Слова –назви предметів 2 клас. Підготувала : Храмцова Н. О.
Номер слайду 2
Доброго дня, любі другокласники!Бажаю нам цікавого уроку,нових знань і гарного настрою. Тож розпочнемо!
Номер слайду 3
Діти ,як ви вважаєте ,чи змогли б ми розуміти один одного без слів? Що станеться ,якщо люди перестануть спілкуватись мовою?(учні висловлюють свої думки).-Ось чому важливо вивчати мову, адже вона найкращий помічник !
Номер слайду 4
Робота в зошиті
Номер слайду 5
Каліграфічна хвилинка. На яке питання відповідає кожне слово?
Номер слайду 6
Постав питання до кожного предмета на малюнку.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Що спільного у всіх цих словах? (Слова-назви предметів)
Номер слайду 9
Сьогодні ми будемо вивчати слова-назви предметів. Дізнаємося ,на які питання вони відповідають. Робота з підручником с.12 (друга частина ). Слова — назви предметів — це іменники. Слово іменник утворене від слова ім’я. Кожний предмет чи явище має своє ім’я, тобто свою назву.
Номер слайду 10
Що зображено на малюнках? Назви одним словом. Назви тих, хто користується цими предметами. Доведи, що це іменники.
Номер слайду 11
Слова — назви людей і тварин відповідають на питання хто? Слова — назви інших предметів відповідають на питання що?Хто?істота Що?неістота Вовк , учень , дівчинка,дідусь , кішка. Країна , слива , олівець,вікно , морозиво.
Номер слайду 12
Гра «Хто ? Що ?» Учитель називає слова , якщо учні почули слово , яке відповідає на питання хто? плескають в долоні, якщо слово, яке відповідає на питання що? тупотять ніжками. Ліс, птах ,підручник ,морква , мама , ріпка, сон , сорока ,текст , ялинка ,зайчик, хлопчик.
Номер слайду 13
Закріплення знань. Робота в зошиті . Записуємо слова в два стовпчики за зразком{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Хто ? Що ?Слон. Крем. Дощ, чашка, зебра, бабуся , кущ, каміння , жук , тістечко, подруга , мишка, м’яч, пес. Творче завдання. Скласти речення використовуючи 2-3 слова назви предметів.