Соціокультурна багатоманітність

Про матеріал
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: розуміти соціальну цінність; дає характеристику соціальної відповідальності; проявляє відкритість до міжкультурного діалогу.
Перегляд файлу

Предмет: Громадянська освіта

Клас: 10

 

Тема уроку: Соціокультурна багатоманітність

 

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.  

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: розуміти соціальну цінність; дає характеристику соціальної відповідальності; проявляє відкритість до міжкультурного діалогу.

Обладнання уроку: підручник. 

Тип уроку: розвиток громадянської компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Актуалізація опорних знань:

Бесіда з класом: Що для вас означає поняття «культура»?

3. Вивчення нового матеріалу:

3.1 Культура.

Культура – історично визначений рівень розвитку суспільства, визначений у типах і формах організації людського життя , а також у створюваних ними матеріальних та духовних цінностей.

3.2 Соціум.

Стратифікація – процес і результат диференціації суспільства на різні соціальні групи, що відрізняються за своїм суспільним статусом. Стратифікація відображає соціальну неоднорідність, розшарування суспільства, неоднаковість соціального становища його членів і соціальних груп, їхню соціальну нерівність.

3.3 Соціальна диференціація.

Первісне суспільство. Рабовласницьке суспільство. Феодальний соціум. Капіталістичний соціум.

3.4 Гендер.

Гендер – змодельована суспільством та підтримувана соціальними інститутами система цінностей, норм і характеристик чоловічої та жіночої поведінки набутих ними як особистостями в процесі соціалізації.

 Глобальні проблеми соціокультурного простору призвели до зростання соціальної взаємодії. Люди різних культур пізнають і вчаться розуміти загальні символи, створюючи тим самим загальний простір розуміння. І цей простір розкриває широкі можливості для особистої реалізації.

4. Рефлексія:

Бесіда:

  1. Чи можливе існування мультиткультурної держави?
  2. Чому важливо поважати культури інших народів?
  3. Чому на сьогодні існує соціальна нерівність?
  4. Визначте власні життєві пріоритети?

5. Підсумок уроку.

6. Домашнє завдання:§10, підготувати міні-есе за темою «Гендерна ситуація в Україні».

 

docx
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
1156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку