Спільнота .Хто такі герої

Про матеріал
ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення незалежної України, її досягненнями за останні роки; виховувати повагу до самовідданості й патріотизму ,людської та національної гідності, які захищають незалежність і цілісність держави; формувати патріотичні почуття, гордість за свій народ.
Перегляд файлу

ЯДС

Клас:

Дата :

Тема : Спільнота. Хто такі герої.

Мета уроку - ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення незалежної України, її досягненнями за останні роки; виховувати повагу до самовідданості й патріотизму ,людської та національної гідності, які захищають незалежність і цілісність держави; формувати патріотичні почуття, гордість за свій народ.

 

Хід уроку

Ранкове коло

Збирання дітей дзвіночком

  1. Вітання

 

Станьте, діти всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться ви до мене,

Посміхнися сам до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!

Здрастуй, здрастуй, новий друже!

Кожен з нас тут не байдужий .

Станем всі одна сім'я :

Будем друзі - ти і я .(Руки вгору)

Діти тиснуть руки один одному.

 

Гра «Знайомство з захопленнями друзів»

 

Представитися, сказати що ти любиш ...

- Мене звати Ірина, я люблю малювати.

 

Вправа « Вітаємося в колі» 

 

Діти  стоять у колі і тримають цеглинку LEGO (з набору LEGO DUPLO). По черзі по колу вони промовляють фрази торкаючись з сусідом  зліва кубиками:

-Привіт усім.

-Рада(ий) тебе бачити.

-Гарного дня.

 

-Хто запам’ятав якого кольору  була цеглинка LEGO у сусіда зліва? Справа?

-Молодці! Ви були дуже уважні.

 

  • А тепер передайте один одному цеглинку і скажіть : «Хто є вашим кумиром»
  • Яка ви гадаєте буде тема нашого уроку?
  • (припущення дітей)

 

ІІ. Обмін інформацією

- Рудка відправила  сьогодні зранку смс. Давайте прочитаємо його. Поміркуйте , що бджілка хотіла повідомити нам?

(

припущення дітей)

  1. Щоденні новини

Календарна інформація 

  • Яка зараз пора року?
  • Які прикмети зими ви знаєте?
  • Який зараз місяць? Який за порядком цей місяць?
  • Який перший місяць зими?
  • Який середній?
  • Яке сьогодні число? Що ви можете сказати про це число?(парне, 19,21,відноситься до натурального ряду,2 дес.)Які сусіди цього числа?
  •  Який  день тижня? (вівторок) Назвіть який день тижня буде через три дні? (п’ятниця)

 

  • Діти, а хто ще крім бджілки має смужки?

 

Руханка «Зебра»

 

 

 

Групові заняття

- Які правила при пожежі , ми  запропонуємо для  Рудки.

- Об’єднайтеся в групи за кольорами листочків. Кожна група прочитає правила і створить міні – колаж  знаків правил поводження при пожежі. Спікер команди вибирає представника який потім представить вашу роботу.

1 група

3 група

  • Дзвони на номер 104

 

2 група

5 група

4 група

6 група

Виступ представника кожної групи.

  • Які правила ми порекомендуємо для бджілки?

Вправа «Врятуємо бджілку»

Робота в парах

С.31 зошита   3 завдання

- Діти , як ми можемо назвати людей які рятують інших ?( рятівники, мчс, пожежники, міліція, лікарі,- герої)

Робота із світлинами с.31 ( об’єднання за цифрами)

- Чому людей зображених……….?

Перегляд відео про різноманітних героїв.

Створення  «Книги героїв»

  • Хто для вас є героєм?

На альбомному аркуші ,користуючись підказками у зошиті, створіть сторінку про власного героя( чи це казковий герой, чи справжня людина, чи можливо спортсмен, пожежник, лікар тощо)

  • Представлення робіт.

Рефлексія

Творча дискусія

  • що б змінилося у світі, якби не було героїв?”

 

Вправа «Незакінчена думка»

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 червня 2022
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку