архітектурі через аналітичний і творчий потенціал дітей. Завдання:виконання самостійної роботи гімназистами в групах (аналіз творів мистецтв);знайомство учнів з різноманітністю творчих підходів через наочно-демонстраційний матеріал;виконання творчої роботи зі створення орнаментального мотиву в стилі Модерн.
Що таке модерн?Які ж характерні ознаки стилю?Художній напрямок в архітектурі, декоративно-прикладному та образотворчому мистецтві. Джерелом натхнення для пошуків стала природа. З чого художники модерну брали свої ідеї?Відмова від симетрії, природні,» природні " лінії,рослинні орнаменти, творчість прерафаелітів. Основане і розпад стилю модерн?С 1880, по 1914р.р.
Домашнє завдання: Художньо-творче завдання. Підготуйте альбом, газету, альманах, комп'ютерну презентацію (за вибором) на тему:"Школи європейського модерну в українській культурі». Включіть в них інформацію про художників, скульпторів, графіках, а також вірші, уривки прози, фрагменти музичних творів, співзвучні образам вашої портретної галереї.
Презентація підготовлена для уроку «МИСТЕЦТВО »у 9 класі учителем Бердянського НВК №1 «Мрія»Картамишевим Ігорем Павловичем. Підручник з Мистецтва. 9 клас. Масолhttps://uahistory.co/pidruchniki/masol-art-9-class-2017/Тема 1-2. ШКОЛИ І ЛІДЕРИ МОДЕРНУhttps://uahistory.co/pidruchniki/masol-art-9-class-2017/2.php