скарб кота леопольда

Про матеріал
Мета Вчити дітей слухати й чути звуки навколишнього середовища; закріпити знання назв та голосів диких тварин, та рослин які ростуть у лісі; дати діям поняття «грошова одиниця»; знайомити дітей з грошовими одиницями інших країн; вирішування логічних завдань; закріплювати вміння орієнтуватися в просторі; закріплювати знання про геометричні фігури; розвивати вміння порівнювати та аналізувати; виховувати зосередженість, бажання прийти на допомогу ближньому. Матеріал для занять: фрагмент мультфільму:» Скарб кота Леопольда», костюми мишей, Буратіно; запис голосів диких тварин та пташок; зразки грошових одиниць(гривні, долари, рублі); мультимедійні завдання з економіки; цифри, геометричні фігури. Попередня робота: перегляд фрагментів мультфільмів: «Скарб кота Леопольда» , «Срібне копитце», «Як дідусь корову продавав», «Муха-цокотуха» , «Буратіно».
Перегляд файлу

                 Заняття з м атематично-економічного циклу в середній групі. ТемаСкарб кота Леопольда

Мета

Вчити дітей слухати й чути звуки навколишнього середовища; закріпити знання назв та голосів диких тварин, та рослин які ростуть у лісі; дати діям поняття «грошова одиниця»; знайомити дітей з грошовими одиницями інших країн; вирішування логічних завдань; закріплювати вміння орієнтуватися в просторі; закріплювати знання про геометричні фігури;  розвивати вміння порівнювати та аналізувати; виховувати зосередженість, бажання прийти на допомогу ближньому. Матеріал для занять: фрагмент мультфільмуСкарб кота Леопольда», костюми мишей, Буратіно; запис голосів диких тварин та пташок; зразки грошових одиниць(гривні, долари, рублі); мультимедійні завдання з економіки; цифри, геометричні фігури.                                  Попередня робота: перегляд фрагментів мультфільмів: «Скарб кота Леопольда» , «Срібне копитце»,  «Як дідусь корову продавав», «Муха-цокотуха» , «Буратіно».                                                                        Хід заняття :                                                                                                                                                                                                     Вихователь: Діти ми потрапили до чарівного містечка де збуваються мрії всіх дітей.                                                1 .Фрагмент мультфільму « Скарб кота Леопольда».                                                                                                                          2. До дітей завітали мишенята з картою.                                                                                                                                              1-ше мишеня: Добрий день, куди ми потрапили?                                                                                                                               2-ге мишеня: Місце якесь незнайоме.                                                                                                                                                1-ше мишеня: Діти, підкажіть , де ми знаходимось?                                                                                                                                     2-ге мишеня: А ви знаєте нас? Давайте разом знайдемо скарб кота Леопольда.                                                                          1-ше мишеня: А у нас і карта є.                                                                                                                                                         3.Вихователь: Діти ,а де заховав свій скарб кіт Леопольд?                                                                                                                   -А хто живе у лісі? (дикі тварини) . Де живуть дикі тварини?(у лісі)                                                                                              -Давайте допоможемо мишенятам  знайти скарб. Щоб його знайти потрібно подолати  багато перешкод, а щоб потрапити до лісу потрібно відгадати голоси диких тварин. ( діти відгадують голоси диких тварин).                                                                                                                                                                                 Вихователь: Діти давайте заплющимо очі і уявимо що ми летимо на чарівному  килиму-літаку.   Ось ми і у лісі. Давайте згадаємо які дерева ростуть у лісі?                                                                                                                    4. Музика Баби Яги.                                                                                                                                                                                   Вихователь: Баба Яга не хоче нас пропускати далі. Їй дуже сумно у лісі, вона чекала гостей. Ось ми і прийшли. Давайте їй допоможемо розібратися із завданнями (діти виконують завдання Баби Яги.)                   5.Вихователь: Баба Яга живе у лісі вже 300 років і накопичила цілу скриню грошей, не знає , що з ними робити? (діти допомагають Бабі Язі)                                                                                                                                            Питання до дітей:                                                                                                                                                                                                        - Діти у вас батьки працюють? Для чого?                                                                                                                                                _За гроші що можна купити?                                                                                                                                                                     -Для чого потрібно збирати гроші?                                                                                                                                                        -Хто збирає гроші в скарбничку і що за них хоче купити?                                                                                                                -А ви знаєте де батьки зберігають свої гроші?                                                                                                                                  -Діти, а щоб купити машину або квартиру , де можна взяти гроші?                                                                                               -Діти а ви знаєте (,що гроші-це валюта, а у нас в Україні є валюта? А яку валюту ви ще знаєте?                                 Завдання: Давайте допоможемо Бабі Язі розібрати гроші зі скрині  (діти розбирають рублі, долари, гривні).                                                                                                                                                                                                            6. Вирушаємо далі. Давайте подивимось у карту куди нам рушати далі? (зустрічається з дітьми по дорозі Буратіно)                                                                                                                                                                                           Буратіно: Малята, куди я потрапив? (відповіді дітей) Я хочу подорожувати з вами. Допоможіть мені розібратися з мультивікториною. (Фрагменти мультивікторини: «Пригоди Буратіно», «МухаЦокотуха», «Як дідусь корову продавав»).                                                                                                                                        Питання до дітей:                                                                                                                                                                                               -Чому дідусь самостійно не зміг продати корову ?                                                                                                                                - Чим допоміг хлопчина дідусеві?                                                                                                                                                                     -Для чого потрібно робити рекламу свого товару?                                                                                                                            -Що таке реклама? (Дітям було задано домашнє завдання зробити рекламу  свого улюбленого продукту або іграшки). Діти по черзі рекламують свій товар.                                                                                                         Діти рушаймо далі. Ось нам зустрілось « Срібне копитце» і розкидало нам свої дорогоцінні камінці, давайте розглянемо їх вони незвичайні, чарівні (допоможемо «Срібному копитцю» розібрати цифри та геометричні фігури).                                                                                                                                                     Пропустило нас « Срібне копитце» Пішли далі.                                                                                                                                    Вихователь: Діти в лісі найстрашніший звір Вовк. Щоб його задобрити, давайте зробимо  його з  геометричних  фігур (естафета , дві команди, геометричні фігури на магнітах ).                                                                       7.Діти  ми всі перешкоди пройшли. А як же нам скарб знайти ? (Фрагмент мультфільму «Скарб кота Леопольда» 5-кроків від старої берези).                                                                                                                                       А ось і скарб, давайте подивимось , що приготував нам Кіт Леопольд.(діти отримують цукерки).

 

 

 

                                      

 

                                                                                          

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петренко Надія
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
8 грудня 2020
Переглядів
416
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку