Урок № 101
Тема: Слова, що називають ознаки предметів.
Складання груп слів прикметників, які мають різне лексичне значення.
1.Каліграфічна хвилинка.
Ом но ро
Соромно
2. Читання тексту : «Соромно перед соловейком»
Оля й Ліда, маленькі першокласниці, пішли до лісу. Після втомливого шляху вони сіли на траві відпочити й пообідати.
Витягли з сумки хліб, масло, яєчка. Коли дівчатка вже пообідали,недалеко від них сів на дерево
Соловейко заспівав. Зачаровані прекрасною піснею, Оля й Ліда боялися поворухнутися.
Соловейко перестав співати . Оля зібрала недоїдки й шматки газети, кинула під кущ.
Ліда зібрала недоїдки, загорнула в газету й поклала в сумку.
- Навіщо ти забрала сміття? –запитала Оля. –Це ж у лісі…Ніхто не бачить…
- Соромно перед соловейком…-тихо відповіла Ліда.
3.Бесіда за прочитаним.
-На кого із дівчаток ви хотіли б бути схожими? Чому?
4.Виписати із тексту слова, що називають ознаки предметів.
5.До поданих частин слів додати склади так, щоб утворилися слова.
Малень…, піш…, лі…, відпочи…,дівчат…,піс…,співа…,недоїд…,забра…
6. Прочитай слова. Які з них можна поділити на склади?
Сумка,хліб,масло,Оля, Ліда, газета,ліс,сміття,соловей.
7.Спиши спочатку слова, що містять один склад, потім – два і,нарешті, три склади.
8.Утвори слова з поданих складів.
Мно,со, ро; хто,ні; во,де, ре; тки,шма; ла,пок,ла.
9. Зробити звуковий аналіз слів:
Кущ,недоїдки,сміття.