ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА СТАВИТЬ НА МЕТІ ПРИСТОСУВАННЯ УМОВ НАВЧАННЯ
РЕЗУЛЬТАТОМ РІЗНОГО ВИДУ ПАРТНЕРСТВА
Є НАДАННЯ ЯКІСНИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ КОЖНІЙ ДИТИНІ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
СІМ’Я ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
НАПРЯМИ
РОБОТИ
ЗАКЛАДУ
ОСВІТИ
ВХОДЖЕННЯ В НОВЕ
СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
ЯКИМ ДЛЯ ДИТИНИ Є
ДИТЯЧИЙ САДОК ТА ШКОЛА
ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ МАЄ БУТИ ЗАБЕЗПЕЧЕНО:
З УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
до дитини з ООП; сприяння зростанню самоповаги, впевненості у власних можливостях
в дитячому колективі, взаємодія з іншими дітьми, наслідування їх соціального досвіду Індивідуальний підхід
та індивідуальна соціальна підтримка, врахування особистого потенціалу дитини
участь у міждисциплінарній команді, команді психолого-педагогічного супроводу
залучення батьків до освітнього процесу, налагодження ефективної співпраці
СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ОСОБЛИВОЇ ДИТИНИ
Сучасне життя, з одного боку, надає дитині з особливими потребами свободу для вибору соціального середовища й засобів спілкування, способом і стилю життя, а з другого – процес адаптації та самовизначення, що ускладнюється, висуває високі вимоги до рівня самосвідомості та самоконтролю.
Отже, реалізація прав на освіту дітей з особливими потребами розглядається як одне з найважливіших завдань сьогодення. Отримання такими дітьми якісної загальної та професійної освіти є однією з основних і невід’ємних умов їх ефективної соціалізації, забезпечення повноцінної участі в житті суспільства, успішної самореалізації в різних видах професійної і соціальної діяльності.
СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ОСОБЛИВОЇ ДИТИНИ
РЕСУРСИ:
1. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів:навчально-методичний посібник / За заг. ред. М.А. Порошенко та ін. – Київ, 2018.
2. ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: навчальний посібник – Порошенко М.А, м.Київ, 2019
3. СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО
НАВЧАННЯ В ШКОЛІ: навчально-методичний посібник – м.Черкаси, 2014
4. ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ- Галина Олійник, м.Тернопіль, 2020
5. Виступ "Соціалізація особливості дитини з особливими потребами « – Шульган Т.С., 2019, Всеосвіта
6. СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ: АКМЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ,
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ : збірник наукових праць – Ізмаїл, 2019
7. Нормативно-правова база з питань інклюзивного навчання – Освіта Харкова, 2019