"Шляхи подолання початкового рівня навченості учнів"

Про матеріал
Презентація досвіду роботи вчителя математики Каравець Г.М. "Шляхи подолання початкового рівня навченості учнів". Дана презентація містить такі слайди: -актуалізація даного питання; -умова успіху; -вірш-пам'ятка для учнів; -види самостійних робіт; -гра "Пазли"; - гра "Доміно"; - гра "Карти".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Шляхи подолання початкового рівня навченості учнів. Вчитель математики. Каравець Г. М.

Номер слайду 2

Актуальність даного питання полягає в необхідності підвищення рівня навченості учнів, які навчаються на початковому рівні

Номер слайду 3

Якщо у дитини зникає віра у власні сили, якщо її не дали відчути радості від свого успіху, ніякі педагогічні прийоми та хитрощі не повернуть знову інтересу до пізнання. К. Д. Ушинський

Номер слайду 4

Умова успіху Дозовано,вимогливо, послідовно, із “легкістю” передавати учням знання та сприяти їх накопиченню. Уміти побачити й підтримати будь-який успіх учня.

Номер слайду 5

Допомогти учням повірити у власні сили та здібності Щоб ліквідувати прогалини потрібно усіх учнів навчити звертатися за консультацією: - до вчителя; - до учнів-консультантів; - до інших джерел інформації.

Номер слайду 6

Вірш-пам’ятка для учнів

Номер слайду 7

Види самостійної роботи. ПізнавальніНавчальніТренувальніНа закріплення. ТворчіКонтролюючі

Номер слайду 8

Навчальні самостійні роботи Мета навчальних самостійних робіт:формувати знання, вміння і навички

Номер слайду 9

Тренувальні самостійні роботи Мета тренувальних самостійних робіт: вироблення основних вмінь і навичок для подальшого вивчення матеріалу Самостійна роботаз ігровими елементами. Самостійна роботаз відповіддю кодом. Самостійна робота з взаємоперевіркою. Онлайн - тести. Тести- тренажери. Каравець Г. М. ЧЗШ №9

Номер слайду 10

Таблиця моження

Номер слайду 11

Гра «Пазли»На комп’ютері створюю пазли, на яких записую формули, рівняння, правила та інше. Роздруковую та наклеюю на цупкий папір, розрізаю. Учням пропоную чи то індивідуально, чи в парах скласти цілісну картинку.

Номер слайду 12

Ребуси. Ребус – загадка, в якій слово або фраза, що відгадується зображені комбінацією фігур, літер, знаків. У 5 класі під час вивчення теми «Вирази зі змінними. Формули» для мотивації навчальної діяльності можна запропонувати  дітям розгадати ребус: Відповідь: ФОРМУЛА.

Номер слайду 13

Доміно складається з прямокутників, розділених на дві частини, схожих на кісточки доміно. Грати в доміно можуть 2, 3 ,4 учні. Прямокутники діляться між ними порівну. Починає гру той учень, у якого є прямокутник зі словом «Початок». На другій половині є запитання. Всі інші шукають серед своїх прямокутників правильну відповідь на запитання. Коли покласти правильну відповідь до запитання, то на другій половині прямокутника з’явиться нове запитання і так далі. Грають учні до тих пір, поки на останньому прямокутнику не буде написане слово «Кінець». Гра «Доміно»

Номер слайду 14

Гра “Карти” На картах зеленого кольору – запитання чи завдання, а на картах червоного кольору – відповіді. Карту із запитанням необхідно накрити картою з відповіддю.

Номер слайду 15

Висновок Впровадження дидактичних ігор, інтерактивних та інноваційних методів: - підвищує інтерес до вивчення математики,що,в свою чергу, дає результати і під час індивідуальної роботи; - підвищує працездатність учнів на уроці; - пришвидшує сприйняття нового матеріалу; - значно покращує результативність навчання учнів;

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку