Соціально-просвітницький проект "Медіа-Старт"

Про матеріал
Соціально-просвітницький проект "Медіа-Старт" для керівників гуртків журналістики
Перегляд файлу

Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району»

Криворізької міської ради

Кривий Ріг - 2018

Швидкість,  мобільність,      універсальність, інтерактивність, мультимедійність – ось ключові складові сучасних засобів масових комунікацій, сучасної редакцій та сучасного медіапростору.

Педагоги.

2015 – 2019 р.р.

Актуальність проекту обумовлена реаліями сучасності. Сьогодення відрізняється швидким розвитком технічного прогресу і високих технологій. Медіа-Старт – проект створений для того, щоб кожна молода людина, зацікавлена журналістикою, фотографією, блогерством мала можливість знайти себе та розвиватись. Спрямований на вирішення проблеми – духовного виховання соціально активної молоді. Зміна інформаційної структури суспільства вимагає нового підходу до форм роботи з дітьми.

Інтенсивно розвиваються засоби масової комунікації. Вони стають не тільки «вікном у світ» для молоді, а й істотно впливають на її життєві ідеали та цінності, формують світогляд. В гуртку займається молодь віком від 10 до 18 років і кожен може знайти заняття по душі, розвити навички вільного спілкування, розумінні усного і друкованого слова, фотографії, відео та інших напрямів, тим чи іншим чином пов'язаних з медіасферою. Це можливість підготуватися і вступити в кращі ВНЗ країни на факультети журналістики.

Одним із важливих сучасних напрямів виховання молоді в цьому аспекті є формування особистісної медіа-культури, яка передбачає здатність дитини до адекватного сприймання, критичного аналізу, обґрунтованого оцінювання різноманітної медіа-продукції, а також здатність до створення власних медіатекстів, до творчої інтерпретації, переосмислення.

Під час реалізації проекту кожен учасник може створювати соціальну рекламу, мультимедійні дайджести новин і репортажі з різних заходів міста, зняти свій перший в житті репортаж, відеосюжет за своїм власним сценарієм, записати інтерв'ю, придумати нову телепередачу.

-            Розвиток дитячої та молодіжної журналістики.

-            Організація творчих майданчиків для самовираження.

-            Інформаційні публікації про життя міста.

-            Фото- та відео- репортажі.

-            Організація виставок молодих фотографів, журналістів і творчих спільнот.

-            Ведення спільнот в соціальних мережах.

-            Збір та висвітлення проблемних питань освіти міста. -      Розвиток молодіжних медіа-проектів.

-            Підтримка та стимулювання створення молодіжних інтернет-проектів з високою якістю контенту, здатних бути постачальниками новинних і аналітичних матеріалів.

-            Розвиток окремих напрямків молодіжної журналістики і онлайн журналістики.

-            Допомога в профорієнтації школярів.

-            Проведення навчальних курсів, шкіл і майстерень.

-            Залучення учнівської молоді до журналістського руху.

-            Розвиток журналістських навичок учасників проекту, вмінь доцільно використовувати та правильно організовувати власний час.

-            Розвиток інформаційно-комунікативних компетенцій молоді через вплив інформаційного середовища.

-            Розвиток інформаційних ресурсів для інформування щодо проведених на території міста заходах.

-            Висвітлювати діяльність молодіжних організацій.

-            Сформувати особистість і зберегти творчий погляд на складний і суперечливий навколишній світ.

-            Формування відкритої мережевої спільноти шкільних ЗМК.

-            Формування громадянської свідомості, соціальної ініціативності, духовності.

-            Популяризація кращого досвіду та подальший розвиток журналістського руху.

-            Сприяння розвитку соціальної ініціативності вихованців.

-            Визначення соціального запиту щодо потреб інформування суспільства.

-            Створення інформаційної бази.

-            Вплинути педагогічними методами на самосвідомість і поведінку вихованців шляхом розвитку в них цінностей, життєвих і спеціальних навичок, сприятливих для гармонійного розвитку і самореалізації.

-            Залучення молодих блогерів і журналістів до громадського життя міста.

-            Забезпечення можливостей для самореалізації, висловлювання своїх думок та пропозицій.

-            Надати можливість дітям отримати свій власний професійний досвід.

-            Підхід зосереджений на вихованцях.

-            Інтерактивні методи навчання, які базуються на залученні і співпраці.

-            Процес викладання більш енергійний і привабливий;

-            Надання можливості для негайного відпрацювання життєвих навичок.

               ●    Підготовчий етап: вересень – листопад 2015 р.

-            Вивчення досвіду реалізації журналістських проектів.

-            Створення інформаційної бази.

-            Визначення соціального запиту.

● Організаційний етап:

-            Формування команди   однодумців,       творчої      команди

(редколегії) для реалізації проекту.

-            Створення матеріальної бази (комп'ютери, вихід в інтернет, фотоапарати, відеокамера, спеціальне обладнання (фото- зона, теле- зона, комп'ютерні програми, видавничі можливості: поліграфічний друк).

-            Розробка атрибутики видання (назва, логотип, рубрики); стиля видання (макет, дизайн, афіша, зміст), технічних параметрів.

-            Освоєння журналістських жанрів, приймів редагування, техніки правки рукописів, комп'ютерного дизайна.

● Етап реалізації проекту:

-            Майстер-класи спеціалістів в області журналістики та суміжних професій.

-            Планування перспективне та поточне.

-            Випуск номерів газети в електронному та друкованому вигляді (попередній відбір матеріалу, малюнків, фотографій, редакція, верстка, дизайн), створення сайту, блогу, сторінки в соціальних мережах.

-            Визначення тиражу, періодичності підготовки матеріалів.

-            Зворотній зв’язок (моніторинг видання).

-            Робота в групах;

-            Інтерактивні презентації;

-            Дискусії, дебати, інтерв'ю;

-            Виконання проектів;

-            Творчі конкурси; -        Фотосесії; -         Тренінги.

«Пакет»     життєвих  та      спеціальних       навичок.   Прекрасна можливість зробити свою мрію реальністю

Випробувати себе у ролі кореспондента, Оволодіння усною і фоторепортера чи письмовою дизайнера комунікаціями,

навичками

застосування мультимедійних Оптимум життєвих і      технологій, уміння

                   спеціальних навичок.                     роботи в команді

Перший крок до професії журналіста

Можливість

Отримати основи      розвивати свій телевиробництва,     творчий потенціал і

                         тележурналістики,                        реалізувати власні

телережисури,        ідеї на практиці сценічної майстерності


З ростом інформаційних технологій, інформаційних війн, важливо щоб наша молодь була інформаційно освічена і захищена, вміла думати і аналізувати отриману інформацію. Також завдяки розвитку медіасфери найголовніші новини молодіжної сфери будь-якого міста можуть бути оперативно помічені як в будь-якому будинку жителя міста, так і на регіональному рівні.

   Конкурс дописувачів «Виклик. Дитина в ХХІ столітті».

   Фотоквести.

   Фотоконкурс «Волонтер в об'єктиві», «Фото у форматі» … ● Конкурс шкільних газет «Більше видань добрих і різних».

   Конкурс на кращий сайт журналістського об'єднання в школі.

   Тренінги для юних журналістів.

   Участь у соціально-просвітницьких акціях.

   Участь      у        міжнародних     та      всеукраїнських  конкурсах і фестивалях.

-            Якісне середовище для навчання (дружня до дитини політика навчального закладу, приміщення, відповідні санітарні умови, забезпечення матеріально-технічної бази).

-            Партнерство і підтримка на всіх рівнях.

-           


Якісний навчально-виховний процес (спрямований на дітей, враховує реальні потреби, навчання на засадах розвитку життєвих навичок, підготовлені педагоги, якісна навчально-методична література, інтерактивні методи, залучення і підтримка батьків).

-            Створення системи педагогічних впливів, спрямованих на соціалізацію вихованців.

-            Якісні результати (оптимум цінностей, життєвих і спеціальних навичок, гармонійного розвитку і реалізації

-            Інформування мешканців міста.

-            Популяризація дитячого журналістського руху.

-            Формування активної життєвої позиції учнівської молоді.



    Віталій Голубєв – секретар Національної спілки журналістів

України, головний редактор Видавничого дому «ОГО», викладач Національного університету «Острозька академія», керівник Школи універсального журналіста

   


КВНЗ «Дніпровська академія неперервної овіти» ДОР», кафедра управління інформаційно-освітніми проектами



Олексій Ситник

кандидат наук із соціальних

комунікацій, доцент кафедри мультимедійних технологій і

дизайну Інституту журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка

Олександр Купний

фотохудожник, член Національної спілки журналістів України

член Національної спілки

журналістів України, керівник групи у зв’язках з громадськістю та пресою державного спеціалізованого

підприємства «Чорнобильська атомна електростанція»

Anna Polisuchenko Викладач КНУКіМ




pdf
Додав(-ла)
Кузьменко Алла
Додано
24 березня 2020
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку