24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

СЛОВА — НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ. ХТО? ЩО?Закріплення. Презентація Інтегрованого уроку ( з читання і української мови ) для дітей з особливими освітніми потребами.

Про матеріал
повторити вивчений матеріал про слова — назви предметів; закріпити навички письма вивчених букв; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати увагу при списуванні з друкованого тексту,виховувати акуратність, бажання охороняти рідну природу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

урок ( з читання і української мови ) для дітей з особливими освітніми потребами

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Левеня, льон, дівчинка, річка, сонечко, ліс, їжачок,хлопчик. Що? сонечко річка льон ліс левеня Хто? дівчинка їжачок хлопчик

Номер слайду 4

Ко ти сі ку кий рень Котику сіренький

Номер слайду 5

Номер слайду 6

песик яблуко стіл їжак

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Пенал, лимон, бабуся, азбука, ведмідь, яблуко, диван. Азбука, бабуся, ведмідь, диван , лимон, пенал.

Номер слайду 11

(Хто?) Хлопчик, риба , діти , білочка. (Що?) Лампа, парасолька, стіл, телефон, дорога. (Хто?) Хлопчик, ..., ..., ... (Що?) Лампа, ..., ..., ...

Номер слайду 12

Сім’я, м’яч, в’юн, солов’ї, здоров’я, хлоп’ята. Сім’я вечеря коло хати. Бабуся зв’язала Дем’яну рукавички. Діти гралися на подвір’ї.

Номер слайду 13

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку