Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами, 8 клас

Про матеріал

Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи (від 07.06.2017 № 804)

Підручник : Історія України: підруч. для 8-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. — 256 с. : іл.

Всесвітня історія: підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. — 256 с. : іл.

Перегляд файлу

 

Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами,  8 клас

                        Історія України (52 години)                                                                               Всесвітня історія  (35 годин)

Історія України: підруч. для 8-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ О.В.Гісем, О.О.Мартинюк. Х. : Вид-во «Ранок»,  2016. 256 с. : іл.

Всесвітня історія: підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів/ О.В.Гісем,О.О.Мартинюк. Х. : Вид-во «Ранок»,  2016. 256 с. : іл.

 

№ з/п

Дата

Д/З

 

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

№ з/п

Дата

Д/З

 

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

 

 

 

 

1

 

с. 3-7

Вступ. Початок роботи над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці  Європа в Ранньомодерну добу / за зразком/

 

 

 

 

 

Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин

 

 

 

 

2

 

§ 1

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана.

 

 

 

 

3

 

§ 1

Цивілізації доколумбової Америки (оглядово). Практичне заняття Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки) підготувати і представити групове повідомлення (презентацію)

 

 

 

 

4

 

§ 2

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал

 

 

 

 

5

 

§ 3

Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин.

 

 

 

 

6

 

§ 4

Повсякденне життя Західної Європи Практична робота: описати (на основі джерел) становище жінок і дітей у країнах Західної Європи в ХVІ–ХVІІІ ст.

 

 

 

 

7

 

§1-4

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі

 

 

 

 

8

 

§ 6

Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження.

 

 

 

 

9

 

§ 7

Культура бароко. Народження нової європейської науки.

 

 

 

 

10

 

§ 8

Практичне заняття Уявна подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва)

 

 

 

 

11

 

§ 9

Реформація в Німеччині. Мартін Лютер і народження протестантизму.

 

 

 

 

12

 

§ 10

Поширення Реформації. Жан Кальвін. Контрреформація в Європі.

 

 

 

 

13

 

§6-10

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI – XVII століттях

 

 

 

 

14

 

§ 11

Становлення абсолютної монархії у Франції.

 

 

 

 

15

 

§12

Завершення формування абсолютної монархії у Франції.

 

 

 

 

16

 

§ 13

Англія у XVI ст. Королівська реформація в Англії. Єлизавета І.

 

 

 

 

17

 

§ 14

Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. «Білль про права»

 

 

 

 

18

 

§ 15

Іспанія в XVІ ст.  Національно-визвольна війна в Нідерландах.

 

 

 

 

19

 

 §16

Практична робота: укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. (на вибір учителя/учительки або учнів/ учениць).

 

 

 

 

20

 

§17

Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр. Вестфальська система міжнародних відносин.

 

 

 

 

21

 

§ 11-17

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

Розділ 1.    Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI -  перша половина XVII ст.)

 

 

 

 

1

 

С. 3-7

Статус українських земель у першій половині XVI ст.. у складі різних держав. Особливості ранньо­модерної доби в історії України

 

 

 

2-3

 

§1,9

Соціальна структура суспільства. Економічне життя села і міста: фільварки, цехи. Торгівля.

 

 

 

4

 

§ 2

Люблінська унія 1569 року та її вплив на українське суспільство

 

 

 

5

 

С.33

Практичне заняття Повсякденне життя представників основних верств українського суспільства XVІ – першої половини XVІІ ст.

 

 

 

6

 

§ 5

Криза православної церкви в XVІ ст. Пересопницьке Євангеліє. Православні братства.

 

 

 

7

 

§ 8

Церковні собори в Бересті 1596 р.Реформи митрополита Петра Могили.

 

 

 

8

 

§ 6, 14

Культурно-освітнє життя. Книговидання. Київська (Києво-Могилянська) колегія. Єзуїтські колегії, Острозька академія, братські школи.

 

 

 

9

 

§7, 15

Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво XVІ – першої половини XVІІ ст. Практична робота: Уявна подорож-екскурсію до історико-культурних пам’яток XVІ – першої половини XVІІ ст., визначити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва)

 

 

 

10

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 2.  Становлення козацтва (XVI -  перша половина XVII ст.)

 

 

 

11

 

§ 3

Походження українського козацтва. Козацькі зимівники та поселення. Перші Січі. Дмитро Вишневецький. Реєстрове козацтво.

 

 

 

12

 

§ 4

Становлення козацького стану. Козацькі повстання кінця ХVІ ст.

 

 

 

13

 

С. 74

Практичне заняття Повсякденне життя представників різних станів українського суспільства, військове мистецтво, традиції й побут козацтва, облаштування Січі. Опис (на основі джерел

 

 

 

14

 

§ 11

Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Військо Запорозьке і Хотинська війна.

 

 

 

15

 

§ 13

Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького».

 

 

 

16

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 3.  Національно-визвольна війна українського народу середини XVІІ ст.

 

 

 

17

 

§ 16

Передумови та початок Національно-визвольної війни. Богдан Хмельницький

 

 

 

18

 

§17

 Події 1648 -1649 років

 

 

 

19

 

§19

Події 1650 – 1651 років. Іван Богун

 

 

 

20

 

§ 19

Воєнно-політичні події 1651 – 1653 років

 

 

 

21

 

§ 18

Українська козацька держава – Військо Запорозьке

 

 

 

22

 

§20

Українська гетьманська держава в системі міжнародних відносин. Українсько-московський договір 1654 року.

 

 

 

23

 

§ 21

Воєнно-політичні події 1654 – 165 років

 

 

 

24

 

С. 146

Практичне заняття Порівняльна характеристика особистісних якостей, політичних позицій, військово-політичної діяльності Богдана Хмельницького, Івана Богуна, Яреми Вишневецького та ін. (на вибір учня/учениці, вибір обґрунтувати).

 

 

 

25

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 4. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVІІ – XVІІІ ст. 

 

 

 

 

22

 

§ 18

Османська імперія.

 

 

 

 

23

 

§ 19

Річ Посполита

 

 

 

 

24

 

§ 20

Московська держава. Іван IV Грозний. Смутний час.

 

 

 

 

25

 

§ 21

Внутрішня та зовнішня політика Петра І. Практична робота: обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І.

 

 

 

 

26

 

§18-21

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

Розділ 4. Козацька Україна наприкінці 50-х років XVІІ  на початку XVІІІ століть

 

 

 

26

 

§22

Гетьманщина в роки правління Івана Виговського

 

 

 

27

 

§ 22

Розкол Гетьманської держави

 

 

 

28

 

§ 23

Лівобережна та Правобережна Україна у 60-70-х XVІІ ст. Петро Дорошенко

 

 

 

29

 

§ 24

Правобережна Україна в останній чверті XVII століття Практична робота: скласти історичний портрет  Івана Самойловича.

 

 

 

30

 

§ 25

Заселення і розвиток Слобідської України Практична робота: позначити на контурній карті об’єкти

 

 

 

31

 

§25

Запорозьке козацтво. Іван Сірко

 

 

 

32-33

 

§ 26-27

Гетьманщина в часи Івана Мазепи. Північна війна (1700-1721 рр.)

 

 

 

34

 

С. 202 205

Пилип Орлик і його Конституція

 Практичне заняття:  Аналіз змісту Конституції Пилипа Орлика

 

 

 

35

 

§ 28

Церковне життя. Освіта

 

 

 

36

 

§ 28

Освіта, архітектура та образотворче мистецтво

 

 

 

37

 

С. 218

Наш край  наприкінці 50-х років XVІІ  на початку XVІІІ століть

 

 

 

38

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 5. Епоха Просвітництва

 

 

 

 

27

 

§22

Вплив промислової революції на життя населення. Просвітництво.

 

 

 

 

28 

 

§23

Освічений абсолютизм

 

 

 

 

29

 

§24

Міжнародні відносини у XVIII ст.

 

 

 

 

30

 

§25

Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.

 

 

 

 

31

 

§26

Практичне заняття (на вибір вчителя):  проаналізувати повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст., виявити зміни, які стали наслідком промислової революції / поширення ідей Просвітництва.

 

 

 

 

32

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

Розділ 5. Українські землі в 20 – 90-х роках  ХVІІІ ст.

 

 

 

39

 

§ 29

Імперський наступ на автономію Гетьманщини. 

 

 

 

40

 

§ 30

Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні

 

 

 

41

 

§ 31

Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі.

 

 

 

42-43

 

§32

Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина. Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків Поділи Речі Посполитої

 

 

 

44

 

 

Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода Григорій

 

 

 

45

 

 

Практичне заняття. Козацькі літописи     ХVІІ – ХVІІІ ст. як історичні джерела

 

 

 

46

 

 

Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика

 

 

 

47

 

 

Практична робота:  здійснити уявну мандрівку до історико-культурних пам’яток України / рідного краю доби бароко, встановити цінності й норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва).

 

 

 

48

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 6.  СХІДНИЙ СВІТ В ХVІ –ХVІІІ СТ.

 

 

 

 

33

 

§

27

Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст.

 

 

 

 

34

 

§

28

Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. .

 

 

 

 

35

 

 

Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства»

 

Узагальнення до курсу.   Історія України в контексті епохи раннього нового часу

49

 

 

Внесок України у формування європейської цивілізації. Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст.

 

 

 

50

 

 

Практичне заняття:  Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах. Висновок на підставі укладеної протягом навчального року синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в Ранньомодерну добу»

 

 

 

51

 

 

Узагальнення

 

 

 

52

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
3796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку