1. Дати визначення педагогічної діяльності:
а) це особливий вид соціальної діяльності, що передбачає передавання від старших поколінь до молодших накопичених людством культури і досвіду, створення умов для їх особистісного розвитку і підготовки до виконання певних соціальних ролей у суспільстві.
б) залучення учнів до різних видів навчальної роботи
в) це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі
2. Структура педагогічної діяльності включає
а) мету
б) мотиви
в) об’єкт
г) гуманістична спрямованість
д) суб’єкт
е) функції
є) засоби
3. До матеріальних засобів педагогічної діяльності відносять:
а) обладнання
б) меблі
в) принципи навчання
г) методи
д) ТЗН
4. До нематеріальних засобів педагогічної діяльності відносять:
а) методи
б) види роботи з учнями
в) прийоми
г) дошка
д) парта
5. Позитивні сторони педагогічної діяльності
а) можливість професійного зростання
б) відпустка влітку, тривалістю 56 днів
в) великі нервові затрати
г) можливість задовольнити творчі потреби
д) підвищена відповідальність перед суспільством
6. Негативні сторони педагогічної діяльності
а) постійно розвиватися всебічно
б) низька заробітна плата
в) великі нервові затрати
г) відпустка влітку, тривалістю 56 днів
д) підвищена відповідальність перед суспільством
7. Дати визначення “педагогічна майстерність” - це
а) це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі
б) залучення учнів до різних видів навчальної роботи
в) діяльність, метою якої є виховання підростаючого покоління.
8. Хто з видатних педагогів першим ввів поняття "майстерність вихователя” у своїй статті "Деякі висновки з мого педагогічного досвіду"
а) А.С.Макаренко
б) Н.В.Кузьміна
в) В.О.Сухомлинський
г) Б.Д. Грінченко
9. Компоненти педагогічної майстерності
а) гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічна техніка
б) педагогічна майстерність, педагогічна діяльність
в) педагогічні здібності, педагогічна спрямованість
г) гуманістична спрямованість , педагогічні здібності
10. Встановіть відповідність. Рівні педагогічної майстерності
Елементарний рівень У вчителя наявні лише окремі якості професійної діяльності. Найчастіше — це володіння знаннями для виконання педагогічної дії, володіння предметом викладання Проте через брак спрямованості на розвиток учня, техніки організації діалогу продуктивність його навчальне виховної діяльності є невисокою
Базовий рівень Учитель володіє основами педагогічної майстерності педагогічні дії гуманістично зорієнтовані, стосунки з учнями і колегами розвиваються на позитивній основі, добре засвоєно предмет викладання, методично впевнено і самостійно організовано навчально-виховний процес на уроці Цього рівня, як правило, досягають наприкінці навчання у вищому навчальному закладі
Досконалий рівень Характеризується чіткою спрямованістю дій учителя, їх високою якістю, діалогічною взаємодією у спілкуванні Педагог самостійно планує й організовує свою діяльність на тривалий проміжок часу, маючи головним завданням розвиток особистості учня
Творчий рівень Характеризується ініціативністю і творчим підходом до організації професійної діяльності Вчитель самостійно конструює оригінальні педагогічне доцільні прийоми взаємодії Діяльність будує, спираючись на рефлексивний аналіз Сформовано індивідуальний стиль професійної діяльності