Номер слайду 7
Вправа 5 с.129129— А чи відомо тобі, що квіти такі самі живі істоти, як (і, й) ми, люди? — запитав Вітько. — Розумієш, нещодавно (у, в)чені (з, із) однієї країни вирішили дізнатися, чи можуть квіти щось відчувати. Вони вибрали для досліду найкращу квітку. Одні науковці поливали її, просапували навколо, зривали прив’ялі листочки. А інші, навпаки, кололи квітку голками, щипали її, усіляко знущалися (з, із) неї… (І, Й) через місяць (у, в)сі зауважили, що коли до квітки підходили (у, в)чені, котрі доглядали за нею, то вона прямо на очах розквітала. А коли з’являлися ті, хто її мучив, квітка негайно (з, зі)щулювалася. (В. Рутківський).5. Прочитайте текст і виконайте завдання. А. Прочитайте текст, дотримуючись правил чергування у–в, і–й, з–зі. Б. Поміркуйте над запитаннями: «Чи можуть квіти відчувати біль? Чи вірите ви в реакцію рослин на різних людей? Як треба ставитися до природи?» Підготуйте усну розгорнуту відповідь на ці запитання.— А чи відомо тобі, що квіти такі самі живі істоти, як і ми, люди? — запитав Вітько. — Розумієш, нещодавно вчені з однієї країни вирішили дізнатися, чи можуть квіти щось відчувати. Вони вибрали для досліду найкращу квітку. Одні науковці поливали її, просапували навколо, зривали прив’ялі листочки. А інші, навпаки, кололи квітку голками, щипали її, усіляко знущалися з неї… І через місяць усі зауважили, що коли до квітки підходили вчені, котрі доглядали за нею, то вона прямо на очах розквітала. А коли з’являлися ті, хто її мучив, квітка негайно зіщулювалася. (В. Рутківський).