Слова, близькі за значенням

Про матеріал
формувати уявлення про слова, близькі за значенням; учити використовувати їх в усному і писемному мовленні,; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати спостережливість,уважність, культуру письма.
Перегляд файлу

 Тема. Слова, близькі за значенням

     Мета: формувати уявлення про слова, близькі за значенням; учити використовувати  їх в  усному і писемному мовленні,; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати спостережливість,уважність, культуру письма.                                                            

                                                                                Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Вже дзвінок нам дав сигнал:

          Працювати час настав.

          Тож і ми часу не гаймо,

           Працювати починаймо.

ІІ Актуалізація опорних знань.

  1. Хвилинка каліграфії
    Лл Лл Лл  ле ел лк ка  ак Лелека
  2. Загадка
  3. — Запишіть це слово каліграфічно.

— Складіть і запишіть речення зі словом лелека.
Асоціативний кущ «Лелека»

  1. Вправа « Квест-цікавинка»
  2. Мотивація навчальної діяльності.

Гра «Подумай і скажи»

Фізкультхвилинка
III. Повідомлення теми й мети уроку
— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення зі словами. На гостину до нас завітали слова, які про одне й те саме говорять по-різному.
IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
1 Робота над удосконаленням тексту
— Прочитайте текст. Знайдіть у ньому недоліки. Виправте їх.
Запишіть удосконалений текст.
На День народження батьки подарували Сергійкові  цуценя. Цуценя було маленьке. Цуценя любило гратися. Цуценя пило молочко з миски. Ми дуже здружилися з цуценям.
— чи сподобався вам текст? чому?
— як уникнути слів, які весь час повторюються? (Замінити   слово)

— Для цього скористаємося словами-підказками. (Воно, Тузик, песик, собачка, із ним)
— Прочитайте текст, який у вас вийшов.
Висновок. Отже, слова, що по-різному називають одне й те   саме, — це синоніми.

2 Гра «Знайди слову братика»
— З’єднайте слова.
 


підручник
дорога
хороший
бігає
шлях

гарний
книжка
ганяє



4 Фізкультхвилинка
V. Осмислення й узагальнення нових знань
1 Робота з підручником ст. 78

Вправа 1

Вправа 2

2 Робота в парах Вправа3

Самостійна робота вправа4

— Прочитайте. Зі слів, близьких за значенням, виберіть найбільш влучне. Запишіть.
VI. підсумок уроку. рефлексія
— чи цікавий був урок?
— З якими словами ознайомилися?
— якщо вам було все зрозуміло, підніміть зелену цеглинку,.
— якщо вам потрібна допомога, не все зрозуміло, підніміть  червону цеглинку..

Д/з ст. 78-79 вправа5

docx
Додано
6 березня 2021
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку