Тема уроку. Склад, номенклатура і класифікація оксидів
Очікувані результати |
- дає визначення поняття оксиди; - називає класи неорганічних сполук; оксиди за сучасною науковою українською номенклатурою; - наводить приклади оснόвних, кислотних і амфотерних оксидів. - розрізняє несолетворні (CO, N2O, NO, SiO2) й солетворні оксиди (кислотні, основні, амфотерні); формули оксидів серед інших класів сполук; - складає хімічні формули оксидів. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Запиши у робочому зошиті з хімії тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся про:
|
|
2. |
А Опрацюй зміст параграфу 29 на с. 144-145 підручника з хімії (автор Григорович О.В.). |
|
Б Опрацюй опорні схеми до уроку |
інструктивна картка
|
|
3. |
На основі опрацьованого теоретичного матеріалу (параграфа підручника, презентації) склади у зошиті конспект у вигляді опорної таблиці наведеної нижче (заповни перший стовпчик “Оксиди”). Звертаю увагу! У робочому зошиті на розвороті потрібно накреслити таблицю на чотири колонки (як показано на опорній таблиці нижче). Заповнювати її потрібно буде протягом декількох наступних уроків. |
Опорна таблиця до уроку
4. |
Для закріплення (осмислення) матеріалу виконай: А завдання в підручнику № 2,3 на с.152 |
|
Б тестові завдання № 25 з посібника “Тестові завдання. |
||
В завдання з інтернет-сервісу за покликанням. |
||
Відповіді на тестові завдання з посібника надішли в вигляді фото вчителю. |
||
5. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли їх в чат Microsoft Office вчителю. |
Додаток 1
Опорні схеми до уроку
Додаток 2
Опорна схема до уроку