«Система заохочувальних заходів для роботи з обдарованими дітьми та молоддю».

Про матеріал
До вашої уваги матеріал з досвіду роботи закладу з обдарованими учнями «Система заохочувальних заходів для роботи з обдарованими дітьми та молоддю».
Перегляд файлу

«Система   заохочувальних  заходів

для  роботи  з  обдарованими  дітьми та  молоддю».

Комунальний заклад «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 21 Маріупольської міської ради Донецької області»

Коротенько про наш освітній заклад: гімназія існує з 1912 року та складається з двох корпусів – початкової школи та середньої.  Зараз тут навчається 279 учнів 1-9 класів. Розташована школа в робочому районі міста Маріуполь біля  металургійного гіганту – заводу імені Ілліча. Навчаються в нашому закладі звичайні діти, батьки яких працюють на комбінаті.  Наша задача -  задіяти якомога більше здобувачів освіти  в  урочний (крім уроків різні заходи) та позаурочний час (робота додаткових груп з предметів, гуртків) з метою надання необхідної бази  знань, умінь; виявлення та розвитку талантів; створення умов для розвитку творчості, креативності, комунікабельності, усвідомленого вибору майбутньої професії. Наші вихованці беруть активну  участь онлайн-олімпіадах різного рівня, інтелектуальних, творчих та спортивних конкурсах, змаганнях, турнірах, виставках. Для того, щоб діти брали активну участь у різних заходах, треба   їх зацікавити, вмотивувати, заохотити.

Як в нашому закладі працює система  заохочення обдарованих дітей:

  • нагородження грамотами, дипломами, подяками на шкільній лінійці, оприлюднення інформації з фото на сайті закладу та в групі у Фейсбуці;
  • додаткові бали з предметів  за результативну участь  в олімпіадах, конкурсах, змаганнях;
  • організація оздоровлення обдарованих дітей у пришкільному табору літнього відпочинку, сприяння організації оздоровлення обдарованих дітей у заміських закладах  відпочинку;
  • шкільний стенд фотографій «Наша гордість» за трьома напрямами: інтелект, творчість, спорт;
  • додаткові бали до таблиці «Рейтинг класу» (вказати прізвище та імя, результат  здобувача освіти, який заробив бали  для свого класу).

Для мотивації наших педагогів, з метою активної участі та якісної підготовки обдарованих  дітей, адміністрація гімназії  також заохочує організаторів та кураторів:

  • нагородження грамотами, дипломами, подяками за підготовку  та результативну участь вихованців у різних заходах,  оприлюднення інформації з фото на сайті закладу та в групі у Фейсбуці;
  • додаткові бали до таблиці  «Рейтинг учителя»;
  • додаткова грошова винагорода до Дня вчителя.

Треба не забувати про  підтримку  всіх учасників освітнього процесу в роботі з обдарованими дітьми;  підбадьорювати вихованців, якщо вони стикатимуться з труднощами; співпрацювати (не залишати дитину сам на сам із проблемою – консультувати, створювати умови для плідної праці, допомагати, надихати, запалювати).

Мотивація – це один із найважливіших факторів (поряд зі здібностями, знаннями, навичками), який забезпечує успіх у діяльності.   Якщо дитина вмотивована , вона залюбки витрачає час на підготовку та участь у  різних заходах, які їй подобаються. А коли вони отримують винагороду, бажання участі та  роботи на результат наступного разу зростає.             

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку