"Соціально-побутове орієнтування 5 клас"

Про матеріал
Календарне планування для дітей 5класу з розумовою відстаст за напрямком "Соціально-побутове орієнтування"
Перегляд файлу

 

5 клас

(70 годин, 2 години на тиждень)

 

п/п

Дата   

Корекція дати

Зміст навчального матеріалу

Примітки

Вступне  заняття

 

1

2

 

 

Знайомство. Обстеження

Ознайомлення з правилами поведінки. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог під час навчання.

 

Культура харчування

 

3

4

5

 

 

Продукти харчування (хліб, м’ясо,овочі, фрукти).

 

6

7

8

 

 

 

Різноманітність

продуктів харчування, їх значення

для здоров’я людини.

 

 

9

10

 

 

Біологічна цінність основних про-

дуктів харчування..

 

  11

12

 

 

 Вітаміни в основних продуктах харчування

 

13

14

15

 

 

Кухонні речі та прибори, посуд. Правила користування і догляду за

ними.

Практична робота:

Чищення і миття кухонних речей і посуду.

 

 

16

17

 

 

Хімічні засоби догляду за

посудом.

 

18

19

20

 

 

 

Приготування їжі. Сніданок. Санітарно-гігієнічні вимоги до обробки продуктів.

 

21

22

 

 

 

 

Приготування простих і комбінованих

бутербродів, відварювання яєць,

приготування яєчні, салату, вінег-

рету, заварювання чаю.

 

23

24

 

 

 

 

Сервірування столу до сніданку з урахуванням різного меню.

 

25

 

 

Закріплення вивченного

 

Особиста гігієна

 

26

 

 

Правила особистої гігієни (розширення знань)

 

27

28

 

 

Послідовність виконання ранкового і вечірнього туалету.

Практична робота:

 Виконання ранкового і вечірнього туалету.

 

 

29

30

 

 

Догляд за волоссям (миття, зачіска). Миття голови (переодичність). Добір мила, шампуню залежно від стану волосся. Засоби боротьби з лупою.

Практична робота:

Читання рекомендацій на упаковках засобів догляду за волоссям.

 

31

32

 

 

Причісування волосся. Добір зачіски.

Практична робота:

Причісування волосся.

 

33

 

 

Гігієна зору. Освітлення приміщення. Гігієна читання. Гігієна зору під час користування телевізором, комп´ютером.

 

34

 

 

Закріплення вивченного

 

Догляд за одягом і взуттям

 

35

36

37

 

 

 

Види одягу за призначенням. Види головних уборів. Повсякденний догляд за одягом та головними уборами.

Практична робота:

Чищення шкільної форми.

 

38

39

40

 

 

Сезонний одяг. Готування сезонного одягу до зберігання.

Практична робота:

Чищення верхнього одягу.

 

41

42

43

 

 

 

Види взуття, їх призначення. Догляд за взуттям в залежності від матеріалів, з яких його виготовлено (сушіння, чищення, готування сезонного взуття до зберігання).

 

 

44

45

 

 

Засоби догляду за взуттям.

Практична робота:

Чищення взуття.

 

46

 

 

Закріплення вивченного

 

Родина. Сім´я

 

47

 

 

 

Сім´я. Склад сім´ї учнів (імена, побатькові, вік, місце роботи членів сім’ї ).

 

48

 

 

Родина. Родинні стосунки.

 

Культура поведінки

 

49

50

 

 

Види житлових приміщень у місті й селі. Призначення кімнат. Індивідуальний житловий будинок і підсобні приміщення. Ліцей та його приміщення.

Практична робота:

Заповнення поштової адреси на листівках.

 

51

52

 

 

Види опалення житлових приміщень. Забезпечення електроенергією, водою. Поштова адреса домівки, ліцею.

Екскурсія:

Екскурсія по мікрорайону.

 

53

54

 

 

Види житлових приміщень у місті й селі. Призначення кімнат. Індивідуальний житловий будинок і підсобні приміщення. Ліцей та його приміщення.

Практична робота:

Заповнення поштової адреси на листівках.

 

55

 

 

Закріплення вивченного

 

Транспорт

 

56

57

58

 

 

Види транспорту. Поїзд, електричка, автобус, тролейбус, метро, літак, велосипед та ін. Проїзд до школи (маршрут). Транспорт у місті, селі, селищі.

Практична робота:

Складання маршрутного листа руху від дому до школи.

 

59

60

 

 

Поведінка у транспорті. Правила дорожнього руху. Оплата проїзду.

 

61

 

 

Закріплення вивченного

 

Торгівля

 

62

63

 

 

Види магазинів, їх призначення. Відділи магазинів, асортимент товарів.

 

64

65

 

 

Кіоски. Ринок (відкритий, закритий), розташування продукції.

Екскурсія:

Екскурсія на ринок.

 

66

67

 

 

Спеціалізовані магазини. Універмаги. Супермаркети. Місце розташування.

Екскурсія:

Екскурсія до супермаркету «Сільпо».

 

 

68

 

 

 

Обслуговуючий персонал (продавці, касири, консультанти та ін.)

 

 

69

 

 

Порядок купівлі товарів у різних магазинах (на місцевому матеріалі).

 

 

70

 

 

Закріплення вивченного

 

 

docx
Додав(-ла)
Целуйко Дар'я
Пов’язані теми
Педагогіка, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
2965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку