Склад і структура ПК. Операційна система.

Про матеріал
План уроку з виробничого навчання. Вказано основну мету, посилання на різні джерела.
Перегляд файлу

План уроку

виробничого навчання

 з професії «Оператор комп’ютерного набору»

1 курс

Тема програми: Основи роботи на ПК

Тема уроку: Склад і структура ПК. Операційні системи

Мета уроку:

навчальна: закріплення знань про склад та структуру персонального комп’ютера, отримання практичних навичок роботи з операційною системою.

виховна: виховати в учнів уважність, відповідальність при  виконанні поставлених завдань. Зосередити увагу майбутніх операторів комп’ютерного набору на сучасних досягненнях науки і техніки;

розвиваюча: розвити в учнів уміння аналізувати виробничу ситуацію, креативно мислити при виконанні завдання.

Тип уроку: урок вивчення трудових прийомів і операцій.

Форма проведення:

  • інструктивний показ вправ, аналіз конкретних ситуацій, практична робота.

Матеріально - технічне забезпечення уроку: персональні комп'ютери з операційною системою Windows, програмне забезпечення, інструкційна картка, принтер, проектор.

Міжпредметні зв’язки: охорона праці, основи роботи на ПК.

Джерела інформації: конспект, https://vvasilchenko.wordpress.com/2018/10/18/pc-os/

Хід уроку

І. Організаційна частина:

1. Привітання з учнями.

2. Перевірка присутності учнів, їх зовнішнього виду.

3. Перевірка готовність учнів до уроку.

ІІ. Вступний інструктаж:

  1. Оголошення теми, мети уроку.
  2. Актуалізація знань учнів
  • Дайте відповідь на запитання:
  1. Підведення підсумків опитування.
  2. Повторення правил з охорони праці за допомогою соціального педагогічного сервісу LearningApps.  (https://learningapps.org/2906635)
  3. Мотивація навчальної діяльності:

Персональні комп'ютери (ПК) займають одне із перших місць. Якщо якихось 20 років тому їх можна було побачити тільки в солідних організаціях, то сьогодні ПК стоїть в кожному магазині, офісі, кафе, бібліотеці або квартирі.

На сьогоднішній день комп'ютери в людській діяльності використовуються в багатьох сферах - для ведення бухгалтерського обліку і створення складних наукових моделей, розробки дизайну і створення музики, зберігання та пошуку інформації в базах даних, навчання, ігор і прослуховування музики. Потрібно знати комп'ютер, вміти ним користуватися. Не кожна людина, що працює на комп'ютері, являє собі повністю точний склад ПК.

Професіонали, що працюють поза комп'ютерною сферою, вважають неодмінною складовою своєї компетентності знання апаратної частини персонального комп'ютера, хоча б його основних технічних характеристик та операційну систему з якою працюєте. Тому ви як майбутні оператори комп’ютерного набору повинні знати це також.

  1. Пояснення нового матеріалу:
  •    План викладу матеріалу.
  •    Розповісти про прилади та програми, що будуть застосовуватись при виконанні практичних завдань.
  •    Показати прийоми роботи в робочому, повільному, знову в  робочому темпі.
  •    Розповісти про самоконтроль і показати прийоми самоконтролю.
  •    Розповісти про передові методи роботи передовиків, новаторів, нові програми (відеоматеріал).
  •    Попередження можливих помилок , розгляд типових помилок, раціональної організації робочого часу  при   виконання завдань.
  •    Пояснити правила техніки безпеки.
  •    Закріплення нового матеріалу (запитання для опитування, бесіда тощо).
  •    Відповідь  на запитання учнів

ІІІ. Поточний інструктаж:

  1. Формування умінь та навичок у процесі самостійної роботи учнів:
  •     Видача учням  інструкційно-технологічної картки №2 для самостійної роботи.
  •     Пояснення послідовності виконання завдання.
  •     Розподіл учнів по робочих місцям.
  •     Повідомлення про критерії оцінювання практичної діяльності учнів.
  1. Обхід учнів з ціллю:
  • Контроль і спостерігання виконання вправ.
  • Надання практичної допомоги, індивідуальна роботи з окремими учнями.
  • Перевірка правильної організації робочих місць та дотримання вимог техніки безпеки.
  • Індивідуальний поточний інструктаж шляхом проведення цільових обходів робочих місць учнів.
  1. Прийом майстром виконаних робіт.
  • Індивідуальна робота з учнями (допомога невстигаючим учням, додаткові завдання тим, хто успішно виконав всі обов’язкові завдання).
  • При потребі додатковий фронтальний інструктаж для групи.
  1. Закріплення нового навчального матеріалу робиться

Для засвоєння пройденого матеріалу дайте відповіді на запитання.

IV.Заключний інструктаж.

  1. Аналіз умінь учнів застосовувати нову навчальну інформацію, що вивчалася на уроці.
  2. Розбір неточностей, загальних помилок, зазначення шляхів їх попередження (аналіз додержання правил охорони праці, організації робочих місць; розглянути випадки витрати робочого часу, аналіз їх причин; повідомлення оцінок (балів).
  3. Порівняльний аналіз виконаних робіт та їх оцінювання (вказати на кращі роботи).
  4. Пояснення домашнє завдання.
  5. Прибирання індивідуальних робочих місць учнів та майстерні.
  6. Повідомити тему наступного уроку.

V. Домашнє завдання.

  1. Виконати практичну роботу №2 в робочому зошиті для самостійної роботи.
  2. Повторити теоретичний матеріал з теми наступного уроку: «Робота з програмною оболонкою Total Commander»

 

Майстер виробничого навчання                              Мушинкевич Наталія Володимирівна

 

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку