Календарно-тематичне планування з Я у світі 5 клас для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (розумова відсталість))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене на основі навчальної програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей МОН України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України Укладачі: Трикоз С.В., Блеч Г.О., Київ - 2014
Перегляд файлу

 

 

 

 

ПЕРЕВІРЕНО

Заступник директора з НВР

_________________________

_____вересня 2020 року

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з предмета: Я У СВІТІ

 

 

на 2020 – 2021 навчальний рік

 

учня 5-____ класу ___________________

 

 

    

 

 

Вчитель-дефектолог   _______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування складене на основі навчальної програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей

МОН України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Укладачі: Трикоз С.В., Блеч Г.О., Київ - 2014

 

 

з/п

Дата

Зміст  уроку

 

 

Розділ 1. ЛЮДИНА ЯК ОСОБИСТІСТЬ

1

 

Місце людини в природі та суспільстві.

2

 

Життя – найвища цінність.

3

 

Людське „Я”.  .

4

 

Характер людини.

5

 

Риси характеру притаманні українському народу (чесність, доброта, щедрість, працьовитість тощо).

6

 

Гартування характеру

7

 

Історія досягнень людини у науці, мистецтві, спорті (на вибір вчителя).

8

 

Шляхи досягнення успіху.

9

 

Зовнішність людини. Акуратність.

 

 

Розділ 2. ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ

10

 

Людські чесноти.

11

 

Ввічлива людина.

12

 

Правила поведінки у сім'ї.

13

 

Ти і твої друзі: правила товаришування, спільної гри, праці, навчання у класі, групі.

14

 

Повага до старших. 

15

 

Правила поведінки у громадських місцях.

16

 

Правила гостинності та поведінки у гостях.

17

 

Людська гідність.

18

 

Правда і неправда у людському житті.

19

 

Як уникнути конфліктів

 

 

Розділ 3. ЛЮДИНА У СУСПІЛЬСТВІ

20

 

Україна – незалежна держава.

21

 

Значення державних символів: Прапора,  Герба, Гімну. Громадянин України. 

22

 

Ознайомлення  з правами і обов’язками громадян.

23

 

Стосунки людей у суспільстві.

24

 

Держава, конституція, закон.

25

 

Правопорушення: не можна чинити  злочин собі, іншим людям, природі.

26

 

Ознайомлення з юридичною відповідальністю за правопорушення, поширені серед дітей.

27

 

Турбота громадян про довкілля, історичну та культурну спадщину України.

28

 

Моделювання соціальних ролей (учень – учитель – директор школи; покупець – продавець, водій, міліціонер тощо).

 

 

Розділ 4. ЛЮДИНА І СВІТ

29

 

Земля – спільний дім.

30

 

Україна на карті світу.

31

 

Інші країни світу.

32

 

Найближчі сусіди України.

33

 

Співробітництво людей у питаннях збереження довкілля.

34

 

Внесок кожної людини у збереження культурних  і природних багатств.

35

 

Внесок українців у винаходи людства,

36

 

Інші досягнення у науці, культурі, спорті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Баренблат Олена Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зубкович тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Жушма Тетяна Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
5866
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку