Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Комунальний позашкільний навчальний заклад
«Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району»
Криворізької міської ради
Кривий Ріг - 2018
Швидкість, мобільність, універсальність, інтерактивність, мультимедійність – ось ключові складові сучасних засобів масових комунікацій, сучасної редакцій та сучасного медіапростору.
Педагоги.
2015 – 2019 р.р.
Актуальність проекту обумовлена реаліями сучасності. Сьогодення відрізняється швидким розвитком технічного прогресу і високих технологій. Медіа-Старт – проект створений для того, щоб кожна молода людина, зацікавлена журналістикою, фотографією, блогерством мала можливість знайти себе та розвиватись. Спрямований на вирішення проблеми – духовного виховання соціально активної молоді. Зміна інформаційної структури суспільства вимагає нового підходу до форм роботи з дітьми.
Інтенсивно розвиваються засоби масової комунікації. Вони стають не тільки «вікном у світ» для молоді, а й істотно впливають на її життєві ідеали та цінності, формують світогляд. В гуртку займається молодь віком від 10 до 18 років і кожен може знайти заняття по душі, розвити навички вільного спілкування, розумінні усного і друкованого слова, фотографії, відео та інших напрямів, тим чи іншим чином пов'язаних з медіасферою. Це можливість підготуватися і вступити в кращі ВНЗ країни на факультети журналістики.
Одним із важливих сучасних напрямів виховання молоді в цьому аспекті є формування особистісної медіа-культури, яка передбачає здатність дитини до адекватного сприймання, критичного аналізу, обґрунтованого оцінювання різноманітної медіа-продукції, а також здатність до створення власних медіатекстів, до творчої інтерпретації, переосмислення.
Під час реалізації проекту кожен учасник може створювати соціальну рекламу, мультимедійні дайджести новин і репортажі з різних заходів міста, зняти свій перший в житті репортаж, відеосюжет за своїм власним сценарієм, записати інтерв'ю, придумати нову телепередачу.
- Розвиток дитячої та молодіжної журналістики.
- Організація творчих майданчиків для самовираження.
- Інформаційні публікації про життя міста.
- Фото- та відео- репортажі.
- Організація виставок молодих фотографів, журналістів і творчих спільнот.
- Ведення спільнот в соціальних мережах.
- Збір та висвітлення проблемних питань освіти міста. - Розвиток молодіжних медіа-проектів.
- Підтримка та стимулювання створення молодіжних інтернет-проектів з високою якістю контенту, здатних бути постачальниками новинних і аналітичних матеріалів.
- Розвиток окремих напрямків молодіжної журналістики і онлайн журналістики.
- Допомога в профорієнтації школярів.
- Проведення навчальних курсів, шкіл і майстерень.
- Залучення учнівської молоді до журналістського руху.
- Розвиток журналістських навичок учасників проекту, вмінь доцільно використовувати та правильно організовувати власний час.
- Розвиток інформаційно-комунікативних компетенцій молоді через вплив інформаційного середовища.
- Розвиток інформаційних ресурсів для інформування щодо проведених на території міста заходах.
- Висвітлювати діяльність молодіжних організацій.
- Сформувати особистість і зберегти творчий погляд на складний і суперечливий навколишній світ.
- Формування відкритої мережевої спільноти шкільних ЗМК.
- Формування громадянської свідомості, соціальної ініціативності, духовності.
- Популяризація кращого досвіду та подальший розвиток журналістського руху.
- Сприяння розвитку соціальної ініціативності вихованців.
- Визначення соціального запиту щодо потреб інформування суспільства.
- Створення інформаційної бази.
- Вплинути педагогічними методами на самосвідомість і поведінку вихованців шляхом розвитку в них цінностей, життєвих і спеціальних навичок, сприятливих для гармонійного розвитку і самореалізації.
- Залучення молодих блогерів і журналістів до громадського життя міста.
- Забезпечення можливостей для самореалізації, висловлювання своїх думок та пропозицій.
- Надати можливість дітям отримати свій власний професійний досвід.
- Підхід зосереджений на вихованцях.
- Інтерактивні методи навчання, які базуються на залученні і співпраці.
- Процес викладання більш енергійний і привабливий;
- Надання можливості для негайного відпрацювання життєвих навичок.
● Підготовчий етап: вересень – листопад 2015 р.
- Вивчення досвіду реалізації журналістських проектів.
- Створення інформаційної бази.
- Визначення соціального запиту.
● Організаційний етап:
- Формування команди однодумців, творчої команди
(редколегії) для реалізації проекту.
- Створення матеріальної бази (комп'ютери, вихід в інтернет, фотоапарати, відеокамера, спеціальне обладнання (фото- зона, теле- зона, комп'ютерні програми, видавничі можливості: поліграфічний друк).
- Розробка атрибутики видання (назва, логотип, рубрики); стиля видання (макет, дизайн, афіша, зміст), технічних параметрів.
- Освоєння журналістських жанрів, приймів редагування, техніки правки рукописів, комп'ютерного дизайна.
● Етап реалізації проекту:
- Майстер-класи спеціалістів в області журналістики та суміжних професій.
- Планування перспективне та поточне.
- Випуск номерів газети в електронному та друкованому вигляді (попередній відбір матеріалу, малюнків, фотографій, редакція, верстка, дизайн), створення сайту, блогу, сторінки в соціальних мережах.
- Визначення тиражу, періодичності підготовки матеріалів.
- Зворотній зв’язок (моніторинг видання).
- Робота в групах;
- Інтерактивні презентації;
- Дискусії, дебати, інтерв'ю;
- Виконання проектів;
- Творчі конкурси; - Фотосесії; - Тренінги.
«Пакет» життєвих та спеціальних навичок. Прекрасна можливість зробити свою мрію реальністю
Випробувати себе у ролі кореспондента, Оволодіння усною і фоторепортера чи письмовою дизайнера комунікаціями,
навичками
застосування мультимедійних Оптимум життєвих і технологій, уміння
спеціальних навичок. роботи в команді
Перший крок до професії журналіста
Можливість
Отримати основи розвивати свій телевиробництва, творчий потенціал і
тележурналістики, реалізувати власні
телережисури, ідеї на практиці сценічної майстерності
● Конкурс дописувачів «Виклик. Дитина в ХХІ столітті».
● Фотоквести.
● Фотоконкурс «Волонтер в об'єктиві», «Фото у форматі» … ● Конкурс шкільних газет «Більше видань добрих і різних».
● Конкурс на кращий сайт журналістського об'єднання в школі.
● Тренінги для юних журналістів.
● Участь у соціально-просвітницьких акціях.
● Участь у міжнародних та всеукраїнських конкурсах і фестивалях.
- Якісне середовище для навчання (дружня до дитини політика навчального закладу, приміщення, відповідні санітарні умови, забезпечення матеріально-технічної бази).
- Партнерство і підтримка на всіх рівнях.
-
- Створення системи педагогічних впливів, спрямованих на соціалізацію вихованців.
- Якісні результати (оптимум цінностей, життєвих і спеціальних навичок, гармонійного розвитку і реалізації
- Інформування мешканців міста.
- Популяризація дитячого журналістського руху.
- Формування активної життєвої позиції учнівської молоді.
● Віталій Голубєв – секретар Національної спілки журналістів
України, головний редактор Видавничого дому «ОГО», викладач Національного університету «Острозька академія», керівник Школи універсального журналіста
●
кандидат наук із соціальних
комунікацій, доцент кафедри мультимедійних технологій і
дизайну Інституту журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка
фотохудожник, член Національної спілки журналістів України
член Національної спілки
журналістів України, керівник групи у зв’язках з громадськістю та пресою державного спеціалізованого
підприємства «Чорнобильська атомна електростанція»