Система завдань з теми І.Карпенко – Карий “ Сто тисяч”

Про матеріал
Тестові завдання розроблені для перевірки знань учнів за змістом твору Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч". Тестова перевірка дає змогу кращому засвоєнню учнями змісту п'єси «Сто тисяч»,а також розвивати творчі здібності, логічне мислення ,уміння зіставляти ,узагальнювати.
Перегляд файлу

Система завдань з теми І.Карпенко – Карий  Сто тисяч

 

 

 

1.Літературна вікторина «Всім відомий чарівний театрал І. Карпенко-Карий»

Завдання: підтвердіть або спростуйте думку.

1. І. Карпенко-Карий народився на Сумщині. (Ні)

2. На одинадцятому році життя майбутній драматург почав учитись у Бобринецькій повітовій школі. (Так)

3. Коли Іванові було чотирнадцять років, батько влаштував його працювати секретарем у повітовому суді. (Ні)

4. Під наглядом поліції Іван Карпович перебував, коли жив у Бобринцях. (Ні)

5. І. Карпенко-Карий написав 18 п’єс. (Так)

6. У своїх творах Іван Карпович виявляє глибоке співчуття до трудящих, показує їх ненависть до хижаків-капіталістів. (Так)

7. Писати І. Карпенко-Карий почав ще у Бобринцях, навчаючись в університеті. (Ні)

8. Перша назва комедії «Сто тисяч» — «Гроші». (Так)

9. Гроші — улюблена тема розмов Герасима Калитки. (Так)

10. Роль Герасима Калитки прекрасно виконав Панас Саксаганський, рідний брат письменника. (Ні)

11. «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого належать до реалістичної соціально-побутової драми. (Ні)

12. В Єлисаветграді Тобілевич розпочав нелегальну політичну діяльність. (Так)

 

 

 

 

 

 

2.Скласти «доміно» до життєвого і творчого шляху І. К. Карпенка-Карого

 

(І. К. Карпенко-Карий → драматург → артист → режисер → вихователь артистичної молоді → канцелярист → основоположник українського реалістичного театру → громадський діяч → ...)

 

 

 

 

3.Гейм «Хто з героїв»

Завдання. Кому з героїв твору І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» належать нижченаведені фрази?

 

1. «Так я сібє видумал новую комерцію: хороший будєт гендель, ежели удастся...» (Невідомий)

2. «Все він зна — тільки нічого не робе». (Роман — про Бонавентуру)

3. «Жид — то діло, а Копач — морока». (Калитка)

4. «Лупи та дай». (Калитка)

5. «...без грошей, а з грішми... і чорт не брат». (Савка)

6. «Товар нравиться — візьміть, не нравиться — не беріть. Ми не нуждаємся в покупателях...» (Невідомий)

7. «Півобіда сам злопає і на перешкоді ділові стане...» (Калитка про Бонавентуру)

8. «Хазяйственний мужик — велике діло». (Бонавентура — Калітці)

9. «Вчений поки бога змалює, то чорта з’їсть». (Калитка)

10. «Гроші — гроші всьому голова». (Калитка)

11. «Обіцянка — цяцянка, а дурневі радість». (Калитка)

12. «Вік живи, вік учись». (Бонавентура)

 

 

4.Скласти інформаційне ґроно «Вплив грошей на героїв п’єси».

 

5.Конкурс «Інтелектуал»

Учні розподіляються на дві команди, обираються капітани. За 5–7 хвилин необхідно розгадати кросворд. «І. Карпенко-Карий. Життя і творчість. Комедія «Сто тисяч». Обирання журі.

1.1. Завдання для першої команди.

По вертикалі:  1. Ім’я дружини Герасима Калитки. (Параска)

По горизонталі: 1.  Хто з героїв полюбляв повторювати фразу: «Опит — Велікоє діло!»? (Копач)  2. Назва твору, який є свого роду продовженням твору п’єси «Сто тисяч» І. Карпенко-Карий? («Хазяїн») 3. Ім’я сестри письменника. (Марія) 4. Прийом, за допомогою якого автор висміює вади Герасима Калитки. (Сатира) 5. «Буде здоров’я, будуть і гроші»,— таку думку висловив… (Савка)  6. Риса характеру головного героя твору. (Скупість) 7. Що отримав Герасим Калитка від Невідомого замість грошей? (Папір)

1.2. Завдання для другої команди.

По вертикалі: 1. Жанр твору І. Карпенка-Карого «Сто тисяч». (Комедія)

По горизонталі: 1.  Чию землю хотів купити Герасим Калитка? (Смоквинова)

2. Справжнє прізвище І. Карпенка-Карого. (Тобілевич)  3. Кому з героїв твору належать слова: «Я обманю хоч кого, мене чорта лисого обманить хто»? (Герасиму) 4. Багатій не дав дружині, на її прохання, коней, щоб поїхати до… (церкви). 5. Скільки років Копач шукав скарб? (Тридцять) 6. Початкова назва твору «Сто тисяч». («Гроші») 7. Обіцянку головний герой твору називав… (цяцянкою).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи».

 

 

7. Інформація про роздуми як тип мовлення.

 

 

 

 

8.Поради щодо написання твору-роздуму.

-  Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору-роздуму.

-  На підставі заголовку до твору визначте його проблему.

Це й буде зміст роботи:

-  Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору.

-  Проілюструйте тезу необхідними прикладами або доказами.

-  З’ясуйте послідовність наведення аргументів (доказів).

-  Уживайте вставні слова і словосполучення: на мою думку, до речі, на жаль, по-моєму, отже, наприклад, таким чином; речення: «Я вважаю», «Мені здається», які виступають засобами зв’язку між частинами роздуму.

-  Висновки, аргументи (докази) намагайтеся виділяти в окремі абзаци.

-  Перевірте написання, виправте помилки.

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
17317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку