Складання розповіді за допомогою ілюстрацій до української народної казки « Колосок»

Про матеріал
навчальна: учити дітей складати розповіді за допомогою ілюстрацій до української народної казки « Колосок», відповідати повними реченнями; розвиваюча: розвивати у дітей вміння граматично правильно будувати свій вислів, розвивати мову і збагачувати словниковий запас дітей; виховна: виховувати увагу, активність, працьовитість, справедливість, інтерес до відповідей товаришів.
Перегляд файлу

          Тема: Складання розповіді за допомогою ілюстрацій до          

 української народної казки « Колосок».

 

Мета: навчальна: учити дітей складати розповіді за допомогою ілюстрацій до української народної казки « Колосок», відповідати повними реченнями;

розвиваюча: розвивати у дітей вміння граматично правильно будувати свій вислів, розвивати мову і збагачувати словниковий запас дітей;

виховна: виховувати увагу, активність, працьовитість, справедливість, інтерес до відповідей товаришів.

Матеріал: лист від зайчика, паперовий колосок, ілюстрації до казки « Колосок », пшеничний колосок.

        

 Хід заняття

 

 

І. Організаційний момент

- Діти, сьогодні я отримала лист від нашого друга зайчика. Пропоную відкрити і прочитати.

ІІ. Основна частина

Вихователь читає листа.

Добрий день дорогі мої друзі, у мене трапилась біда. Злий чаклун зачаклував всі мої зернятка, вони стали паперовими, і я вже кілька днів не маю чого їсти. Допоможіть мені їх розчаклувати. 

 

                                                                     Зайчик.

 

- Ну що, діти, допоможемо нашому другові розчаклувати зернятка?

Перше зернятко.

- Діти, перше зернятко допоможе нам потрапити в казку.

 По доріжці ми  підемо

 Прямо в казку потрапимо.

 Раз, два, три, чотири, п*ять -

 Буде казка оживать.

 

- Ви любите слухати казки? Я теж дуже люблю казки. А ви мені допоможете пригадати казку?

- Пропоную розглянути друге зернятко для того, щоб дізнатися у яку казку ми потрапили.

Друге зернятко.

- Нам пропонується пограти в гру « Казка з дірками». Я буду читати казку, а якщо я щось забуду, ви мені підкажіть ( вихователь підходить до фланелеграфу, де виставлені герої казки « Колосок»).

Хто любив грати і співати?

Двоє мишенят Круть і …( Верть)

Хто мишенят з ранку будив?

Хто на млин ходив, намолов борошна мішок? Це - ….( Півник ).

Пирогів напік він багато.

І запитав друзів він суворо:

« Що ви робили мишенята,

Від світанку до заходу? ( Мишенята танцювали та співали ).

- Діти, ви напевно здогадалися, як називається ця казка?

Третє зернятко.

- У цьому зерняткові нам пропонується завдання послухати казку « Колосок» ( вихователь читає казку « Колосок» ).

Четверте зернятко.

- Діти, ми послухали казку « Колосок ».Давайте подивимось, яке завдання нас чекає у наступному зерняткові.

Питання за змістом казки.

1. Як звали мишенят?

2. Як ви думаєте, чому їх так називали?

3. Що знайшов півник?

4. Що спочатку зробив півник з пшеничним колоском?

5. Що приніс півник із млина?

6. Що став робити півник із борошном?

7. Що зробив півник з тістом?

8.Що робили мишенята весь час, поки півник працював?

9. Коли пироги спеклись, і півник виклав їх на стіл, що сказали мишенята?

10. Що сказав півник мишенятам?

11. Як ви думаєте, чи правильно вчинив півник?

П*яте зернятко.

- Діти, в зерняткові пропонується пограти у гру « Хто що робив?». Ваше завдання розглянути картинки і розкласти по діям, що робили мишенята і що робив півник?

Шосте зернятко.

- Це зернятко пропонує нам відпочити.

Фізкультхвилинка.

                  Будемо відпочивати,

                  Нумо, вправу починати!

                  Руки вгору, руки вниз

                  І легенько потягнись.

                  Покрутились, повертілись,

                  На хвилинку зупинились.

                  Пострибали, пострибали.

                  Раз – присіли, другий – встали.

                  На місця всі посідали.

 

Сьоме зернятко.

- Нам зернятко пропонує розібрати картинки казки, викласти їх в порядку черговості: що було в казці спочатку, що потім.

Розповідь казки за картинками.

ІІІ. Підсумок заняття.

- Ми розчаклували колосок. Тепер я зможу колосок відправити зайчикові і він не буде голодний усю зиму.

- Діти, а як ми розчакловували колосок, що ми робили? ( Брали зернята і виконували завдання написані на них).

- Хто з героїв казки вам сподобався? Чому?

- Якими були миші  на початку казки?

- Чому мишата встали зі столу і мовчки нахиливши голови пішли?

- Чому їм стало соромно?

- Чому нас вчить ця казка?

- Мишатам ми можемо дати пораду такими прислів*ями: « Хто не працює, той і не їсть», « Праця всіх годує, а лінь марнує ».

doc
Додано
30 жовтня 2021
Переглядів
2235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку