Матеріал за підручником С. Скворцової, О.Онопрієнко ст. 25. При роботі використовую програму eDraw, що дає змогу вписувати олівцем відповіді дітей у презентації, безпосередньо під час уроку.
Емоційне налаштування. Клас готовий працювати,Додавати й віднімати,Числа й вирази рівняти,Вчасно руку піднімати?Дуже рада я за вас,За роботу, в добрий час!
Номер слайду 3
Сьогодні на уроці ми будемо складати задачі до їх розв’язку
1) 3 - 2= 1 (к.) – руде залишилось1) 3+2= 5 (к.) – було спочатку 25
Номер слайду 17
25 Оленка назбирала у парку 19 листочків. 7 листочків вона використала для виготовлення аплікації. Скільки листочків залишилося в Оленки?
Номер слайду 18
25 Оленка назбирала у парку 19 листочків. 7 листочків були кленові, решта - дубові. Скільки дубових листочків назбирала Оленка?
Номер слайду 19
Номер слайду 20
25
Номер слайду 21
25
Номер слайду 22
Знайди значення виразів70+(20+10)= 21+(17-3)=66 - (10-7)= (47-27)+15=
Номер слайду 23
Номер слайду 24
13.10.2024 Сьогодні Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Про що ви дізналися на уроці? Що в задачі може бути ключовими словами? Що ви повторили? Що закріпили?
Номер слайду 25
ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Рефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». Дай відповіді цеглинками LEGOУ мене все вийшло. Було важко. Нічого не зрозумів