Презентація містить результати опитування батьків, учителів, психологів, учнів про вплив комп'ютера на навчальні будні сучасних підлітків. Матеріал прзначений для використання на перших уроках інформатики, на позакласних заходах, батьківських зборах.
Викладач інформатикивміння користуватися додатками для створення текстових файлів, презентацій, фіксувати свої дії за допомогою фотокамери. Засвоєння основ програмування надає перспективи отримати сучасну спеціальність у майбутньому.замість усного рахунку, учні можуть використовувати калькулятор або може з'явитися спокуса використовувати гаджет не в освітніх цілях (гри, соціальні мережі тощо)
Психолог. Багато навичок роботи за комп’ютером діти отримують ще в ранньому віці: вони вчаться робити презентації, шукати в Інтернеті потрібну інформацію і т.п. Віртуальна реальність може замінити справжнє життя, що викликає психічні захворювання, когнітивні затримки і порушення в навчанні, дефіцит уваги, зниження коефіцієнта розвитку інтелекту.
Батьки. Заняття на ПК суттєво полегшують життя учням - особливо при написанні рефератів, доповідей, презентацій. Діти швидко знаходять потрібну інформацію в Інтернеті. Закликають не зловживати опціями «Сtrl C - Сtrl V», не витрачати багато часу на гаджети і підходити до використання всесвітньої павутини розумно і творчо.
ШколяриІз задоволенням використовують «віртуальні тренажери» з різних предметів. Рух, звук, колір на екрані сприяють передачі інформації у зрозумілій і привабливій форміВважають складною тему з курсу шкільної інформатики «Алгоритмізація та програмування». Багато часу використовуєтся на пошук інформації в Інтернеті, створення презентацій або рефератів.
Педагоги предметники. Школяри легше освоюють нові технології. Помітний підвищений статус учня, який просто вміє робити щось корисне за допомогою комп'ютера. Комп'ютер може організувати навчання з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, швидко і ефективно оцінити успіхи учнів. Підвищена агресія, залежність від ігор, складнощі у спілкуванні з однолітками і дорослими в «реальному» житті, синдром дефіциту уваги.
Висновки: Для підвищення позитивного впливу ІТ дотримуйтесь наступних рекомендацій:- правильно організовуйте робоче місце; - робіть періодичні перерви в роботі з монітором і заповнюйте їх активним фізичним відпочинком; - суворо регламентуйте час роботи за комп'ютером, грамотно розподіляйте час для роботи з гаджетами; - робіть акцент на розвиваючих і навчальних програмах.(Щелкните стрелку в режиме слайд-шоу)