Тема. Складені задачі на знаходження третього доданка.
Мета: формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Віднімання і додавання в межах 100 без переходу через розряд», удосконалювати навички розв’язування складених задач на знаходження третього доданка, розвивати вміння виділяти головне, аналізувати та узагальнювати;
формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: розвивати вміння правильно організовувати своє робоче місце та планувати власні дії;
комунікативної: розвивати математичне мовлення, правильно формувати висловлювання з використанням математичних термінів,
здоров’язбережувальної: учити дотримувати норми гігієни читання та письма, формувати розуміння дбайливого ставлення до свого здоров’я;
громадянської: розширити знання учнів про територію та свою Батьківщину, виховувати патріота своєї держави.
Хід уроку
Зараз сядуть всі дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка,
Домовляймось не шуміти,
Руку гарно піднімати,
Чітко в лад відповідати.
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати,
Тож гаразд, часу не гаймо,
І урок розпочинаймо.
- Кожен з нас хоче досягти успіху. Адже саме для того, ми приходимо до школи. А щоб сьогодні на уроці досягнути успіху, то нам треба бути: (слайд 2)
У – уважними
С – старанними, самостійними, справедливими
П – працьовитими
І - ініціативними
Х – хорошими учнями
3. Усні обчислення (слайд 3).
4. Каліграфічна хвилинка (слайд 3).
- А тепер попрацюємо у зошитах.
Зошит свій я відкриваю
Навкоси його кладу,
ручку я ось так тримаю,
сяду рівно не зігнусь.
5. Усвідомлення нового матеріалу (слайд 4 - 7) Лего відповідь
- Молодці гарно попрацювали.
6. Робота з підручником завдання 2 (слайд 8 - 10)
7.Завдання 3
- Тепер попрацюймо над задачею (слайд 11)
- Чи можемо ми дати відповідь на запитання задачі?
- Чому ні? Про ще потрібно спершу дізнатись?
- Якою дією ми дізнаємось про це?
- Якою буде друга дія?
- Першу дію коментує … 1)
- Другу дію коментує … 2)
- Відповідь допоможе записати … Відповідь:
8.. Прийшов час відпочити. Руханка (слайд 12 - 13)
9. Робота над задачею 4 ( слайд 14 – 15)
10.Робота з геометричним матеріалом (слайд 16)
11. Підсумок уроку (слайд 17)
- Я думаю, ми сміло скажемо, що на уроці сьогодні ми досягли успіху. Сьогоднішній урок був маленькою сходинкою на шляху до успіху, але ми впевнено подолаємо їх усі.
- На парті кожного з вас є картки. Оцініть, будь ласка, свою роботу на уроці. Ви – молодці! Дякую! (слайд 18)