синхронізоване календарно - тематичне планування уроків історії 11 клас. Профільний рівень

Про матеріал

Орієнтовне синхронізоване календарно - тематичне планування уроків історії у 11 класі ( профільний рівень), І семестр, розроблене згідно діючої програми (Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. ІсторіяУкраїни. Всесвітня історія. 10 – 11 класи. Профільний рівень. Суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 №826)

Перегляд файлу

 

 

Розглянуто    Затверджую:

на засіданні МО вчителів                                 Директор Малинської ЗОШ №5

суспільно – гуманітарного  профілю               І – ІІІ ступенів

Пр.№___від_____2017р.                                       _____________С.В. Амерханян

Заступник директора з НВР              «___» вересня 2017р.

 ___________О.В. Поліщук

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне

планування уроків історії

для 11 класу

( І семестр)

2017 – 2018 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель історії та правознавства

Філоненко Тетяна Миколаївна

 

Історія України ( 4 години на тиждень, 140 годин)

Всесвітня історія ( 4 години на тиждень, 140 годин)

 

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Всесвітня історія. 10 – 11 класи. Профільний рівень. Суспільно-гуманітарний напрям, історичний  профіль

 (Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 №826)

 

Підручники:

1. Історія України : Підруч. для 11кл. загальноосвіт. навч. закл. (рівень стандарту, академічний)/ О.К. Струкевич,І.М, Романюк,С.І. Дровозюк. - К.:Грамота, 2011.-320 с.: іл.

2.Всесвітня історія: Підруч. для 11кл. загальноосвіт. навч. закл. (рівень стандарту, академічний)/  Т.В. Ладиченко.- К.: Грамота, 2011.- 224 с.: іл.

 

Всесвітня історія

Дата

Тема , зміст уроку

Примітка

Вступ

                                                            (2 години)

1

 

Вступ

Основні тенденції соціально- економічних та політичних перетворень у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст.

 

2

 

Світові інтеграційні та глобалізаційні процеси.

 

Тема 1. Друга світова війна. Світ після Другої світової війни

3

 

Причини, характер, періодизація Другої світової війни

 

4

 

Воєнні дії на першому етапі війни (1939 ― червень 1941 р.).

 

5

 

Загарбання нацистською Німеччиною Європи.

 

6

 

«Битва за Англію». «Битва за Атлантику».

 

7

 

Напад Німеччини на СРСР.

 

8

 

Перебіг подій на радянсько-німецькому фронті у 1941—1942 рр.

 

9

 

Бойові дії в Північній Африці

 

10

 

Вступ у війну США. Перл-Харбор.

 

11

 

Бойові дії на Тихому океані

 

12

 

Створення антигітлерівської коаліції

 

13

 

Корінний перелом у війні: Сталінградська битва

 

14

 

Битва під Ель-Аламейном, бій біля атолу Мідуей.

 

15

 

Особливості окупаційного режиму

 

16

 

ОсобливостіРуху Опору на окупованих територіях

 

17

 

Голокост

 

18

 

Поразка німецьких військ на Орловсько-Курській дузі.

 

19

 

«Битва за Дніпро» —  завершення корінного перелому на радянсько-німецькому фронті.

 

20

 

 Поразка німецьких та італійських військ у Тунісі.

 

21

 

Висадка англо-американських військ в Італії.

 

22

 

Перебіг бойових дій у Тихому океані.

 

23

 

Практичне заняття. Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни.

 

24

 

Вигнання німецьких військ та їх союзників із території СРСР

 

25

 

Перенесення воєнних дій у Центральну та Східну Європу

 

26

 

Відкриття Другого фронту.

 

27

 

Завершальний період війни в Європі та Азії.

 

28

 

Зміни у світі внаслідок Другої світової війни.

 

29

 

Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни для народів світу.

 

30

 

Мирні договори з

колишніми союзниками Німеччини.

 

31

 

Сан-Франциська конференція. Створення ООН.

 

32

 

Нюрнберзький та Токійський процеси над воєнними злочинцями

 

33

 

Урок узагальнення і тематичного оцінювання

 

Історія України

 

1

 

ВСТУП

Завдання і структура курсу. Джерела. Другий період Новітньої доби української історії.

 

2

 

Періодизація історії України другої половини ХХ ст. Територія і населення України напередодні Другої світової війни

 

 

 

Тема 1. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ (1939—1945 рр.)

 

3

 

«Українське питання» у міжнародній політиці напередодні Другої світової війни.

 

4

 

Радянсько-німецькі договори 1939 р.

 

5

 

Початок Другої світової війни. Українці в польській армії.

 

6

 

Вступ Радянського Союзу у війну. Входження Східної Галичини, Волині, Північної Буковини, Хотинщини та Південної Бессарабії до складу УРСР

 

7

 

Радянізація новоприєднаних територій. Правовий статус громадян на анексованих територіях

 

8

 

Масові політичні репресії 1939—1940 рр.

 

9

 

Бойові дії в 1941—1942 рр.

 

10

 

Відступ Червоної Армії. Мобілізаційні заходи. Тактика «випаленої землі»

 

11

 

Окупація України військами Німеччини та її союзниками.

 

12

 

Нацистський «новий порядок».

 

13

 

Колабораціонізм. Остарбайтери. Концтабори.

 

14

 

Масове знищення мирного населення. Голокост.

 

15

 

Опір окупантам. Український визвольний рух. Степан Бандера.

 

16

 

Поліська січ. Створення УПА

 

17

 

 

Українсько-польське протистояння. Українська Головна Визвольна Рада (УГВР)

 

18

 

Радянський партизанський рух. Сидір Ковпак.

 

19

 

Радянський наступ взимку 1942—1943 рр

 

20

 

Бої на Лівобережжі влітку-восени 1943 р.

 

21

 

Битва за Дніпро. Звільнення Києва.

 

22

 

Вигнання німецьких військ та їх союзників із Правобережної та Південної України.

 

23

 

Депортація з Криму кримських татар та інших народів.

 

24

 

Завершення бойових дій на території України

 

25

 

Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй у роки Другої світової війни. Кузьма Дерев’янко.

 

26

 

Українське питання на Ялтинській та Потсдамській конференціях. Ціна війни.

 

27

 

Практичне заняття. Внесок українського народу у перемогу над нацизмом.

 

28

 

Культура в роки війни. Освіта і наука.

 

29

 

Література. Образотворче мистецтво. Музика та кінематограф.

 

30

 

Наш край у роки Другої світової війни

 

31

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 2. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ (1945 — початок 1950-х рр.)

 

32

 

Україна — співзасновниця ООН. Міжнародні договори другої половини 1940-х — початку 1950-х рр., встановлення кордонів УРСР

 

33

 

Участь УРСР в інших міжнародних організаціях.

 

34

 

Внутрішньополітичне й економічне становище УРСР

 

35

 

Особливості відбудовчого процесу.

Масовий голод 1946—1947 рр

 

36

 

Зміцнення тоталітарного режиму. Ідеологічні кампанії.

 

37

 

Відновлення політики радянізації в західних областях України

 

38

 

Український визвольний рух у 1944—1950-х рр. Р. Шухевич.

 

39

 

Обмін населенням між Польською Народною Республікою та УРСР

 

40

 

Масові депортації (1944—1946 рр.). Операції «Вісла» та «Захід».Ліквідація УГКЦ

 

41

 

Практичне заняття. Демографічні зміни. Повсякденне життя повоєнних років. Доля жінки

 

42

 

Культура в перші повоєнні роки (1945 — перша половина 1950-х рр.). Відбудова системи освіти. Наука

 

43

 

Література. Образотворче мистецтво. Музика та кінематограф. Становище творчої інтелігенції.

 

44

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

Всесвітня історія

 

Тема 2. США та Канада. Країни Західної Європи

34

 

Основні тенденції розвитку країн Заходу у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст.  Добробут для всіх.

 

35

 

Консервативна революція. Становлення постіндустріального суспільства.

 

36

 

Інтеграційні процеси. Європейський Союз

 

37

 

Утвердження США як провідної країни повоєнного біполярного світу. Президентство Г. Трумена та Д. Ейзенхауера.

 

38

 

 Масовий  демократичний та антивоєнний рухи. Мартін Лютер Кінг.

 

39

 

Внутрішня та зовнішня політика адміністрацій Дж. Кеннеді, Л. Джонсона,

 

40

 

Внутрішня та зовнішня політика адміністраціїР. Ніксона. «Уотергейтський скандал».

 

41

 

США наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст. Рейганоміка.

 

42

 

«Нова економічна філософія» Б. Клінтона.

 

43

 

Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети американських президентів початку ХХІ ст.

 

44

 

 

Канада. Внутрішньо- і зовнішньополітичний курс урядів.

 

45

 

Утвердження незалежності. Конституційна реформа 1982 р. Проблема Квебеку.

 

46

 

Німеччина. Створення ФРН і НДР. Німецьке «економічне диво».

 

47

 

Об’єднання Німеччини.  Роль Німеччини на сучасному етапі

 

48

 

Велика Британія. «Хвора людина Європи». Внутрішня і зовнішня політика лейбористських та консервативних урядів. 

 

49

 

Тетчеризм. Країна на сучасному етапі.

 

50

 

Франція. Соціально-економічний та політичний розвиток Четвертої Республіки.

 

51

 

Становлення П’ятої Республіки. Ш. де Голль. Травневі події 1968 р.

 

52

 

Франція наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст.

 

53

 

Італія. Проголошення республіки. Італійське «економічне диво». Боротьба з мафією.

 

54

 

 Соціально- економічний і політичний розвиток країни наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст.

 

55

 

Практичне заняття. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі.

 

 

 

Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад. Країни Центральної та Східної Європи.

 

56

 

Наслідки Другої світової війни.

Відбудова економіки.

 

57

 

Завершення епохи Сталіна.

 

58

 

«Хрущовська відлига».

 

59

 

Криза радянської моделі розвитку.

 

60

 

 

«Перебудова»

 

61

 

Розпад СРСР (1985―1991 рр.)

 

62

 

Росія та нові незалежні держави.

 

63

 

Становлення прорадянського режиму у Польщі

 

 

64

 

Становлення прорадянського режиму в Угорщині

 

65

 

Становлення прорадянського режиму в Болгарії

 

66

 

Становлення прорадянського режиму у Румунії

 

67

 

Становлення прорадянського режиму в Чехословаччині

 

68

 

Становлення прорадянського режиму в Югославії

 

69

 

Утворення системи світового соціалізму.

 

70

 

Кризові явища 60―80-х рр. ХХ ст.

 

71

 

Практичне заняття. Угорська революція 1956 р.,

 

72

 

Практичне заняття. «Празька весна» 1968 р.

 

73

 

Демократичні революції, особливості їх здійснення

 

74

 

Політичні, економічні та соціальні трансформації посткомуністичного суспільства.

 

75

 

Центральної та Східної Європи в сучасних міжнародних відносинах.

 

76

 

Урок узагальнення і тематичного оцінювання

 

Історія України

Тема 3. УКРАЇНА В УМОВАХ ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЛІБЕРАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА (середина 1950-х — середина 1960-х рр.)

45

 

Внутрішньополітичне становище Української РСР у середині 50-х рр

 

46

 

Адміністративно-територіальні зміни. Входження Кримської області до складу УРСР

 

47

 

Стан промисловості та сільського господарства.

 

48

 

Початок лібералізації суспільного життя.

 

49

 

Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах 1953—1954 рр.

 

50

 

XX з’їзд КПРС. Реабілітація жертв сталінських репресій.

 

51

 

«Відлига». Загострення боротьби серед вищого партійного керівництва України.

 

52

 

Зародження дисидентського руху в Україні та його особливості. Левко Лук’яненко.

 

53

 

Зміни в управлінні господарством. Раднаргоспи.

 

54

 

Розвиток промисловості.

 

55

 

Аграрна політика у другій половині 1950-х — першій половині 1960-х рр.

 

56

 

«Хрущовські надпрограми».

 

57

 

Практичне заняття. Нові явища у соціальній сфері та повсякденному житті населення.

 

58

 

Науково-технічна революція. Здобутки науки.

 

59

 

Реформи освіти . Посилення русифікації.

 

60

 

«Відлига» в мистецтві.

 

61

 

«Шістдесятництво» в українській культурі.

 

62

 

Розвиток спорту.

 

63

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 4. УКРАЇНА У ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ (середина 1960-х — середина 1980-х рр.)

 

64

 

Спроби реформування командної економіки в другій половині 1960-х рр.

 

65

 

Економічне становище УРСР у 1970-ті — на початку 1980-х рр.

 

66

 

Продовольчі програми.

 

67

 

Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва. Петро Шелест, Володимир Щербицький

 

68

 

Конституція УРСР 1978

 

69

 

Зміни в соціальній та національній структурі населення. Привілейоване становище партійних радянських працівників.

 

70

 

Дисидентський рух: течії, форми та методи боротьби.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Чуднівець Валентина
    Авторка та колеги, що працювали за синхронізованими планами, відпишіть, будь ласка, як ви впровадили таке викладання? Керівництво школи мені зауважує, що в навчальній програмі по 1 (до прикладу 7 клас) годині історії на тиждень, а отже щотижня має бути 1 година історії України та 1 година всесвітньої, тож, на їх думку, синхронізоване викладання неможливе. Буду вдячна за посилання на документи або контакти людей, до яких можна звернутися з цього питання
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Штилик Ольга Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Штилик Ольга Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Штилик Ольга Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Штилик Ольга Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Штилик Ольга Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Штилик Ольга Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
4090
Оцінка розробки
4.6 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку