Соціальна складова здоров’я. Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас.

Про матеріал
Тема. Соціальна складова здоров’я. Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас. Мета:формувати в учнів соціальні та життєві компетентності на основі засвоєння ними соціальних норм, практично навчати школярів взаємодіяти з іншими людьми, сприяти згуртованості і дружбі у класі; обговорити казки, вірші у яких ідеться про дружбу, взаємодопомогу, товариськість; розвивати навички взаємодії у школі, колективі; розвивати почуття дружби, взаємодопомоги; виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

Тема. Соціальна складова здоров’я.  Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас.

Мета: формувати в учнів соціальні та життєві компетентності на основі засвоєння ними соціальних норм, практично навчати школярів взаємодіяти з іншими людьми, сприяти згуртованості і дружбі у класі; обговорити казки,  вірші у яких ідеться про дружбу, взаємодопомогу, товариськість; розвивати навички взаємодії у школі, колективі; розвивати  почуття дружби, взаємодопомоги; виховувати культуру спілкування.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

Продзвенів уже дзвінок

Розпочався наш урок

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім третім класі

Учні просто – молодці.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.                   «Мікрофон»
  • Діти, а у вас друзі є?
  • А які якості, на вашу думку, повинен мати друг? Гра «Так чи ні»
  1.                   Гра «Так чи ні»
  • Користуючись сигнальними картками даєте відповіді: якщо погоджуєтесь із твердженням піднімаєте зелену картку, якщо ні – червону.
  1.                   Я можу з другом робити найрізноманітніші справи.
  2.                   Я з другом можу розважатися і відпочивати.
  3.                   Друзі довіряють один одному.
  4.                   Друзі можуть ображати один одного.
  5.                   Друзі діляться своїми думками, мріями.
  6.                   Друзі можуть обманювати один одного.
  7.                   Друзі покладаються один на одного.

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та завдань уроку

  • Сьогодні ми розпочинаємо тему вивчати розділ «Серед людей». 
  • В ньому ви дізнаєтесь, що таке дружний клас, дружна родина, як стати толерантним, про правила спілкування, як залагодити конфлікт. А тема сьогоднішнього уроку: Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас. Та виконаємо практичну роботу по обговоренню поведінки літературних героїв.
  • На уроці ми повинні будемо вчитися взаємодіяти з іншими людьми, вчитися згуртовано виконувати певну роботу.
  • Урок наш пройде дещо в незвичній формі проекту. Щоб виконати поставлені завдання, ми об`єднатися в тематичні групи.  Після вивчення і обговорення нового матеріалу «Художники» -створять емблему класу; «Поети» - виберуть девіз класу, а «Юристи» - складуть правила дружного класу.

ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу

1) Робота з підручником  (ст.48 – 50)

- Що таке колектив?

- Який клас називають дружним?

- Який девіз дружного класу?

- Тож давайте підсумуємо - що означає уміти взаємодіяти з людьми?

2) Фізкультхвилинка

Рухи до пісні «Дружба»

  1.                   Крокують
  2.                   Руки на пояс, пружинка вправо-вліво.
  3.                   Руки розкрити та на пояс з поворотами вправо-вліво.
  4.                   Руки вгору покрутитися на місці.

3) Робота  над проектом «Дружний клас» (Метод проектів)

- Ми з вами добре попрацювали теоретично, а тепер прийшла черга застосувати ваші знання: створимо  міні-проект «Дружний клас».

- Ви заздалегідь об`єдналися у групи. Кожна група буде виконувати своє завдання.

- «Художники» створюють емблему класу у вигляді колажу з поданих матеріалів.

- «Поети» з поданих висловів вибирають девіз класу.

1. Дружба на світі

Дорожча всього:

Один - за всіх

І всі за одного.

 

2. Ми всі одна сім`я,

Неповторні – ти і я,

Будем всі дружити,

В мирі і злагоді жити.

 

3. У нас немає «Ти»,

У нас немає «Я»,

Ми єдиний клас,

Ми одна сім`я.

  • «Юристи» з поданих варіантів складають правила дружного класу: (бути ввічливим, чесним, уважним; спокійно висловлювати свою думку; уважно, не перебиваючи, вислуховувати товаришів; не злитися, не ображати інших; не глузувати, не вихвалятися; із вдячністю приймати допомогу і підтримку друзів; вміти домовлятися; вислухати думку інших; поводитися чемно, довести розпочату справу; ображатися, злитися на друзів; насміхатися над друзями)
  • Вам подобається ваша робота?
  • Як вам працювалося разом?

3) Робота в групах «Будуємо вежу»

- Кожна група отримує соломинки. Ваше завдання – побудувати якомога вищу вежу.

  • Одна умова: ви повинні працювати разом.

Аналіз роботи:

  • Чи не заважали ви один одному?
  • Чи спокійно спілкувалися, не сварилися?
  • Чи важко було виконувати завдання в групі?

V. Підсумок уроку

  1. «Чарівне дерево добрих побажань»
  • У мене є «чарівні» листочки. На них написані добрі побажання. Подумайте, кому б ви хотіли сказати ці слова. Прикріпіть листочки на дерево 3-А класу.
  • бажаю добра; бажаю мати хороших друзів; бажаю здоров’я; бажаю миру; бажаю щастя; бажаю злагоди; бажаю успіхів у навчанні; бажаю світлої долі; бажаю рости на радість батькам; бажаю не знати горя і біди; бажаю вирости доброю, розумною, красивою.
  • Діти, підійдіть до мене, зробімо коло.

Закінчився наш урок.

Працювали ви старанно.

І почули у кінці,

Що у нашім третім класі –

Учні просто МОЛОДЦІ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Shklianka Anastasiia
Додано
27 січня 2019
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку