Скоромовки для швидкочитання

Про матеріал
Вправи допоможуть розвивати цікавість до вивчення рідної мови.Вони спрямовані на вирішення проблеми підвищення швидкості і вдосконалення швидкості техніки читання. через розвиток мислення дітей. Навички читання мають не лише предметний, а й загальнонавчальний характер. Даний матеріал можна використовувати як на уроці, так і для самостійної роботи учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вдосконалення навичок читання Матеріали для індивідуальної роботи, в парах, в групах. Вчитель Наталія Василівна Сташевськашкола №2 м. Зеленодольська

Номер слайду 2

Навчити дітей читати- одне з найголовніших завдань школи. Навчити по- справжньому добре читати непросто. Необхідно створити для дитини сприятливі умови, забезпечити кваліфіковане керівництво навчанням, основою якого є знання особливостей процесу читання, володіння ефективними методами й прийомами. Я хочу запропонувати систему вправ і завдань на вдосконалення навичок читання в учнів початкових класів.

Номер слайду 3

Подолання технічних труднощів у набутті навички читання повинно здійснюватись на основі систематичного використання спеціальних вправ і текстів прикладного характеру, які б дали змогу учням вправлятися у подоланні труднощів початкового етапу освоєння техніки. Це допоможе досягти такого рівня читання, який дає змогу читачеві одержати задоволення від здійснюваної діяльності.

Номер слайду 4

Читання є складною взаємодією між чуттєвим сприйманням тексту ( зором ) та розумовими операціями, що дають змогу інтерпретувати графічні символи, розуміти написане. Ці два аспекти процесу читання взаємо-пов`язані й взаємозалежні, тому й навчання необхідно спрямовувати на вдосконаленняобох аспектів.

Номер слайду 5

Особливості роботи над удосконаленням навичок читання на сучасному етапі полягають в широкому застосуванні: 1)   передових методів і прийомів навчання дітей читанню; 2)   нових технологій передового педагогічного досвіду; 3)   закономірностей формування читацьких навичок, оволодіння механізмом і технікою їх освоєння; 4)   взаємозв'язку читання і розвитку мовлення; 5)   враховуючи психологію молодших школярів, потрібно добиватися активної свідомої участі кожного на уроці, домагаючись чіткого, зрозумілого, правильного читання;

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Читання - це один із витоків мислення й розумового розвитку. (В. О. Сухомлинський)

Номер слайду 8

Жовтий жук купив жилет,  джемпер, джинси та жакет.. 

Номер слайду 9

У чотирьох черепашок четверо черепашенят. 

Номер слайду 10

Галасливі ґави й галки в гусенят взяли скакалки. Гусенята їм ґелґочуть, що й вони скакати хочуть.

Номер слайду 11

Біжать стежини поміж ожини.

Номер слайду 12

Їла Марина малину. 

Номер слайду 13

Фірма ферму будувала. Фірмі фарби було мало.

Номер слайду 14

Всім подобається це куце цуценя.

Номер слайду 15

Бабин біб розцвів у дощ -  буде бабі біб у борщ.

Номер слайду 16

Кричав Архип, Архип охрип, Не треба Архипу кричати до хрипу. 

Номер слайду 17

Тигренятко з тигром-татом тренувалися стрибати.

Номер слайду 18

Ворона проворонила вороненя.

Номер слайду 19

«Надування кульки» Імітуємо кульку руками. Набираємо повні груди через ніс повітря і різко з напругою вдихаємо ротом повітря і так до 5 разів. З кожним разом повільніше і обережніше, щоб кулька не лопнула. А потім сплеском у долоні створюємо відчуття того, що кулька лопнула..«Ловля комарика» -Комарик зліва! - Дз-дз-з-з! (плескають зліва)- Комарик справа! - Дз-дз-з-з! (плескають справа)-Комарик перед носом! - Дз-дз-з-з! (плескають перед носом). «Котик облизує сметану».

Номер слайду 20

Вправи дихальної гімнастики: Правильна поза (плечі не піднімати, рука на діафрагмі). Швидко вдихнути через ніс – на звук [а] видихнути. «Нюхаємо квіточку», «Мамині парфуми». Вдихати – видихати, рахуючи до 3, до 5, до 10.  «Погасити свічку», «Здути сніжинку з долоні», «Дмухнути на кульбабку», «Задзижчати, як джміль», «Засичати, як гусак»Співати склади:-ла-ло-лу-ли-лі-ле-лу-да-до-ду-ди-ді-де-ду-ба-бо-бу-би-бі-бе-бу.

Номер слайду 21

Вправи з імітаційними рухами на розвиток артикуляційного апарату. «Рись»-Бачиш, Ромцю, люта рись!- Р-р-р-р -М'ясо з’їла, кістку – гризь!- Р-р-р-р - Ромцю, Ромцю, стережись! -Та за грати не берись! «Дражнимо мавпочку» (Підняти нижню губу так, щоб було видно зуби. При цьому верхня губа стає ніби квадратною).«Цокіт копит конячки» (Дзвінкий цокіт робимо язиком відштовхуючись від твердого верхнього піднебіння). Посмішка, подив. Витягнути губи трубочкою. «Песик утомився» Опустити голову і випустити внизрозслабленого язика понижче, розслабити шию. 

Номер слайду 22

Мишка в шпарці шурхотить. За вікном щось шелестить. Страшно… Щурюсь. Жмурюся. Смішно! Щиро сміюся!

pptx
Додано
25 січня 2021
Переглядів
2530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку