Специфіка навчального блогу "Корпорація діловодів" за технологією Web-квесту

Про матеріал
Даний матеріал призначений для ознайомлення викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання закладів ЗП(ПТ)О за професією "Діловод. Адміністратор. Касир (на підприємстві, в установі, організації)". Навчальний блог також призначений для здобувачів професійної освіти, що навчаються за даною професією.Мета проєкту: оволодіння технологіями роботи з залученням ІКТ під час дистанційного навчання
Перегляд файлу

1

 

 


АНОТАЦІЯ
до навчального блогу
«Корпорація діловодів»

 

 

Прогрес інформаційного суспільства передбачає широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема і в освітньому процесі. Нові комп’ютерні технології є одним із важливих напрямків розвитку документної сфери та інформатизації освіти. З огляду на це сучасні заклади професійної світи повинні вносити в освітній процес нові методи подачі інформації.

Оскільки однією з найважливіших складових частин процесу підготовки здобувачів закладів професійної освіти за професією «Діловод. Адміністратор. Касир (на підприємстві, в установі, організації)» є виробниче навчання, то метою навчального блогу стає закріплення знань, здобутих в процесі вивчення теоретичних та професійних дисциплін, а також оволодіння здобувачами освіти сучасними методами, формами аналізу організації управління та набуття практичного досвіду у роботі з документами.

Проміжними завданнями є:

  •      знайомство здобувачів освітнього процесу з технологією квесту;
  •      узагальнення та систематизація знань здобувачів освіти щодо професійних компетенцій (зокрема професійних умінь і навичок);
  •      формування навичок та вмінь пошуку інформації в Інтернеті та правильного застосування інтернет-ресурсів для підтримки виробничого процесу;
  •      розвиток логічного та критичного мислення, навичок та вмінь аналізу, систематизації знайденої інформації та розвитку вміння робити висновки;
  •      набуття здобувачами освіти вмінь працювати з хмарними сервісами, формування основ орієнтовної діяльності, розвиток навичок самостійної роботи та відповідальність за результати роботи;

Також завдання технології web-квестів передбачає окремі блоки питань і переліки адрес Інтернет, де можна отримати необхідну інформацію. Питання формулюються так, щоб при відвідуванні блогу можна було послідовно перейти від виконання одного завдання до іншого. 

Особливо актуальним такий блог стає під час дистанційного навчання.

Навчальний блог призначений для здобувачів професійної освіти, що навчаються за професією «Діловод. Адміністратор. Касир (на підприємстві, в установі, організації)» та педагогів професійного навчання з метою оволодіння ними технології роботи з залученням ІКТ під час дистанційного навчання.

 

https://3.bp.blogspot.com/-wOAqKDNTwgg/WtoVc8dWk5I/AAAAAAAAAfI/-OsITAbStIAqSX1c8qmdXKLUTjo1JNflgCEwYBhgL/s200/555_0.jpeg

Навчальний блог містить:

  •           Загальний опис використання технології  Web-квесту;

 


  •           Ресурси мережі, які використовуватимуть здобувачі освіти;

 


  •           Вміст завдань та порядок їх виконання;


  •           Тестування (залікові тести до компетентностей відповідних модулів);

 


  •                    Правила опрацювання завдань;


  •                    Наявний зворотній зв’язок засобами на вибір здобувача освіти.

 

 


Для зацікавлених педагогів подається у лаконічній формі методика застосування Web-квесту.


Наводяться результати використання даної технології.

Передбачається фототека здобутків.

 

docx
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку