ВИКОРИСТАННЯ СОЦІО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Про матеріал
Основна ідея соціо-ігрової технології - організація власної діяльності дітей, якій дитина хоче займатися і в якій він: робить, слухає, дивиться і каже.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання соціо-ігрових технологій в роботі вихователя. Вихователь : Мануйлова І. М.

Номер слайду 2

Дошкільна дитинство – один з найважливіших етапів в житті дитини. У цей період дитина активно пізнає навколишній світ, накопичує новий досвід і вчиться будувати відносини в різних сферах. Дві найбільш значимі сфери для дитини в цей період - сім'я і, звичайно ж, дитячий сад.

Номер слайду 3

Правила соціо – ігрової технології: робота в малих групах, зміна лідера, зміна мізансцен, інтеграція видів діяльності (соціалізація, комунікація, продуктивна, пошукова та ін.).

Номер слайду 4

Соціо-ігрова технологія орієнтує педагога на пошук способів такого спілкування з дітьми, при якому примус поступається місцем захопленості. «Треба не вчити, а налагоджувати ситуацію, коли їх учасникам хочеться довіряти одне одному, і свого власного досвіду, в результаті чого відбувається ефект добровільного навчання, тренування і навчання» (В. М. Букатов). Основна ідея соціо-ігрової технології - організація власної діяльності дітей, якій дитина хоче займатися і в якій він: робить, слухає, дивиться і каже.

Номер слайду 5

Розрізняють такі форми організації соціо-ігрові технології розвитку дітей дошкільного віку, прийоми спеціально спрямовані на створення ситуації успішності і комфортності та корекції мовних порушень:- Ігри з правилами.- Ігри-змагання.- Ігри-драматизації.- Режисерські ігри.- Сюжетно-рольові ігри.- Казкотерапія.- Метод створення проблемних ситуацій з елементами самооцінки.- Прийоми, соціально -спрямованість на створення ситуації успіху та комфортності.- Тренінги.- Самопрезентація.

Номер слайду 6

ПРОПОНУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ ДЕЯКІ З НИХ

Номер слайду 7

Кольрові окуляри» Мета: розвиток вміння давати доброзичливу оцінку іншій людині. ХіД:. Вихователь пропонує «приміряти ці окуляри» і подивитися уважно один на одного, намагаючись кожному побачити якомога більше хорошого і розповісти про це. Дорослий перший надягає «окуляри» і дає зразок опису двох – трьох дітей. Після гри діти говорять, які труднощі вони зазнали в ролі розглядають, що відчували .

Номер слайду 8

Кольоровіокуляри

Номер слайду 9

Кольоровіокуляри

Номер слайду 10

КОЛЬОРОВІ ОКУЛЯРИ

Номер слайду 11

«Незіпсований телефон» Діти передають один одному слово пошепки на вухо, діти «ловлять» слово на слух. Успішність передачі оцінюється за ознаками: «не зловили» слово, в передачі брали участь всі гравці, останній «отримав» слово передане першим гравцем.

Номер слайду 12

Незіпсованийтелефон

Номер слайду 13

Незіпсованийтелефон

Номер слайду 14

«Міст дружби» Мета: розвиток емпатії у емоційно відгороджених і егоїстичних дітей, подолання нерішучості, скутості у сором’язливих дітей. Хід: Вихователь показує дітям лінійку і каже комусь із них: «Це міст дружби. Давай спробуємо утримати міст лобами. При цьому будемо говорити один одному що-небудь приємне». Гру можна проводити у вигляді змагань, виграє та пара, яка протрималася довше інших. Можна використовувати секундомір.

Номер слайду 15

дружби. Містдружби

Номер слайду 16

Міст дружби

Номер слайду 17

«Валіза» Мета: розвиток здатності до встановлення позитивних взаємовідносин з іншими людьми. Хід: Для того, щоб зіграти в цю гру, нам необхідно розділитися на дві команди. Для цього у мене є розрізні картинки, кожен візьміть для себе один фрагмент картинки. Ваше завдання – зібрати картинку, знайти місце своє команді. Далі вихователь пропонує дітям уявну ситуацію: вони їдуть відпочивати без дорослих. Напередодні самі складають свій чемодан.

Номер слайду 18

Г Р А «ВАЛІЗА» . Грають дві команди

Номер слайду 19

Валіза

Номер слайду 20

Валіза

Номер слайду 21

Валіза

Номер слайду 22

А ЩО В НАС НА НІЖКАХ ? Мета:   зміцнення м'язово-зв'язкового апарату ніг і тулуба, формування правильного виконання команд.  Матеріал:   різнокольорові стрічки, різне взуття, килимок. Хід гри : Дитина лежить на спині, витягнувши прямі зімкнуті ноги. Ведучий щоразу пов'язує на її стопу різні стрічки так, щоб дитина не бачила взуття. За командою «А що в нас на ніжках?» дитина піднімає носки й одночасно голову, дивиться на ноги на рахунок 1,2,3,4, повільно опускає на килимок голову, потім ноги. Дорослий контролює положення хребта дитини, яка повинна всією спиною притискатися до килимка. Також можно проводити «А що у нас на ручках».

Номер слайду 23

А що у нас на ніжках

Номер слайду 24

наручках

Номер слайду 25

Геометрична фігура-хоровод

Номер слайду 26

Трикутник

Номер слайду 27

Овал

Номер слайду 28

ОБРУЧІ Мета: тренування різнобічної координації рухів, зорової, слухової, моторної пам'яті, спритності, швидкості реакції на сигнал (команду); формування вміння узгоджувати свої дії з діями інших членів команди; розвиток функції подиху. Матеріал:   обручі. Хід гри : Діти стоять або сидять. Ведучий котить обруч до протилежної стіни зали. Діти біжать за ним і приносять обруч ведучому, той знову котить обруч і при цьому дає команду: «Покотили обручі!». Діти котять уже власні обручі. Потім ведучий і діти високо піднімають обручі й зі словами: «Підняли високо-високо» — витягуються, дивляться вгору.

Номер слайду 29

ОБРУЧІ

Номер слайду 30

ОБРУЧІОБРУЧІ

Номер слайду 31

ОБРУЧІ

Номер слайду 32

ВЕЛЕТНІІ карлики. Розвиток уважності у дітей

Номер слайду 33

ВЕЛЕТНІкарлики

Номер слайду 34

Малюємо емоції пальцями

Номер слайду 35

Учимось передаватисвій емоційний стан

Номер слайду 36

Спроба дітейсамовиразитися

Номер слайду 37

Діти відтворили свої емоції на аркуші паперу

Номер слайду 38

Добре серце. Передаємо клубок і говоримо компліменти один одному

Номер слайду 39

Дану технологію можна використовувати як на заняттях,Так і при організації вільної діяльності дітей. Це дає можливість об’єднати дітей спільною справою або спільним обговоренням індивідуальної роботи і перетворенням її в колективну. Де кожна дитина зможе Відчути себе частиною цього колективу.

Номер слайду 40

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юрковська Алла
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
2325
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку