ЯДС
Клас:
Дата :
Тема : Спільнота. Хто такі герої.
Мета уроку - ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення незалежної України, її досягненнями за останні роки; виховувати повагу до самовідданості й патріотизму ,людської та національної гідності, які захищають незалежність і цілісність держави; формувати патріотичні почуття, гордість за свій народ.
Хід уроку
Ранкове коло
Збирання дітей дзвіночком
Станьте, діти всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько,
Посміхніться ви до мене,
Посміхнися сам до себе.
Привітайтесь: «Добрий день!
Здрастуй, здрастуй, новий друже!
Кожен з нас тут не байдужий .
Станем всі одна сім'я :
Будем друзі - ти і я .(Руки вгору)
Діти тиснуть руки один одному.
Гра «Знайомство з захопленнями друзів»
Представитися, сказати що ти любиш ...
- Мене звати Ірина, я люблю малювати.
Вправа « Вітаємося в колі»
Діти стоять у колі і тримають цеглинку LEGO (з набору LEGO DUPLO). По черзі по колу вони промовляють фрази торкаючись з сусідом зліва кубиками:
-Привіт усім.
-Рада(ий) тебе бачити.
-Гарного дня.
-Хто запам’ятав якого кольору була цеглинка LEGO у сусіда зліва? Справа?
-Молодці! Ви були дуже уважні.
ІІ. Обмін інформацією
- Рудка відправила сьогодні зранку смс. Давайте прочитаємо його. Поміркуйте , що бджілка хотіла повідомити нам?
(
припущення дітей)
Календарна інформація
Руханка «Зебра»
Групові заняття
- Які правила при пожежі , ми запропонуємо для Рудки.
- Об’єднайтеся в групи за кольорами листочків. Кожна група прочитає правила і створить міні – колаж знаків правил поводження при пожежі. Спікер команди вибирає представника який потім представить вашу роботу.
1 група
3 група
2 група
5 група
4 група
6 група
Виступ представника кожної групи.
Вправа «Врятуємо бджілку»
Робота в парах
С.31 зошита 3 завдання
- Діти , як ми можемо назвати людей які рятують інших ?( рятівники, мчс, пожежники, міліція, лікарі,- герої)
Робота із світлинами с.31 ( об’єднання за цифрами)
- Чому людей зображених……….?
Перегляд відео про різноманітних героїв.
Створення «Книги героїв»
На альбомному аркуші ,користуючись підказками у зошиті, створіть сторінку про власного героя( чи це казковий герой, чи справжня людина, чи можливо спортсмен, пожежник, лікар тощо)
Рефлексія
Творча дискусія
Вправа «Незакінчена думка»