ПЕРЕВІРЕНО
Заступник директора з НВР
_________________________
_____вересня 2020 року
КАЛЕНДАРНО ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з предмета: Я У СВІТІ
на 2020 – 2021 навчальний рік
учня 5-____ класу ___________________
Вчитель-дефектолог _______________
Календарно-тематичне планування складене на основі навчальної програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
МОН України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Укладачі: Трикоз С.В., Блеч Г.О., Київ - 2014
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
|
|
Розділ 1. ЛЮДИНА ЯК ОСОБИСТІСТЬ |
1 |
|
Місце людини в природі та суспільстві. |
2 |
|
Життя – найвища цінність. |
3 |
|
Людське „Я”. . |
4 |
|
Характер людини. |
5 |
|
Риси характеру притаманні українському народу (чесність, доброта, щедрість, працьовитість тощо). |
6 |
|
Гартування характеру |
7 |
|
Історія досягнень людини у науці, мистецтві, спорті (на вибір вчителя). |
8 |
|
Шляхи досягнення успіху. |
9 |
|
Зовнішність людини. Акуратність. |
|
|
Розділ 2. ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ |
10 |
|
Людські чесноти. |
11 |
|
Ввічлива людина. |
12 |
|
Правила поведінки у сім'ї. |
13 |
|
Ти і твої друзі: правила товаришування, спільної гри, праці, навчання у класі, групі. |
14 |
|
Повага до старших. |
15 |
|
Правила поведінки у громадських місцях. |
16 |
|
Правила гостинності та поведінки у гостях. |
17 |
|
Людська гідність. |
18 |
|
Правда і неправда у людському житті. |
19 |
|
Як уникнути конфліктів |
|
|
Розділ 3. ЛЮДИНА У СУСПІЛЬСТВІ |
20 |
|
Україна – незалежна держава. |
21 |
|
Значення державних символів: Прапора, Герба, Гімну. Громадянин України. |
22 |
|
Ознайомлення з правами і обов’язками громадян. |
23 |
|
Стосунки людей у суспільстві. |
24 |
|
Держава, конституція, закон. |
25 |
|
Правопорушення: не можна чинити злочин собі, іншим людям, природі. |
26 |
|
Ознайомлення з юридичною відповідальністю за правопорушення, поширені серед дітей. |
27 |
|
Турбота громадян про довкілля, історичну та культурну спадщину України. |
28 |
|
Моделювання соціальних ролей (учень – учитель – директор школи; покупець – продавець, водій, міліціонер тощо). |
|
|
Розділ 4. ЛЮДИНА І СВІТ |
29 |
|
Земля – спільний дім. |
30 |
|
Україна на карті світу. |
31 |
|
Інші країни світу. |
32 |
|
Найближчі сусіди України. |
33 |
|
Співробітництво людей у питаннях збереження довкілля. |
34 |
|
Внесок кожної людини у збереження культурних і природних багатств. |
35 |
|
Внесок українців у винаходи людства, |
36 |
|
Інші досягнення у науці, культурі, спорті. |
1