Штучний інтелект (машинне навчання та інше.)

Про матеріал
Презентація до теми "Штучний інтелект" до підручника 7 клас Інформатика. Автори Завадський І.О, Коршунова О.В
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Штучний інтелект у повсякденному житті

Номер слайду 2

Ти дізнаєшся: Розвиток технологій ШІЦікаві факти. Принцип роботи ШІ

Номер слайду 3

Розвиток технологій ШІЯкщо намалювати графік розвитку технологій ШІ, то він матиме такий вигляд. Воркшоп у Дартмутському коледжіРозвиток методів обробки мови1980-1990. Виникнення експертних систем, які використовують знання фахівців для виконання конкретних завдань1997р. Комп’ютер Deep Blue компанії IBM перемагає світового чемпіона із шахів Гаррі Каспарова, використовуючи потужні алгоритми та обчислювальні можливості. Розвиток алгоритмів машинного навчання. Зростання використання ШІ в медицині, фінансах, автономних транспортних засобах, інтернаті речей та інших сферах

Номер слайду 4

Цікаві факти. До 1949 року комп’ютери не могли зберігати команди, а лише їх виконували. Іншими словами, комп’ютерам можна було сказати, що робити, але вони не могли запам’ятати, що вони зробили. На початку 1950-х років вартість оренди комп’ютера сягала 200 000 доларів на місяць. Лише престижні університети та великі технологічні компанії могли собі це дозволити

Номер слайду 5

Цікаві факти. У 1965 році Гордон Мур, засновник всесвітньої відомої компанії Intel, вивів «Закон Мура», у якому передбачається збільшення продуктивності комп’ютерної техніки в 2 рази кожні півтора року2011 рік. Система ШІ Watsons від IBM вийшла переможцем у відомій грі «jeopardy», використовуючи здатність розуміти й обробляти природну мову

Номер слайду 6

Цікаві факти2015 рік. Програма Alpha. Go від компанії Deep. Mind (яка зараз належить Google) перемогла світового чемпіона з гри «Го», використовуючи глибокі нейронні мережі

Номер слайду 7

Принцип роботи ШІОдин із методів машинного навчання, в основу якого покладено класифікаціюhttps://vse.ee/cjta https://studio.code.org/s/oceans/lessons/1/levels/2 або

Номер слайду 8

Практична робота. МЕТА: навчити комп’ютер відрізняти об’єкт «кінь» від об’єкта «поні» Етапи роботи: Добери з мережі «Інтернет» світлини коней і поні та збережи у відповідних папках. Для створення якісної моделі машинного навчання необхідно дібрати «якісні» дані. На це впливає зміст світлин (в ідеалі – всі породи, масті, пози тощо) та їх кількість. Перейди за посиланням: https://vse.ee/cjtb або https://teachablemachine.withgoogle.com/train/image

Номер слайду 9

Практична робота Підпиши назви двох класів (груп) і завантаж підготовлені світлини відповідно до двох категорій (класів)

Номер слайду 10

Практична робота

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
24 вересня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку