Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Фігури. Завдання. Дослідіть, як зміниться зображення на екрані, якщо у програмі побудови спіралі:1) замість команди left(90) обрати left(92);2) замість команди forward(x) обрати circle();3) виконати заміну 1) та 2);4) замінити команду for на відповідну команду while.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Фігури. Завдання. Дослідіть, як зміниться зображення на екрані, якщо у програмі побудови спіралі:1) замість команди left(90) обрати left(92);2) замість команди forward(x) обрати circle();3) виконати заміну 1) та 2);4) замінити команду for на відповідну команду while.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Фігури. Завдання. Дослідіть, як зміниться зображення на екрані, якщо у програмі побудови спіралі:1) замість команди left(90) обрати left(92);2) замість команди forward(x) обрати circle();3) виконати заміну 1) та 2);4) замінити команду for на відповідну команду while.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Фігури. Завдання. Дослідіть, як зміниться зображення на екрані, якщо у програмі побудови спіралі:1) замість команди left(90) обрати left(92);2) замість команди forward(x) обрати circle();3) виконати заміну 1) та 2);4) замінити команду for на відповідну команду while.