Слова, що називають ознаки предметів. Складання груп слів прикметників, які мають різне лексичне значення.

Про матеріал
Даний матеріал є додатковим для закріплення вивченого. Зміст тексту В.Сухомлинського "Соромно перед соловейком"спрямований на виховання в дітей добра, совісті.
Перегляд файлу

Урок № 101

 

Тема: Слова, що називають ознаки предметів.

Складання груп слів прикметників, які    мають різне лексичне значення.

 

1.Каліграфічна хвилинка.

Ом  но ро

Соромно

2. Читання тексту : «Соромно перед соловейком»

 

Оля й Ліда, маленькі першокласниці, пішли до лісу. Після втомливого шляху вони сіли на траві відпочити й пообідати.

  Витягли з сумки хліб, масло, яєчка. Коли дівчатка вже пообідали,недалеко від них сів на дерево

Соловейко заспівав. Зачаровані прекрасною піснею, Оля й Ліда боялися поворухнутися.

  Соловейко перестав співати . Оля зібрала недоїдки й шматки газети, кинула під кущ.

Ліда зібрала недоїдки, загорнула в газету й поклала в сумку.

- Навіщо ти забрала сміття? –запитала Оля. –Це ж у лісі…Ніхто не бачить…

- Соромно перед соловейком…-тихо відповіла Ліда.

 

3.Бесіда за прочитаним.

-На кого із дівчаток ви хотіли б бути схожими? Чому?

4.Виписати із тексту слова, що називають ознаки предметів.

5.До поданих частин слів додати склади так, щоб утворилися слова.

Малень…, піш…, лі…, відпочи…,дівчат…,піс…,співа…,недоїд…,забра…

6. Прочитай слова. Які з них можна поділити на склади?

Сумка,хліб,масло,Оля, Ліда, газета,ліс,сміття,соловей.

7.Спиши спочатку слова, що містять один склад, потім – два і,нарешті, три склади.

8.Утвори слова з поданих складів.

Мно,со, ро;  хто,ні;   во,де, ре;  тки,шма;  ла,пок,ла.

9. Зробити звуковий аналіз слів:

Кущ,недоїдки,сміття.

 

 

 

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку